Skocz do zawartości

kapsel

Pasjonat
  • Postów

    131
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kapsel

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kapsel

0

Reputacja

  1. dwa klucze scyzoryki z centralką to koszt ok 130 zł plus nacięcie nowych grotów ok 50 zł przekładasz pluskwy z immo i masz jak ori
  2. tak zrobiłem tak pare dni temu w mojej niuni jako dzienne świecą mi drogowe mocą około 60% zobacz temat światła do jazdy dziennej
  3. zestaw HID o którym piszesz mam założony u mnie w samochodzie i świeci to bardzo dobrze w porównaniu do zwykłych żarówek to nawet rewelacyjnie zestaw HID można założyć to każdego reflektora
  4. zimne luty w pompce popraw i będzie ok
  5. inny sposób to oporniki diody radiator itd. ale po co kombinować skoro jest niedrogi gotowiec
  6. zrobiłem to tak zamontowałem UWS-a który 7 sekund po odpaleniu silnika załącza światła dzienne i postojówki światła drogowe puściłem przez rogulator do dmuchawy z poloneza jeżeli załącze światła ori włącznikiem to UWS automatycznie się wyłącza i wszystko jest jak w oryginale jeżeli macie zwykłe xenony to można to też zamontować bo żarówka do drogowych jest zwykła przewaznie h-7 można też zrobić taki układ innym sposobem ale ten z poloneza kosztuje około 30zł i mamy gotowca bez zbędnej roboty
  7. sprawdziłem wczoraj to w praktyce przejechałem 40 kilometrów i żaden kierowca jadący z przeciwka nie "mrugał" mi światłami więc chyba to nie oślepia zrobiłem to tak że 7 sekund po odpaleniu silnika UWS włącza mi światła do jazdy dziennej a w każdej chwili mogę użyć ori włącznika świateł i wtedy wszystko jest tak jak w oryginale wieczorem opisze dokładnie jak to zrobiłem bo musze iść trochę popracować
  8. zrobiłem dzisiaj w mojej niuni światła do jazdy dziennej działa to tak jak w niktórych wersjach skandynawskich czyli światła dzienne to poprostu światła drogowe świecące z mniejsza mocą około 70% (u mnie 55-60%) nie wiem czy w naszym pięknym kraju jest to zgodne z prawem ale auto jest widoczne lepiej jak przy światłach mijania i nie oślepia innych kierowców można to zrobić w kazdym samochodzie oprócz bi-xenonów może ma ktoś inne propozycje jak rozwiązać problem świateł dziennych [ Dodano: 11-04-2007, 00:31 ] oszczędność prądu to ok 40-45%
  9. przeczytaj temat o uniwersalnym włączniku świateł (włącza światła 7 sekund po odpaleniu silnika)
  10. kapsel

    przebicie czy cos

    załóż pasek antystatyczny i po problemie dzieje się tak dlatego że ubranie trze o tapicerkę i poprostu się elektryzuje
  11. czujnik do alarmu włosi takie zakładali
  12. poprostu UWS ma zwłokę tak to wymyslił producent [ Dodano: 10-04-2007, 23:45 ] zrobiłem dzisiaj z UWS-a światła do jazdy dziennej jutro jadę na stację diagnostyczną dowiedzieć się czy jest to zgodne z polskim prawem
  13. kapsel

    nie otwiera zamka z pilota

    musisz wkodować piloty do nowej pompki ponieważ odbiornik do pilotów jest w pompce
  14. miałem to samo z dzwignią ręcznego schodziła ta cienka warstwa coś ala guma kiedyś mnie to wkurzyło więc wziołem kawałek twardego plastiku zdrapałem dziadostwo do reszty psiknołem plakiem i wygląda jak nowe
  15. żeby uws załączył światła trzeba włączyć zapłon i zakręcić rozrusznikiem jest też opcja podpięcia pod alternator ale prościej jest pod rozrusznik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...