Wtryski sa w planach, moze na wiosnę. Uzywki z BEX-a pewnie stykną?
Galetto - niestety nie mam jak sprawdzic. Mozesz kogoś polecic z okolic Grodzisk Mazowieckiego, tak do 100km?
Dzięki za radę DEV, mam jeszcze problem z wysokim EGT. Mechanik podczas ostatniego remontu stwierdził ze mam za wysoką temperaturę na wydechu (zapieczone uszczelniacze zaworowe). Powodem moze byc kiepski program? Czyżbym dostał gotowca?
Koledzy, mam zrobiony program w 1.8t bfb + wycięta sonda (wstawony DP). Po 6 miesiacach spokojnej jazdy zapalil sie check i pokazuje blad grzałki 2 sondy (ktora powinna byc wylaczona). Prosze o poradę jak to rozwiązać??? Wspomnę że byłem u tunera i stwierdził że widocznie sonda jest popsuta...
Kupczak90 - napisz prosze jakie pierscienie zakladales? Pamietasz numer katalogowy?
"Mi polecano pierścienie z S3 podobno są specjalnie utwardzane i takie założyłem"
Koledzy, czeka mnie wymiana uszczelniaczy i zapewne pierścieni w moim BFB. Auto ma stage 1 - wirus+DP. Jakiej firmy polecacie uszczelniacze i pierścienie aby wytrzymały moc 220KM? Mahle, Goetze, Kolbenschmidt? Uszczelniacze - Elring?
Tak wygląda poprzedni termostat:
Jak widać kołnierz wchodzący w blok jest dość mocno i nierówno zeszlifowany. Aby uniknąć kolejnego rozszczelnienia należy użyć grubszego oring-u? Poprzednim razem mechanik zastosował oryginalny oring + silikon termiczny. Chciałbym to zrobić raz a dobrze.