Skocz do zawartości

marcin1406

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcin1406

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    WGM

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marcin1406

0

Reputacja

  1. Wtryski sa w planach, moze na wiosnę. Uzywki z BEX-a pewnie stykną? Galetto - niestety nie mam jak sprawdzic. Mozesz kogoś polecic z okolic Grodzisk Mazowieckiego, tak do 100km?
  2. Dzięki za radę DEV, mam jeszcze problem z wysokim EGT. Mechanik podczas ostatniego remontu stwierdził ze mam za wysoką temperaturę na wydechu (zapieczone uszczelniacze zaworowe). Powodem moze byc kiepski program? Czyżbym dostał gotowca?
  3. Koledzy, mam zrobiony program w 1.8t bfb + wycięta sonda (wstawony DP). Po 6 miesiacach spokojnej jazdy zapalil sie check i pokazuje blad grzałki 2 sondy (ktora powinna byc wylaczona). Prosze o poradę jak to rozwiązać??? Wspomnę że byłem u tunera i stwierdził że widocznie sonda jest popsuta...
  4. Kupczak90 - napisz prosze jakie pierscienie zakladales? Pamietasz numer katalogowy? "Mi polecano pierścienie z S3 podobno są specjalnie utwardzane i takie założyłem"
  5. Koledzy, czeka mnie wymiana uszczelniaczy i zapewne pierścieni w moim BFB. Auto ma stage 1 - wirus+DP. Jakiej firmy polecacie uszczelniacze i pierścienie aby wytrzymały moc 220KM? Mahle, Goetze, Kolbenschmidt? Uszczelniacze - Elring?
  6. Witam ponownie, Marcinie czy posiadasz w swojej ofercie sondy lambda? Do tej pory kupowałem sam olej+filtry. Pacjent to 1.8T BFB WAUZZZ8E36A083201
  7. marcin1406

    Kolor zacisków

    Ok, czekam na efekt końcowy :-)
  8. marcin1406

    Kolor zacisków

    Mam podobny problem z wyborem koloru, lakier auta ten sam Dolphin Grey. Może zaciski na szaro, grafit pod kolor nadwozia ?
  9. Tak wygląda poprzedni termostat: Jak widać kołnierz wchodzący w blok jest dość mocno i nierówno zeszlifowany. Aby uniknąć kolejnego rozszczelnienia należy użyć grubszego oring-u? Poprzednim razem mechanik zastosował oryginalny oring + silikon termiczny. Chciałbym to zrobić raz a dobrze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...