Skocz do zawartości

pawulon

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawulon

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Grodzisk Mazowiecki

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia pawulon

0

Reputacja

  1. Witam prosze o info cena na PW kopletne sprzegło z dwumasem A4 Avant 1.9 tdi 96KW AVF 2004r
  2. Witam a jednak okazalo sie ze to aku podmienilem na nowy i po problemie dzieki pozdrawiam wszystkich
  3. Witam ja również mialem to samo migajaca kontrolka i sygnal dzwiekowy wyłącznie rano aku sprawdziłem miernikiem w granicach normy mimo to podmieniłem na nowy i po problemie
  4. Witam sprawdzilem akumulator parametry są ok wiec macie racje to nie aku. mam pytanie czy czujnik abs znajduje sie w nadkolu ? (prosze o wyrozumialosc ale kompletnie sie nie znam na tym) sprawdzalem z kolega ale nie mam pewnosci czy to moze byc to ale w nadkolu jest kostka po wyjeciu jej i zapaleniu wszystko ok zaizolowalem ja i wlorzylem na swoje miejsce i znow kontrolka sie zapalila i sygnal dzwiekowy po ponownym wyjeciu ok wiec chyba to jest problem czy wymiana kostki pomoże co sadzicie dziekuje za wszelkie odpowiedzi pozdrawiam
  5. ja mam podobnie mruga tylko rano i sygnal dzwiekowy plyn ok, klocki ok vag bledów nie pokazuje. zastanawiam sie czy to akumulator pada ? czy moze to powodowac takie objawy jutro sprawdze miernikiem jaki jego stan co o tym sadzicie?
  6. witam sprawa rozwiazana dziekuje wszystkim za porady okazalo sie ze to tylko wezyk chyba ten od IC ale glowy nie dam bo sie nie znam mechanik nie wziol kasy wiec to na plus choc swoja droga mysle ze chcial mnie niezle przekrecic ale szkoda o tym rozmawiac wole wam jeszcze raz podziekowac mysle ze bede tu zagladal bo to naprawde fajne forum pozdrawiam i dziekuje
  7. wlasnie wyczytalem na innym forum ze to moze byc problem z paskiem rozrzadu ? przy mocno wykreconym motorze przy naglych zmianach momentu obrotowego jest to mozliwe szczegulnie gdy pasek jest juz przelatany lub ciut slabo napiety a wlasnie ten mechanik mi go wymienil ewentualnie guma łaczaca IC z rura spadla z IC co o tym sadzicie? ps. jutro szukam nowego mechanika i tym razem nie z polecenia pozdrawiam
  8. zadnego stukania nie ma jak odpale to jedynie co sie dzieje to kopcenie wymiany oleju jeszcze nie bylo i filtrow tez autem malo jezdzilem z racji tego ze mnie nie bylo w kraju jak tylko cos sie zaczelo dziac odrazu pojechalem do mechanika i on stwierdzil ze na 80% turbo podlaczyl kompa jaki mial program to nie wiem zostawilem auto u niego zadzwonil do mnie i powiedzial ze jest wyciek z turbiny wiec napewno turbo i radzil sprzedaz auta gdyz moglo cos sie dostac do silnika nie wiem co mam robic troche to dla mnie dziwne ze pada turbo i odrazu do silnika sie moze dostac jakis element ktory moze uszkodzic go nawet nie zdazylem sie nacieszyc autkiem pozdrawiam
  9. a czy jest mozliwe ze dostal sie jakis element z turbiny do silnika ? czy wymiana turbo to wszystko co musze zrobic poniewaz mechanik mowil mi ze jest mozliwe ze jakis element mogl sie dostac do silnika co moze pozniej powodowac problemy
  10. posiadam audi a4 tdi 130ps 2004 r. no i mam taki problem jadac jak co dzien raptem auto spadlo z obrotow nie dalo sie jechac powyzej do 2000 obrotow jazda to bylo jak rodeo szarpal no i teraz kopci na czarno padlo mi turbo? moje pytanie brzmi czy jest sens kupowac uzywane turbo i czy jest mozliwe ze jakis element z turbiny zassalo do silnika (tak stwierdzil mechanik) co moze spowodowac nastepne problemy jak to sprawdzic czy sie cos dostalo dodam ze przebieg auta spawdzany 126tys choc nie mam 100% pewnosci prosze poradzcie cos. dodam ze zupelnie nie znam sie na samochodach dziekuje za wszelkie podpowiedzi * kolego popraw w profilu kod auta na B6, stosuj prosze wlasciwy prefix [Musashi]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...