
Przemo85
Pasjonat-
Postów
26 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Przemo85

Informacje
-
Imię
Przemek
-
Miasto
Golub-Dobrzyń
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Przemo85 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Cześć Proszę o rozkodowanie WAUZZZ4G3FN043068 Dzięki -
Mam podobny problem z tym że pojawia sie średnio co 600-700km na trasie a jak jeżdżę po mieście wolno to częściej. Silnik 2.0TDI BRD końcówka 2006r Objawy podobne jak wyżej z tym że u mnie jak wcisnę gaz nawet do dechy to muli kilka sekund tak do 2500-3000obr potem raptownie przyspiesza(załącza się turbina) poszarpując czasem wchodzi w tryb awaryjny z błędem przeładowania. Jak go przeciągne na wyższych obrotach to po kilkudziesięciu kilometrach problem znika. Znajomy mechanik mi ostatnio zapodał środek do wypalania DPFu i auto odżyło, jazda bez porównania ale po 100kilku kilometrach znowu zaczęło się mulenie... Czy to może być DPF?
-
Czyli przy czterech takich samych oponach róznica milimetr w bieżniku między przodem a tyłem nie będzie przeszkadzała? mam okazje kupić taki komplet opon.
-
u mnie po wymianie oleju zaczął się wyświetlać ten komunikat
-
Ile kosztuje używany czujnik a ile nowy? U mnie też co jakiś czas na komputerze wyświetla się "niski poziom oleju"
-
Na razie niby to chodzi ale będę co jakiś czas sprawdzał po portalach ogłoszeniowych czy ktoś nie wystawił takiego zaworu. Dzwoniłem też do firmy która zajmuje się regeneracją zaworów i tam mi powiedzieli ze od B8 na 100% nie będzie pasował ale mogą wstawić do starego nową rurkę
-
Na wygląd wydaje się identyczne. Tego ustrojstwa nigdzie nie mogę dostać...
-
Witam Wysłałem turbinę do regeneracji i niestety słabo paczkę zabezpieczyłem i urwała się rurka na którą wciska się wężyk niby to skleili ale znowu pękło także muszę wymienić cały zawór turbiny(KKK) 03G145 702HV350 Czy musi to być tylko i wyłącznie zawór od tego typu turbiny czy podpasuje np ten? Gruszka, sterownik turbiny 2.0tdi 170km CAHA Obrazów ? Tablica.pl
-
po zdjęciu, które wstawiłeś dochodzę do wniosku, że w moim module ktoś po prostu wyciągnął zabierak i włożył odwrotnie... przez co na wałku nie ma praktycznie luzu za to na pompie jest.
-
dzisiaj mechanik wyjął cały moduł pompy z mojego BRD 11/2006r i z tego co widać imbus jest wytarty ale nie od strony wałku wyważającego ale od pompy i tam jest jakaś tulejka luźna... czy to oznacza że wystarczy wymienić sam imbus czy w pompie coś się też zużyło? czy dostanę sama pompkę czy tylko cały moduł?
-
Gość od którego kopiłem druga głowicę stwierdził ze najczęściej padają głowicę z zagłębionymi zaworami
-
też tak uważam znalazłem firmę z Ostródy Turbo Centrum która mi zregeneruje za 500-600zł bez wymiany wirnika lub 900 zl z wymianą jeśli zachodzi taka potrzeba obie firmy dają 12miesięcy gwarancje REGENERACJA turbosprężarek turbo turbin TORUŃ (3937217631) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. miał ktoś coś do czynienia z tą firma
-
no i sprawdził sie najczarniejszy scenariusz... głowica pęknięta w gnieździe wtryskiwacza także nie da się tego zespawać do tego okazało się że turbina również wymaga regeneracji. Sprawną kompletna głowice(oprócz pompek) proponuje mi facet, który pracuje w zakładzie zajmującym się naprawą za 1500zl z tym że muszę oddać mu klamoty od starej. Głowica po regeneracji nie spawana gotowa do montażu dwa tygodnie gwarancji rozruchowej i chyba się na nią zdecyduje. Ile kosztują zawory do nowej głowicy? Czy 1400zl za regenerację turbiny nie wydaje się wam za dużo? 12miesięcy gwarancji
-
Dzisiaj mechanik sprawdził turbinę i niby jest ok i niestety wszystko wskazuje na to ze albo z uszczelka pod głowicą jest coś nie tak albo co gorsza z głowicą ponieważ zauważyłem że w zbiorniczku płynu chłodzącego znajduje się przy ściankach olej i na korku osad. Lekki osad znajduje się również na korku wlewu oleju z tym że oleju nie przybywa i ma normalny kolor. W poniedziałek zawożę głowicę do Torunia do autoszlifu. Orientuje się ktoś z jakimi kosztami muszę się liczyć w przypadku pęknięć? Lepiej spawać czy kupic nową "gołą" za 2000zł takąNOWA GŁOWICA GOŁA VW AUDI 2.0 TDI 16V 140 KM BKD (3923429655) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
-
witam Mam problem z moim 2.0 BRD . Jak odpalę auto to na zimnym silniku nie kopci i niby wszystko jest w normie ale jak zacznie sie nagrzewać powyżej 50C zaczyna kopcić na biało-siwo spaliny śmierdzą jakby spalonym olejem a z tłumików zaczyna kapać czarna substancja przypominająca olej. Auto przyjechało z niemiec w tamtym tygodniu, zostało kupione dla mnie przez znajomego w komisie i jak on tam jeździł tym samochodem rozpedzał się do 190km/h nic nie kopcił później auto stało u niego w garażu z tydzień bo czekało na lawetę. W międzyczasie dolał oleju(półsyntetyk) bo było poniżej stanu. Jaka może być tego przyczyna? czyżby właściciel komisu coś zakombinował