Skocz do zawartości

Przemo85

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Przemo85

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Golub-Dobrzyń

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Przemo85

0

Reputacja

  1. Mam podobny problem z tym że pojawia sie średnio co 600-700km na trasie a jak jeżdżę po mieście wolno to częściej. Silnik 2.0TDI BRD końcówka 2006r Objawy podobne jak wyżej z tym że u mnie jak wcisnę gaz nawet do dechy to muli kilka sekund tak do 2500-3000obr potem raptownie przyspiesza(załącza się turbina) poszarpując czasem wchodzi w tryb awaryjny z błędem przeładowania. Jak go przeciągne na wyższych obrotach to po kilkudziesięciu kilometrach problem znika. Znajomy mechanik mi ostatnio zapodał środek do wypalania DPFu i auto odżyło, jazda bez porównania ale po 100kilku kilometrach znowu zaczęło się mulenie... Czy to może być DPF?
  2. Czyli przy czterech takich samych oponach róznica milimetr w bieżniku między przodem a tyłem nie będzie przeszkadzała? mam okazje kupić taki komplet opon.
  3. u mnie po wymianie oleju zaczął się wyświetlać ten komunikat
  4. Ile kosztuje używany czujnik a ile nowy? U mnie też co jakiś czas na komputerze wyświetla się "niski poziom oleju"
  5. Przemo85

    Wymiana zaworu turbiny

    Na razie niby to chodzi ale będę co jakiś czas sprawdzał po portalach ogłoszeniowych czy ktoś nie wystawił takiego zaworu. Dzwoniłem też do firmy która zajmuje się regeneracją zaworów i tam mi powiedzieli ze od B8 na 100% nie będzie pasował ale mogą wstawić do starego nową rurkę
  6. Przemo85

    Wymiana zaworu turbiny

    Na wygląd wydaje się identyczne. Tego ustrojstwa nigdzie nie mogę dostać...
  7. Przemo85

    Wymiana zaworu turbiny

    Witam Wysłałem turbinę do regeneracji i niestety słabo paczkę zabezpieczyłem i urwała się rurka na którą wciska się wężyk niby to skleili ale znowu pękło także muszę wymienić cały zawór turbiny(KKK) 03G145 702HV350 Czy musi to być tylko i wyłącznie zawór od tego typu turbiny czy podpasuje np ten? Gruszka, sterownik turbiny 2.0tdi 170km CAHA Obrazów ? Tablica.pl
  8. Przemo85

    pompa oleju 2.0 tdi

    po zdjęciu, które wstawiłeś dochodzę do wniosku, że w moim module ktoś po prostu wyciągnął zabierak i włożył odwrotnie... przez co na wałku nie ma praktycznie luzu za to na pompie jest.
  9. Przemo85

    pompa oleju 2.0 tdi

    dzisiaj mechanik wyjął cały moduł pompy z mojego BRD 11/2006r i z tego co widać imbus jest wytarty ale nie od strony wałku wyważającego ale od pompy i tam jest jakaś tulejka luźna... czy to oznacza że wystarczy wymienić sam imbus czy w pompie coś się też zużyło? czy dostanę sama pompkę czy tylko cały moduł?
  10. Gość od którego kopiłem druga głowicę stwierdził ze najczęściej padają głowicę z zagłębionymi zaworami
  11. też tak uważam znalazłem firmę z Ostródy Turbo Centrum która mi zregeneruje za 500-600zł bez wymiany wirnika lub 900 zl z wymianą jeśli zachodzi taka potrzeba obie firmy dają 12miesięcy gwarancje REGENERACJA turbosprężarek turbo turbin TORUŃ (3937217631) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. miał ktoś coś do czynienia z tą firma
  12. no i sprawdził sie najczarniejszy scenariusz... głowica pęknięta w gnieździe wtryskiwacza także nie da się tego zespawać do tego okazało się że turbina również wymaga regeneracji. Sprawną kompletna głowice(oprócz pompek) proponuje mi facet, który pracuje w zakładzie zajmującym się naprawą za 1500zl z tym że muszę oddać mu klamoty od starej. Głowica po regeneracji nie spawana gotowa do montażu dwa tygodnie gwarancji rozruchowej i chyba się na nią zdecyduje. Ile kosztują zawory do nowej głowicy? Czy 1400zl za regenerację turbiny nie wydaje się wam za dużo? 12miesięcy gwarancji
  13. Dzisiaj mechanik sprawdził turbinę i niby jest ok i niestety wszystko wskazuje na to ze albo z uszczelka pod głowicą jest coś nie tak albo co gorsza z głowicą ponieważ zauważyłem że w zbiorniczku płynu chłodzącego znajduje się przy ściankach olej i na korku osad. Lekki osad znajduje się również na korku wlewu oleju z tym że oleju nie przybywa i ma normalny kolor. W poniedziałek zawożę głowicę do Torunia do autoszlifu. Orientuje się ktoś z jakimi kosztami muszę się liczyć w przypadku pęknięć? Lepiej spawać czy kupic nową "gołą" za 2000zł takąNOWA GŁOWICA GOŁA VW AUDI 2.0 TDI 16V 140 KM BKD (3923429655) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
  14. witam Mam problem z moim 2.0 BRD . Jak odpalę auto to na zimnym silniku nie kopci i niby wszystko jest w normie ale jak zacznie sie nagrzewać powyżej 50C zaczyna kopcić na biało-siwo spaliny śmierdzą jakby spalonym olejem a z tłumików zaczyna kapać czarna substancja przypominająca olej. Auto przyjechało z niemiec w tamtym tygodniu, zostało kupione dla mnie przez znajomego w komisie i jak on tam jeździł tym samochodem rozpedzał się do 190km/h nic nie kopcił później auto stało u niego w garażu z tydzień bo czekało na lawetę. W międzyczasie dolał oleju(półsyntetyk) bo było poniżej stanu. Jaka może być tego przyczyna? czyżby właściciel komisu coś zakombinował
×
×
  • Dodaj nową pozycję...