Skocz do zawartości

AdamA4

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O AdamA4

Osiągnięcia AdamA4

0

Reputacja

  1. AdamA4

    [ALL] Dodatek do Paliwa

    Lałem Diesel Gold w Statoil, po dwa tankowania do Audi i do Transita. Audi OK, Transit wczoraj "przyłapał" a było coś koło -20. Miał byś ARCTIC. To już trzecia wpadka Statoil w mojej historii. Dzisiaj dolałem SKYDD i sie zobaczy... Poza tym znalazłem coś ciekawego z jakiegoś forum: "Jak powszechnie wiadomo najszybszą metodą zapobiegającą wytrącaniu się parafiny w zbiornikach ON było dolanie jakiejś tam ilości dynksu do baku... Ale ostatnio chłopaki z nalewaka zameldowali że rafinerie coś pokombinowały z ON i nie wolno już tak robić. Z racji faktu iż tankuje się u nas sporo ciężarówek zrobiliśmy test. No i faktycznie. Po dolaniu do krystalicznego ON niewielkiej ilości denaturatu ON momentalnie zmętniał i wytworzyła się gęsta zawiesina koloru fioletowego o konsystencji przypominającej żel lub jakiś olej bardzo mocno ze sobą związany - smarki po prostu. Osiadło to sobie na dnie słoika, stoi już 4 dni i absolutnie nic nie ma się w niej ku lepszemu... Wszelkie próby wytrząsania/wymieszania/podgrzania tego nic nie dały. Zawiesina zachowuje się jak olej w wodzie - rozbija się na maleńkie kropelki które w miarę upływu czasu łączą się ponownie w jednolitą substancje koloru fioletowego, a ON jak było mętne tak pozostaje (Podobno)... rafinerie zaczęły dodawać jakiś specyfik, który w połączeniu ze specjalnymi odczynnikami, którymi dysponuje ITD pozwala bardzo dokładnie określić czy znajdująca się w zbiorniku ciecz to klasyczny olej napędowy czy też odbarwiana opałówa... A reakcja z dynksem jest po prostu efektem ubocznym którego producenci paliwa nie wzięli pod uwagę... Zatem panowie - koniec z dynksem, czas zacząć płacić za dodatki do paliwa - stricte przeznaczone do tego celu... " Kiedyś też dolałem dynksu do ON i efekt był ten sam. Często słyszę opinie, że denaturat do ON jest OK. Czyściłem cały układ i zbiornik pewnej zimy na mrozie, ale nie wszystkich przekonuje to co mówię. Po SKYDD nie miałem problemów...na razie.Odpukać. :>
  2. Mnie ktoś za ASO i podobny problemik zrugał na forum. Zrobiłem jak Ty za podobne pieniążki i też mam spokój(no i gwarancję). :>
  3. Zrobione. Dwie spinki i godzinka, bo wolałem odkręcić poręcz-uchwyt żeby nie połamać obudowy przełącznika. Nawet działa. Pifko tylko :"Koźlak" browar Amber - mniam.
  4. Rysunki wielce pomocne. Niedomaga sterowanie szybami z przodu. Łączy- nie- łączy. Nowy włącznik na przód w ASO ok. 100 PLN, wymiana 180 PLN. Wezmę się sam i powalczę.
  5. Jak jesteś na Tracku, to przed biurowcem Gazety Olsztyńskiej skręcasz w lewo i w dół. Na wprost jest wjazd do hurtowni mięsnej. Jak nie potrzebujesz akurat mięsa i wędlin to jedż po prawej drogą do samego końca i po łuku w lewo.Stoi parę gratów. W ciągu warsztatów po środku...mniej więcej. :>
  6. Szczerze. Moim zdaniem to suszarka. Luz na łożyskach i może zbyt duże ciśnienie doładowania. Może zbyt ciężko chodzą kierownice. Mi regulowali ciśnienie doładowania i jest dużo lepiej. Poczytaj podany przez kolegę Ronin72 wątek to będziesz w temacie. Mi odradzono regenerację, bo może nie być efektu. Jak już to nówkę nie śmiganą. Sprawdzaj zużycie oleju. U mnie dolałem przez 15.000 km 0,9 l i powiedzieli, że jak najbardziej jest O.K. Podepnij auto pod VAG-a i zrób logi dynamiczne-pokażą jak suszarka pompuje...
  7. chciałem Cię uświadomić cwanaiczku, że te zrobione w sposób domowy są dużo lepsze nawet od nowych. jakbyś nie zauważył to ten mechanizm jest fabrycznie wadliwy bo się zaciera. trzeba to odpowiednio przerobić i wtedy jest git. ale jak się ma dwie lewe ręce to się frajersko 600 stów wydaje. pozdro Wyraziłem swoją opinię. Nie lubię grzebać się w nieskończoność i porawiać na okrętę. Z tego co czytałem domowe naprawy tego mechanizmu dają marne rezultaty. Moje zatarły się przy 190.000. Miałem kilka... naście aut i z doświadczenia wiem, że druciarstwo nie zdaje egzaminu. Robiłem prowizorki z wycieraczkami w paru modelach i psu na budę się zdały. Ja liczę tak: 600.00 - 22 proc.VAT =468.00. Odejmujemy 19 proc. dochodowego i zostaje z kieszeni wyjąć 379.00. Dodam jeszcze, że w innych samochodach mechanizm padł szybciej, w jednym nawet ramię poleciało w "buraki" podczas deszczu w trasie... Myślałem, że jak się ma bryczkę za parę dyszek, to parę złotych za oryginał z gwarancją to pikuś. Przepraszam, jak kogoś uraziłem.
  8. Może lepiej nabyć nówkę komplecik w ASO ? Problemik znika, gwarancja na dwa lata .... Ja za wszystko płaciłem coś z 600PLN z robotą. Zrobić (dobrze) i zapomnieć.Uszczelek od kranu to ja nawet do Poldolota nie wymyśliłem. "Ale Ty tu urządzisz"
  9. Witam. Proszę o podpowiedź co do źródła zakupu i ceny turba do AVF. Kolega lukaszr wymieniał więc pytanie do niego głównie... Może być na priv. Moje objawy to szorowanie przy średnich obrotach, olej od zimnej strony i luz osiowy.
  10. Witam. Od wiosny 2008r. mam to auto.Przebieg 192 000km. Generalnie nie jest źle. Chętnych proszę o sugestie. Statyczne Normal: 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/954847e8268a5fbf.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/50697eb0b8981198.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fc04ac1c91356db7.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e5d5c6023066d4a9.html 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fac0183e3e5df7e3.html 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/03ca9ccf329f2f03.html BS: 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/539a30e57c302b40.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce358bca86c05526.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2ead350d824b016c.html Dynamiczne 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/80d157b8c9482cf0.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c821ac0e637dd042.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/36845e02e16d9daf.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c7bacfe875c945c7.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3868284797410178.html 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c496e4becfebc194.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d581136fc900ad33.html
  11. Wracam do tematu i popatrzcie na logi: Normalnie: Grupa 000 Grupa 001 Grupa 003 Grupa 004 Grupa 007 Grupa 013 BS: Grupa 000 Grupa 001 Grupa 011 Dynamiczne: 000 Grupa 001 Grupa 003 Grupa 004 Grupa 008 Grupa 010 Grupa 011 Dla porównania logi robione w lato 2008r, niestety tylko statyczne... Normal: Grupa 000 Grupa 001 Grupa 004 Grupa 007 Grupa 013 BS: Grupa 000 Grupa 003 Grupa 011 Popatrzcie i porównajcie Statycznie Normal Grupa 000, kolumna 10, aktualnie i z przed regulacji (lato). Jest to wskazanie masy powietrza. Prawidłowa wartość ok. 70-126 co odpowiada 230-420 mg/skok. Coś się zmieniło.. Proszę znających się na rzeczy o komentarze do logów. Dzięki
  12. Wracam do "charcholenia". Po regulacji dźwięk ustał, ale średnie spalanie wzrosło w mieście do 8,7 l/100km. Przed było 7,6 l. Dałem do poprawki, jest dynamiczniej i spalanie w okolicach 7,2 - 7,5 l przy normalnej jeździe bez butowania i jazdy mocherowej. No i ciszaaaaaa! :> Może zrobię hamownię i logi z ciekawości....jak znajdę czas.
  13. AdamA4

    [ALL] Akumulator firmy Audi

    W swoim wymieniłem przed ostatnimi mrozami po badaniu gęstości, profilaktycznie. Oryginalny w ASO, coś ok.560 , w tym montaż 80 (po upuście). Wiem, że mieli jakiś problem z immo i alarmem i to trwało dłużej niż wymiana... Przed wymianą uprzedzili mnie o możliwości wystąpienia problemów po odłączeniu aku. Za 8 dych se posiedziałem i kawkę wypiłem
  14. Dzięki Kubeł. Konkretnie i na temat.Brzmi wiarygodnie... Kupie chyba instrukcje, bo mam po Germańsku. :>
  15. Kiedyś w innym aucie źle założona przez serwis wycieraczka w ten sam sposób błyskawicznie porysowała mi szybę.Auto nówka - mało mnie szlag nie trafił Myślę, że rysuje coś twardego np.odgięta obejmka samego piórka, nie guma. Obejrzyj dokładnie okolice pióra w okolicy rysy. Może być problem na przeglądzie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...