Skocz do zawartości

sleza

Pasjonat
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sleza

Informacje

  • Imię
    John Doe
  • Miasto
    Sobótka

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sleza

0

Reputacja

  1. sleza

    Wady i zalety 3.0 TDI

    Miałem 1.8 w TT jeździło się wspaniale,3.0 tdi to już inna liga.
  2. sleza

    Wady i zalety 3.0 TDI

    1.8 -O niebo słabiej jedzie i niebo więcej spala.
  3. sleza

    Wady i zalety 3.0 TDI

    Jeśli Cię nie stać z to bierz 1.8.
  4. sleza

    Wady i zalety 3.0 TDI

    Mój manual 280/600 nie piszczy tylko przyspiesza aż na wymioty zbiera.
  5. Zrobione,jednak padł sterownik.Koszt wymiany w ASO 1392zł . Moim zdaniem świetna cena.
  6. sleza

    Sterowanie klapami

    Sam wymieniłem sobie kolektory z klapkami.Zajęło mi to 1h i 380zł.
  7. A więc problem wygląda tak,Auto normalnie odpala jeździ,po jakimś czasie zapala się lampka silniczka albo i nie a samochód drastycznie słabnie,po jakimś czasie znów jest ok.Błędy komunikacji ze sterownikiem turbo i sondy lambda.Sterownik podpięty bezpośrednio do testera nie wykazuje żadnej awarii i działa poprawnie.Prawdopodobnie wystąpiła awaria wiązki jeśli nie to może komputer.O mało nie zakupiłem nowej spręzarki ale prawdopodobnie problem by pozostał.Czy ktoś rozwiązał taki problem?Kody błędów to P3348 , 13128 i J724.
  8. Możliwe, swoim Allroadzie miałem uszkodzone dwa wewnętrzne.
  9. sleza

    Czarny dym

    Tak stwierdzili to w serwisie ,jednym z najlepszych serwisów układów zasilania:)Trzeba umieć czytać ze zrozumieniem,nigdzie nie napisałem że w serwisie Audi. Tak na marginesie to co napisałem wcześnie nadal jest aktualne"milczenie jest złotem".
  10. sleza

    Czarny dym

    Moje pierwsze przypuszczenia się sprawdziły,szlag trafił wtryski ! Dobrze za posłuchałem głosu rozsądku i pojechałem do serwisu. Wtryski aż ciekły i zarosły.Czarny dym to tez mogą być wtryski!!! Teraz to nawet dymka nie puści,najlepsze jednak jest to, że spokojnie mogę się udać do Ecuproject!
  11. sleza

    Czarny dym

    Kobita była dzisiaj na wymianie oleju w Audi,powiedzieli ze kopci bo ma wyciętego DPFa.Po pracy skatowałem troszkę autko i jakby sie tłumiki przeczyściły:) Kopci tylko jak ostro przyspieszę ale generalnie jest już OK.
  12. sleza

    Czarny dym

    Po dwóch tankowaniach wciąż kopci,choć trochę mniej. Wkurzyłem sie i kupiłem Allroda 2.7 w benzynie a starej oddałem a4.
  13. sleza

    Czarny dym

    15k jest do zaakceptowania ,najwyżej kupię żonie skuter zamiast samochodu:)
  14. sleza

    Czarny dym

    Nie jestem przekonany czy to wtryski,podejrzewam że kopcenie może być efektem dodania dodatku do paliwa.Wyjechałem 50L i zatankowałem - kopci trochę mniej. Zrobię jeszcze raz tak samo i wtedy podejmę decyzję.Nawiasem mówiąc,wtryski i tak zrobię wraz z rozrządem i sprzęgłem,zamierzam go stuningować do ponad 300kM i ok 600NM. marcin4x4 -milczenie jest złotem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...