Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sterowanie klapami


mailcamel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

w sobotę przywitał mnie "żółty silniczek" na tablicy zegarów. VCDS wypluł:

004120 - Klapa kolektora ssącego 2
P1018 - 001 - nie osiągnięto dolnego położenia krańcowego
Po przekręceniu kluczyka, zdjęciu plastikowej pokrywy silnika ukazuje się nam taki widok:
Po stronie pasażera, dźwigienka wychyla się raz i wraca do położenia spoczynkowego. Po stronie kierowcy niestety dziwnie przeskakuje, jakby jakiś trybik się wyrobił.
Pytania:
1. Co kupić?
2. Gdzie w W-wie z tym pojechać na wymianę?
3. Ile może to kosztować?
Pzdr
Piotr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo kasy, duży roboty i problem się powtórzy lub pojawi inny, po wymianie klapek na stalowe, moze wyrobić się gniazdo cięgna i będzie do wymiany też kolektor, nie polecam wiec takich zabaw.

Najprostsza opcja wykodowanie klap i problem z głowy do końca życia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie gdzie mozna zrobic takie wyhodowanie klap? Trzeba je pózniej usunąć mechanicznie czy jak to wyglada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie gdzie mozna zrobic takie wyhodowanie klap? Trzeba je pózniej usunąć mechanicznie czy jak to wyglada?

Kodwanie ogarnia każdy normalny tuner. Fizyczne usunięcie nie jest konieczne, ale można usunąć same klapy a reszta elementów musi pozostać.

Najprostsza metodą jest ręczne podczepienie ich w pozycji otwartej i właśnie wykodowanie programowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wyciągam kolektory i klapy wyłamuje z oski, oska musi zostac ze wzgledu ze beda przeloty z kanału do kanału jak się wyciągnie wszystko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna klapa do wymiany, czy ktos wie gdzie na Szczecinie moge to zeobic w sensie ja usunąć i jaki jest koszt, bo z tego co czytam widze ze najlepiej je wywalić i wylosować. Czy w jakiś sposob to osłabia silnik i mu szkodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam szukałem informacji na temat wyłączenia klap:

mogę chyba śmiało odesłać to tematu :

http://a6forum.pl/klapy-kolektorow-ssacych-v6-tdi-omowienie-t4728.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Czy w jakiś sposob to osłabia silnik i mu szkodzi
nie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...