Skocz do zawartości

donamigos

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O donamigos

Osiągnięcia donamigos

0

Reputacja

  1. Ale czy z pewnością jest to wina panewek?Konsumpcja 200ml na 15 tys km więc góra chyba dobra
  2. 268 tys.Może zwyczajnie czujnik? manometrem ciśnienie sprawdzić i sprawa rozwiązana?Tez sie obawiam panewek
  3. No przez dawkę napewno.najlepiej 3.0-3.2 2.2 jest granicą poniżej której nie ma sensu schodzić.Od 1.5 już zaczyna trzepać silnikiem.U mnie ktoś ustawił 0,8 myślaąc chyba że odleci
  4. Witam.Gdy silnik jest zimny wszystko jest OK a dokładniej żadne kontrolki się nie świecą.Po nagrzaniu silnika jadąc w trasie redukuje bieg kontrolka oleju się zaświeca wciskam gaz kontrolka gaśnie,dojezdzając do świateł hamuje silnikiem kontrolka sie zapala,zgasze-odpalę nic sie nie świeci.Pompa oleju siedzi czy co w tym widzicie?wszytsko dzieje sie wyłacznie przy redukowaniu na niskich obrotach. Czekam na madre odpowiedzi
  5. Witam.Przeskoczył mi pasek o 3 zęby na kole pompy wtryskowej.Jedna ze srub mocujących dolne koło paska wielorowkowego jest ukręcona (torx) więc demontaz dolnej osłony jest mocno utrudniony.Czy jest możliwośc przestawienia koła pompy wtryskowej bez demontażu dolnej osłony?Luzując pasek występuje ryzyko że pasek przesunie sie na dolnym kole umieszczony w osi wału.Czekam na odpowiedź.mam nadzieję że ktoś ma już spraktykowane takie operacje jeden ząbek około ile stopni zmienia?
  6. brak pewności czy to tam sie znalazło lecz roboty dodatkowej trochę.to że każde ciało obce w pokrywie rozrządu to zło wiadomo doskonale lecz czekam na kogos doswiadczonego co nie raz to robił
  7. Witam.Po rozgrzaniu silnika do 90 stopni zaczyna on nierówna prace na wolnych obrotach.Czy może to byc wina wyłącznie kata wtrysku któru u mnie waha się w granicach 17 czy należy szukać rozwiązania gdzieś indziej? Podczas demontażu górnej osłony rozrządu spadł zatrzask,nakrętka od plastikowego wkręta u dołu górnej pokrywy.Może ktoś określić jak to wygląda? obawiam się ze czeka mnie demontaż dolnej osłony lecz wolałbym to znaleść na innym osprzęcie silnika z góry dziękuję za odpowiedź
  8. Witam.Moja A4 1.9 AFF odpala za kazdym razem bez problemu lecz gdy sie nagrzeje silnik zaczyna nierówno pracować.Po przygazowaniu delikatnym znów na kilka sekund chodzi prawidłowo.Bład sie pojawia " róznica cisnien w kolektorze dolotowym".Poza tym po nagrzaniu ma mniej mocy,najlepiej przyspiesza w temp 50-70 stopni :)Co może byc tego przyczyna? EGR po nagrzaniu "gdacze" Chciałbym sie również dowiedzieć jak jak dośc niskim kosztem delikatnie poprawić mu dynamikę bo jest to tylko 75KM
  9. Witam serdecznie wszytskich na forum.Od dwóch lat jestem posiadaczem Audi A4 B5 1.9TDI AFF. Zarejestrowałem sie tutaj bo od zawsze byłem fanem audi i uwielbiam te markę oraz mam nadzieje ze ktoś pomoze mi wpłynąc na to by wykrzesac cos powyżej seryjnych 75KM.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...