Skocz do zawartości

rav_ef

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rav_ef

Osiągnięcia rav_ef

0

Reputacja

  1. Jesli silnik jest ok to gratuluje, staram ci sie powiedziec ze te silniki potrafia wydusic z wlasciciela pieniadze rzedu 8-12 tys pln, wiec po prostu sporo ryzykujesz. Jesli jest ok to sie ciesz i smigaj ile sie da, ja po prostu ze swojego doswiadczenia i 3 kumpli z Olsztyna wiem ze oooo z zadnym TDI v6 2.5 nie kupie chyba ze z roczna gwarancja na silnik od sprzedawcy ;-)
  2. ja jestem od 8 miesiecy szczesliwym wlascicielem imprezy MY '06, w moim bylym 2.5 tdi AFB przeszedlem wszystko - walki, turbine, i pompe wtrysku + niezliczona ilosc przednich wachaczy. Fakt ze kupilem wyjezdzony model (przeszlo 300 tys nabite) ale opinie o V6 2.5 tdi wsrod mechanikow sa takie samo. Rzadko zdaza sie wytrzymaly model lub model z malym przebiegiem. Przyzwyczailem sie do duzego spalania benzyny w imprezie i jedyne co mi chodzi po glowie w tym roku to ewentualnie s4 jesli mam wrocic do oooo za czym tesknie.....
  3. Jestem tego samego zdania. Mam mechanika ktory powiedizal krotko. Dopiero 2.7 TDI. Odradzal kazdy silnik 2,5 V6.
  4. Witam, ma okazje niedrogo kupić silnik AKE (poniżej 3 tysie), moj AFB powolutku szykuje się do robienia wałków - wytarte. W AKE są gładziutkie, przebieg około 150.000 - autko po wypadku - na silnik gwarancja rozruchowa,turbo, przepływomierz jest itp jest. Pytanie co oprócz silnika do podmiany. Intercoolery - jeśli większe w wersji AKE, oczywiście ECU - jak z wiązkami kabli????Co jeszcze....
  5. Witam jak w temacie, mam teraz Audi Delta z Bose, radio szwankuje, moge wymienic/kupic na Concert I Bose. Czy ktos z fotum moze udzielic mi informacji o parametrach obu radii , bo nie wiem czy warto naprawiac Delte, czy kupic Delte sprawna czy kupic Concert I. Pozdrowienia z Olsztyna.
  6. Kupilem jakies g...... za 1100 na Allegro. Koncowki padly po mniej niz 10000 przebiegu, tuleje w dolnych tylnych po niecalych 15000 - od razu wymienilem na caly TRW. Treaz znow cos slysze i domniemam ze to kolejne gowienko allegrowe - sukcesywnie wymieniam na TRW; w ASO w Olsztynie byl przypadek ze do passata b5 zabraklo czesci na magazynie i wsadzili TRW z Auto Landu - spilowali znaczki TRW, niestety na gumowych czesciach tulei sie nie dalo wiec stad wiadomo co wsadzili zamiast ORI w ASO Olsztyn. Firme Hansa Preise bym odradzal, kolega z Auto Landu mowil ze kicha i ze Hans Preis rypie serie na wschod . Polecam TRW i Lamforder. Co do max przebiegow to licze na max 40.000. Mimo tego wszystkiego bakcyl na A4 trwa...
  7. Dzieki spanky, wiem ze forum dotyczy raczej naszych niuni ale mam nadzieje ze dla starszych siostr A6/C4 znajdzie sie czasem jakas pomoc ;-)
  8. Witam, kolega ma wersje 140 koni, najechane kolo 200 tysiecy. Chce wirusowac lub chipowac . Prosze o info znawcow tej jednostki o opinie - czy da sie, etc.
  9. Niski poziom oleju, a glowna jego przyczyna to ukochana odma, ktora kierunkowala cisnienie z korbowego gdzie sie da i zabierala ze soba olej - pocill mi sie strasznie korek wlewu oleju, przy zapalonym siniku i odkreceniu korka wlewu cisnienie doslownie strzelalo w gore. Prawdopodobnie dzieki odmie skonczylem zywot suszarki a raczej przez niedopilnowanie stanu; Po wymianie odmy i przeplywomierza ktory mierzyl juz bardzo slabo - a podejrzewam ze dzieki odmie padl - autko kula normalnie.
  10. U mnie taka nagla zawiecha to byl zawor N75, nagle obroty na 2K przy przyspieszeniu, gaz w podlgoge a obroty nadal na 2k, ale problem u ciebie moze dotyczycc tez innego osprzetu.
  11. Autko nie moje i nie moj problem ale przekaze info i dowiem sie moze czegos wiecej od kolegi. Jesli przyjac ze jest zhamowany dobrze lub prawie dobrze to i tak wydaje mi sie troche za duzo. Namowie go na hamowanie w Mastersach W-wa dla porownania.Pozdrawiam.
  12. Tak, to "ta" hamownia, ale jesli jest tak ze 140 km to chyba tez nie jest zle. Gdzie zhamowac raz jeszcze zeby miec miarodajne wyniki, kolega kreci sie po calej Polsce ;-)
  13. Witam, podsylam wykres z hamowni w Olsztynie. Chipowany w Poznaniu. Spory przyrost, niestety nie wiadomo ile byo w serii. Prosze o ocene i komentarz. http://www.leo.ol.pl/Site/skodaII.jpg
  14. Moja A4 2.5 AFB w Avancie Quattro 6 manual - zawsze od kad kupilem w marcu br. spija kolo 10/100 po miescie 100% cykl miasto. Mozna mniej - okolo 8.5 - 9 ale trudno wytrzymac mi zmiane biegow zawsze do 2500 o/min. W trasie potrafi spalic od 5.7 do 8-8.5 - wszystko zalezy od drogi, sposobu rospedzania sie, wyprzedzen itp. Co do awaryjnosci to przeplywka i zawor N75 - nic poza tym. Przebieg 170 tys ale rownie dobrze mozna dodac 100K na wszelki wypadek bo nie wiadomo. Koszty utrzymania proporcjonalnie wieksze niz 1.9 ale cos za cos choc po miescie pewnie wystarczy 1.9 110 km. w trasie Niutony robia swoje i 110 bez chipa to bym nie chcial do quattro. Jesli bede zmienial (sianko :-)) to pewnie na AKE.
  15. Hm...u mnie tez skrzypialo..okazalo sie ze sa ta zapiecia pasow bezpieczenstwa - tzn. gdy sa pochylone bardziej do przodu to ocieraja o srodkowa konsole.Jest tam po prostu ciasno...skrzypialo jak sie wiercilem itp, podejrzewam ze to ten problem, nic zwiazanego z samym fotelem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...