saj234
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O saj234
Informacje
-
Imię
Szymon
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
A3 8L
-
Nadwozie
Hatchback
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia saj234
0
Reputacja
-
Sportowe216 to Muszka. Ja u niego kupowałem FIRAD 1,5 roku temu i wszystko Ok bez zastrzeżeń. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
-
Witam,Czy kierownica z a3 8l podejdzie do a4 b6? Z góry dziekuje za podpowiedz
-
Ok ale nic w aukcji nie jest napisane na jakich końcówkach on to składa??? Na jakich końcówkach masz swoje??? Ja rowniez moge jego polecic.Jest to muszka, bralem od niego Firad 0,240.
-
Jeździł ktoś z Was na Yokohama W. Drive v902? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
-
Celuje w jakies 180KM koszt 11ki to okolo 1000zl chyba ze kupisz od kogos kto nie wie co sprzedaje Podobno mozna przerobic 10 ale ja u siebie nikogo takiego nie znam.Icka udalo mi sie wyrwac za 600zl z rurami i złączkami a koszt robocizny zalezy kto Tobie to zrobi.Jesli umiesz spawac to mozesz zrobic to sam Zabawa droga i uzaleznia
-
Kolego ja u siebie przerabialem ten temat jakies 2 miesiace temu w A3 silnik ALH 90KM. Jesli chcesz bawic sie w podnoszenie mocy to lepiej to zrobic porzadnie i z glowa.Zacznij temat od fmica pozniej turbo wtryski,sprzeglo i program. Ja mam turbo z ARLa wtryski 0,240 dwumas mi sie konczyl wiec wlozylem jednomasa z vr6.Przed programem to w lusterkach nic nie bylo widac oprocz czarnej chmury. Udalo mi sie uzyskac 152KM i 352NM na wiecej pompa juz nie pozwolila.Zaluje ze odrazu nie wsadzilem 11ki.Napewno w najblizszym czasie musze zalozyc zewnetrzna chlodnice oleju bo po upalaniu jest naprawde goraco.Warto tez zainwestowac we wskazniki doladowania turbo i temp.oleju. Mozesz pomyslec nad zaslepieniem EGRa zeby nie zasyfial turbiny. Pozdro
-
Witam wszystkich
-
Ja jestem zdecydowany tylko musialbym wiedziec kiedy to bedzie