Skocz do zawartości

SebaFic11

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O SebaFic11

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Domaradz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia SebaFic11

0

Reputacja

  1. SebaFic11

    Jakie pompowtryski

    Nie trzeba żadnych uszczelek wymieniać. Wystarczy, że odtłuścisz powierzchnie głowicy benzyną ekstrakcyjną przez założeniem pokrywy z powrotem. Pompki z ARL-a podejdą, ale będzie potrzebna korekta softu Wielkie dzięki na odp.Kupię uzywane sprawdzone pomki zaloże i dam znac. Pozdrawiam
  2. SebaFic11

    Jakie pompowtryski

    Aha a nie trzeba pózniej nowych uszczelek pod pokrywę i nowych oringów na pompki?bo czytałem ze jak go zmienie to trzeba nowe oringi! Jak odkrece ta pokrywe to nie beda mi zasłaniac jakies tam inne czeesci silnika zeby odczytac ten numer? i mam jeszcze jedno pytanie czy podejda pompki od seata leona cupry 2003r 150km zmienie wtedy wszystkie na raz. mam chipa wiec mysle ze powinno byc. jakie jest wasze zdanie? aha a ta wiazka elektryczna na pompkach nie ulega awari bo silnik mi zgasl i nie moge go odpalic teraz
  3. SebaFic11

    Jakie pompowtryski

    Witam koledzy. Po raz kolejny mam problem z moja Audi. Sprawa glada tak że zatankwalem benzyne do mojego diesla. Sprawdziłem logi na pompkach 1-2-3 watrość zblizona do 0 i czwarty ten pechowy chyba sie przytrł po tej bnzynce wartośc na nim jest powyzej 1.8.to własnie on jest odpowiedzialny za zla prace silnika słabe odpalanie lekko odczuwalny soadek mocy oraz rozłaczanie silnika,,,, po prostu samochód gasnie i nie cche odpalac poniewaz wysyła sygnał do komputera o jego nieprawidłowej pracy. Pytanie brzmi jaki pompowtrysk kupic? nie znam numerów mojefo wtrysku. Ma ktoś może informacje na ten temat? samochod jest w niemchech w grazu u znajomego musze kupic w pl nowy badz uzwyany i zmienic go w pierwszym lepszym warsztacie. Prszę o pomoc... z góry dzieki za odpowiedzi
  4. Witam. Ja równiez mam nietypwa sytuacje. Ewetalnie także proszę o przekierowanie.... Otoz sytacja mial miejsce wczoraj na stacji paliw. Do mojej Audi na rezerwe w baku czyli ok 6l ON zatankowałem 45 litrow benzyny. Odpaliłem samochód przejechalem ok 5 km i samochód zgasł,nastepnie odpaliłem go ponownie nie wiedzać co sie dziej i autko ponownie zgasło zaczynajac (przebierac tyłokami). Po chwili zorietowałem sie ze wlałem zle paliwo. Nastepnie spusciłem z baku tyle ile sia dało benzyny i włamem 50l czysej ropy. Auto odpaliło chwile chodzilo jak stary czolg hehe po ok 1min wszystko sie ustatkowało.Zero błedow na zegarach,moc jest i odpala teraz za kazdym razem. Jedynie co zauwazyłem to ze troche dymi. Pytanie brzmi jakie teraz beda kosekwecje jazdy prawie na czystej bezynie bo przeciez w baku bylo tylko 6l on. Proszę was o kolejne rady. Pozdawiam
  5. Panowie mam jeszcze jedno pytanie odnośnie zawieszania. Już wcześniej pisałem ze mój problem z dziwnymi stukami i obniżonym tyłem o 1,5cm ustał po zmianie przednich amorków i oryginalnymi klasami wagowymi i tak też jest ale chciałbym założyć na te oryginalne amorki komplet żółtych spręzyn z b7 avant. Pytanie brzmi czy muszę zmienić też amortyzatory i o ile się obniży samochód,czy to będzie się strasznie sztywno jeżdziło i czy w ogóle podejdą te sprężyny????? Czy nie ruszać już nic jak wszystko mam w normie. Ale mimo wszystko chciałbym ja trosze obniżyć. koledzy pomózcie mi jeszcze w tym temacie co zrobić. Pozdrawiam
  6. U mnie rozerwany nie był. Miałem założoną nową sztuke i tak biło. Mechanik stwierdził ze biło bo nie był dobrany skok w amorku do wysokosci zawieszenia. problem umnie rozwiazany. dzieki za info. pozdrawiam
  7. Witam. U mnie w Avancie tez mam podobny problem w przeciwieństwie takim ze u mnie tył SIEDZI NIŻEJ O 1,5 cm niż przód. Mam silnik 1.9 TDI Quattro AVF oznaczenie zawieszenia z wlepki pod kanapą - 1BA przód OJJ tył OYM. Czyli wynika ze na tyle mamy te same sprężyny z kolorami jedna biała kropka i 2 zielone. Klasa wagowa 12. 598-625kg. z kolei przód to OJJ kolory niebieski, pomarańczowy.różowy. Klasa wagowa 9. 886-918kg. Co zrobić.? ponieważ wygląda to tak że tył jest niżej przód wyże o te 1.5 cm. Rożnica na klasach wagowych jest o 2 klasy pomiędzy przodem a tyłem. Pytanie czy w dobra stronę i czy to przód zmienić czy tył? POMOCY!! Czyli już rodzi się problem ponieważ jeśli posiadasz avanta w quattro nie powinien mieć takiej samej klasy wagowej co mój avant skoro ja mam napęd na przód i stosunkowo powinien być lzejszy jesli chodzi o tył a mamy te same oznaczenia sprężyn.... No właśnie. Kolory są identyczne u mnie w Quattro a u Pana w ośce. Dlatego też to jest dziwne ponieważ według wlepki pod kanapa wszystko gra i kolory sprężyn jak i klasy wagowe przód 9 tył 12 zgadzają się. Skoro Pan ma takie same oznaczenia sprężn jak u mnie to najwyrażniej powinienem mieć klasę wagową z tyłu 13 a nie 12. A moze i nawet 15 w przypadku Q. Sam nie wiem co zastosować skoro kolory i klasy się zgadzają wedle producenta. Chyba ze kto założył podobne kolory i oznaczenia ale z sedana?>??? Z klasami wagowymi to jest różnie, ja mam z tyłu jeszcze niższą klasę wagową (0YL avant w quattro) niż Ty w swoim aucie. Jeśli tył siedzi Ci jakieś 1,5cm niżej to najprościej zapodac podkładki od zawieszenia 1BR (http://a4-klub.pl/index.php?/topic/240096-po-zmianie-sprezyn-z-1be-na-hr-tyl-za-nisko-siedziarozwiazanie/) i będziesz miał około +2cm do góry (czyli minimalnie wyżej niż pr
  8. u mnie to samo. zawieszenie bylo ok amory tez ok 70% i biło. l wczoraj zmieniłem na inne amory i stuk ustał.
  9. Witam. U mnie w Avancie tez mam podobny problem w przeciwieństwie takim ze u mnie tył SIEDZI NIŻEJ O 1,5 cm niż przód. Mam silnik 1.9 TDI Quattro AVF oznaczenie zawieszenia z wlepki pod kanapą - 1BA przód OJJ tył OYM. Czyli wynika ze na tyle mamy te same sprężyny z kolorami jedna biała kropka i 2 zielone. Klasa wagowa 12. 598-625kg. z kolei przód to OJJ kolory niebieski, pomarańczowy.różowy. Klasa wagowa 9. 886-918kg. Co zrobić.? ponieważ wygląda to tak że tył jest niżej przód wyże o te 1.5 cm. Rożnica na klasach wagowych jest o 2 klasy pomiędzy przodem a tyłem. Pytanie czy w dobra stronę i czy to przód zmienić czy tył? POMOCY!! Czyli już rodzi się problem ponieważ jeśli posiadasz avanta w quattro nie powinien mieć takiej samej klasy wagowej co mój avant skoro ja mam napęd na przód i stosunkowo powinien być lzejszy jesli chodzi o tył a mamy te same oznaczenia sprężyn.... No właśnie. Kolory są identyczne u mnie w Quattro a u Pana w ośce. Dlatego też to jest dziwne ponieważ według wlepki pod kanapa wszystko gra i kolory sprężyn jak i klasy wagowe przód 9 tył 12 zgadzają się. Skoro Pan ma takie same oznaczenia sprężn jak u mnie to najwyrażniej powinienem mieć klasę wagową z tyłu 13 a nie 12. A moze i nawet 15 w przypadku Q. Sam nie wiem co zastosować skoro kolory i klasy się zgadzają wedle producenta. Chyba ze kto założył podobne kolory i oznaczenia ale z sedana?>???
  10. Jeśli wielowahacz dobry a łącznik też wymieniałeś to nie powinno byc tego stuku.U mnie wszystko jest wymienione i stuka. Miałem dziś być u mechanika ale przełożył mi termin na jutro. Wymieniam na oryginalne uzywane amory audi schass to ma rozwiązać problem. Jutro odezwę się jakie są rezultaty.
  11. Witam. U mnie w Avancie tez mam podobny problem w przeciwieństwie takim ze u mnie tył SIEDZI NIŻEJ O 1,5 cm niż przód. Mam silnik 1.9 TDI Quattro AVF oznaczenie zawieszenia z wlepki pod kanapą - 1BA przód OJJ tył OYM. Czyli wynika ze na tyle mamy te same sprężyny z kolorami jedna biała kropka i 2 zielone. Klasa wagowa 12. 598-625kg. z kolei przód to OJJ kolory niebieski, pomarańczowy.różowy. Klasa wagowa 9. 886-918kg. Co zrobić.? ponieważ wygląda to tak że tył jest niżej przód wyże o te 1.5 cm. Rożnica na klasach wagowych jest o 2 klasy pomiędzy przodem a tyłem. Pytanie czy w dobra stronę i czy to przód zmienić czy tył? POMOCY!!
  12. Wiam! U mnie w Audi a4 B6 1.9 TDI Quattro mam podobny problem. Wymieniłem całe kompletne zawieszenie amortyzatory przód i tył i słychac te głuche drgania na przedniej osi. Sprawdzałem wszystko po kilka razy nawet przegłuby wymieniłem nic nie pomogło. Dodam ze zamontowane amortyzatory sa marki Magnum Technology,takie polecił mi mechanik. Powiem ze jestem zadowolony bo prowadzenie i przyczepość zanacznei sie poprawiła ale własnie w tym tkwił cały problem, po wymianie na te własnie amortyzatory zaczeły sie te głuche stuki. wczesnije tez były ale były one spowodowane zuzytymi wahaczami. szukałem przyczyny i znalazłem. Oddałem przedia os na rekalamacje i załozyłem stare uzywane amortyzatory na przód i te stuki ustały.Nastepnie przyszły mi z reklamacji te amortyzatory ktore wymienilem i po załozeniu kolejnej nowej sztuki dalej wystepuja te stuki. Kupilem juz na allegro uzywane amortyzatory audi a schass i na srode jestem umuwiony u mechanika. Jestem ciekaw jaki bedzie efekt. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...