Skocz do zawartości

Vertor

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Vertor

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Vertor

0

Reputacja

  1. Ja dziś planuję być. I na FB jeszcze 2 os pisały, że powinny być
  2. A kompa podpiąłeś? Może z jakiegoś powodu sterownik, który masz w panelu blokuje uruchomienie klimy? U mnie np tak było jak piszesz i winny był czujnik ciśnienia przez który wywaliło cały gaz. Odpalenie klimy bez czynnika to najszybsza droga do zatarcia silnika, bo w czynniku masz olej który smaruje sprężarkę. Dlatego proponowałbym Ci jednak podpięcie kompa i sprawdzenie dlaczego nie chce włączyć klimy zanim narobisz sobie jakiś szkód.
  3. Vertor

    Jaki olej do 3.0 TDI

    +1 dla Specific 507
  4. Czy ktoś z Warszawy bądź okolic wymieniał rozrząd w tym silniku i może polecić warsztat w któym to robił ?
  5. Ja jak się uda też się zjawię Dzieki za spotkanie. Postaram się częściej do was wpadać, chociaż troszke daleko
  6. Vertor

    Nawigacja MMI 2G Basic

    Jutro jak nie zapomne zerken bo coś mam wrażenie że u mnie jest DVD Czytnik wygląda następująco i początkowo o takim myśleliśmy jak pisałeś o navi w aucie
  7. Vertor

    Wady i zalety 3.0 TDI V6

    Pewnie tak zrobie Długo jestem zarejestrowany ale dopiero dzis jakos sie odezwalem sam nie wiem czemu tak dlugo zwlekalem. Auto mam ponad rok
  8. Vertor

    Nawigacja MMI 2G Basic

    To wygląda ja MMI LOW Basic. Jakbyś był z okolic WW to byśmy mogli się spotkać i sprawdzić czy płyta jaką mam pasuje. Bo poprzedni właściciel dał mi 2. Niemniej dość stare bo 2010 albo 2011. Niemniej jak dla mnie nawi w A4 znacznie gorsza w obsłudze i ma gorsze algorytmy od współczesnych nawigacji w tel komórkowych. Ja używam tego tylko jak jestem na starych drogach lokalnych by pokazywać jak przebiega droga i nie przesadzić z prędkością w zakręcie
  9. Vertor

    Wady i zalety 3.0 TDI V6

    Tył wentylowany zimmermann s4 300 (ty masz 288, nie wentylowany) - tracza - 140zł/szt+ kloceki -130zł Ferodo = daje 410 zł... ATE nie są ani lepsze (polemizowałbym że odczuwalnie gorsze) ani droższe... tyle nie kosztuje nawet zestaw na przód (Oz sport + ferodo) trochę przepłacasz Marcin z tylu u mnie są chyba 300 a nie 288. Dodatkowo tarcze są z serii wysoko nawęglanych. i odpowiednik ich zimmermana to ok 350 zł według motocentru(na szybce szukałem) daje 700 za same tarcze. Do tego klocki. nawet liczone tak jak piszesz daje już ponad 850 zł. Owszem można założyć tańszą wersję ale koła potem zawsze u mnie są czarne po przejechaniu niespełna 1000km. Te co mam założone spisują się całkiem fajnie i wyraźnie widać różnicę między przodem gdzie są jeszcze ori z ASO a tyłem. Dodatkowo jak popada to na moje oko znacznie mniej się utleniają. Co do żywotności jeszcze nie wiem dam znać jak zrobię troszkę więcej niż 15kkm na nich
  10. Vertor

    Nawigacja MMI 2G Basic

    Sprawdź w bagażniku z lewej strony w nadkolu powinien być napęd do Navi. Wrzuć też fote konsoli środkowej i wiele się wyjaśni
  11. Vertor

    Nawigacja MMI 2G Basic

    Czytnik navi powinien być w bagażniku a nie schowku:|
  12. Witam wszystkich z Warszawy. Na forum zarejestrowany jestem od jakiegoś czasu jeszcze jak szukałem samochodu ale jakoś nie miałem okazji się przywitać. Aktualnie od roku użytkuje A4 B8 3.0TDI z 2008 roku.
  13. Vertor

    Wady i zalety 3.0 TDI V6

    Masz racje dużo ich nie ma. Ja swojego szukałem 7 miesięcy. Wiele przystanków po drodze widziałem. Czasem handlarze już nawet nie pisali że bezwypadkowy. Ogólnie trafiła się perełka bo z polskiego salonu dość mocno doposażona. Niestety bez S-line. Silnik CCWA z przebiegiem 270k (prowadzony do końca w polskich ASO). Na razie 30tkm przebiegu u mnie i musiałem wymienić jeden kolektor bo mocowanie klap wirowych się urwało. Poza tym odzywa się czasem rozrząd podczas rozruchu, ale max 1-2sek i potem silnik chodzi cicho i nic niepokojącego nie słychać.Niemniej szukam obecnie w okolicach Warszawy dobrego mechanika aby zweryfikował czy konieczna jest ingerencja czy nie. Za 50k to raczej ciężko znaleźć dobry egzemplarz który nie był przystankiem i był serwisowany oraz nie ma 500k+ przebiegu. Trzeba pamiętać, że takie auta kupuje się raczej na trasy i duże przebiegi, aniżeli na weekendy. Spalanie 8,5l/100 średnio. Owszem idzie zejść w okolice 6,5-7 ale to jadąc spokojnie ok 100 na 6 biegu, ale to moim zdaniem lepiej inwestować w 2.0 TDI jak się chce z taką prędkością jechać bo będzie równie cicho a spalanie jeszcze mniejsze. Po mieście 9-12l spokojnie potrafi łyknąć. Są też wady: - w zimie silnik bardzo długo się grzeje, aż chciałem wymieniać termostat, ale sprawdziłem przewody i wydaje się, że termostat działa. - masa- silnik wazy 150kg więcej od 2.0 tdi i to już czuć bo pomimo szerokich opon auto potrafi przodem lekko wyjeżdżać z zakrętów. - quattro fajna sprawa przy ruszaniu na śliskim. Auto ma 6s z małym okładem do 100 ale potem wyraźnie czuć strate na napędzie i masę bo słabsze auta o mniejszej mocy potrafią lepiej przyspieszać. - koszty eksploatacji - części są dość drogie np. klapy wirowe używane 600zł (aso 2500) zestaw klocków i tarcz na tył ATE ok 1000. Niemniej po roku użytkowania mogę polecić jako wygodne auto do jazdy. Mam nadzieję, że pomogłem Ps. jakby ktoś miał godnego polecenia mechanika który ogarnia te silniki w WW to prosiłbym o info na PW
  14. Witam wszystkich. Co prawda jeszcze nie posiadam Audi, ale noszę się z mocnym zamiarem zakupu początkiem przyszłego roku i mam nadzieję znaleźć tu informacje potrzebne do podjęcia decyzji, który silnik wybrać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...