Skocz do zawartości

pite

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pite

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pite

1

Reputacja

  1. pite

    [B6 AVB] Ropa w oleju

    Warto stosować zamienniki zestawów uszczelnień czy raczej tylko oryginał ?
  2. pite

    [B6 AVB] Ropa w oleju

    No właśnie, ja obserwuje temat ponieważ mi przyrasta olej po 1000km ok dwie skale bagnetu (przy oleju na minimum na bagnecie po 1000km jest 2x z skala od min do max ) czyli dużo. Kultura pracy jest wyśmienita, silnik odpala bez zająknięcia po dwóch tygodniach postoju w garażu, nie dymi etc.. Wymieniłem kompletne uszczelnienie VACUM pompy (uszczelki + oring) i nie pomogło nic. Teraz przeglądam fora i spotkałem się już z tematem tych cewek na pompkach
  3. pite

    [B6 AVB] Ropa w oleju

    Ten film ciekawy ale mnie zastanawia jedno, czy jeżeli puszcza na o-ringch to czy kultura pracy silnika nie powinna się pogorszyć ?
  4. pite

    [B6 AVB] Ropa w oleju

    Witaj, zrobiłeś już może ?
  5. pite

    [B6 AVB] Ropa w oleju

    Witaj, a jaki koszt uszczelnienia cewek ?
  6. pite

    [B6 AVB] Ropa w oleju

    Proponuję sprawdzić cewki w pompowtryskiwaczach - próbował ktoś już ?
  7. pite

    [B7 BRB] Paliwo w oleju

    wymieniłeś również uszczelnienie na cewkach pompo-wtryskiwaczy ?
  8. A świece żarowe?? Wymieniłeś ?
  9. W garażu mam na plusie ale odpala cały czas ok
  10. Tak dokładnie jak wypadanie zapłonu
  11. Tak jak pisałem wyżej u mnie problem leżał po stronie tego przewodu, wymieniłem przewód i po sprawie (przewód 8mm)
  12. Witam, mam podobny problem - szarpie silnikiem w przedziale obrotowym ok 1600 - 2000 przy delikatnym przyśpieszaniu; przy gwałtownym przyśpieszaniu jest ok. Postanowiłem wymienić filtr paliwa oraz poprawić styki pompek. Wydaje mi się jednak, że znalazłem odpowiedź. Mianowicie mam przegryziony przewód paliwowy. który doprowadza ropę do filtra. Jutro go wymienię i napiszę czy pomogło. Silnik AVF.
  13. Witam montował ktoś ten zamiennik mechanizmu? http://allegro.pl/audi-a4-b6-mechanizm-opuszczania-szyby-lewy-przod-i5824016407.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...