Skocz do zawartości

Arronax

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Arronax

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Arronax

0

Reputacja

  1. Pozwolę sobie odświeżyć temat. Czyli jeżeli byłby jakikolwiek wyciek na nagrzewnicy to ciekło by do kabiny pod nogi? Z tego co wiem to plus tłusty osad i parujące szyby. Nie mam żadnego z tych objawów, a w środku czuć mi płynem chłodniczym/do spryskiwaczy, mają podobny aromat. Jak rozmawiałem z mechanikiem, to negował możliwość podciekania nagrzewnicy, mówił że pod ciśnieniem układu po prostu byłby widoczny wyciek i ubytek płynu.
  2. Witam! Zanim udam się do serwisu przedstawię swój problem, może ktoś coś podpowie. U mojego Taty w avancie 2004 rok 1.9 TDI 130 koni z Multi, mam takie dziwne wrażenie braku prędkości przez wzniesieniem. Nie wiem czy to kwestia braku załączania turbiny, czy właśnie skrzyni automatycznej (brak odpowiednich obrotów). Po prostu auto czasem mocno muli a czasem jedzie w miarę normalnie.
  3. Nie stosowałem, w tej chwili się zastanawiam nad zakupem Diesla 2.0 CR, badam ilość rzeczy problemowych które mogą wyjść i jak im ew zapobiec.
  4. Ja właśnie zastanawiam się nad zakupem A48P 250 tyś przebiegu, tylko przeczytałem cały temat o tych pompach i zacząłem się wahać. W aucie, które oglądam jest bosch cp4 jeszcze od nowości. Przy tym przebiegu jestem ciekaw czy zdążyła już coś puścić, bo jeżeli dokonam zakupu A4 2.0 to i tak ją profilaktycznie wymienię lub zlecę sprawdzenie. Przed zakupem się nie sprawdzi, a chyba trzeba wsiąść poprawkę na to że mogła już puścić opiłki (naprawa koło 5 tyś zł). Takie dylematy ... Sprytny sposób na wadliwe pompy common rail - MotoFocus.pl MOTOFOCUS.PL Każdy mechanik, który miał do czynienia z silnikami wysokoprężnymi 2.0 TDCi z Forda Mondeo III wie, jak kosztownym problemem jest łuszczenie się wałka pompy wysokiego ciśnienia. W Fordach Mondeo... Takie dziadostwo od LM znalazłem.
  5. Właśnie tak czytam czytam temat i zastanawiam się nad Multi z silnikiem 1.9 TDI 130 koni w B6 czy jest sens się w to pchać. W rodzinie mamy A4 250 tyś km Avant i skrzynia pięknie chodzi, ale zawsze wymienialiśmy olej. Czy taki diabeł straszny? Bo wygoda jest spora. Jak nie ten temat to proszę o usunięcie/przesunięcie posta.
  6. Pierw ją trzeba mieć :). No może może niedługo się uda ...
  7. Dzieki. Pisze z smartfonato szybciej i czasem sie poplacze. Wiadomo przede wszystkim mechanior musi jeszcze zerknąć zawsze bepieczniej ;).
  8. Witam Polecacie jakis zaklad na ewentualne ogledziny A4B7 1.8T z gazem przed zakupem? Zeby gruntownie dobrze zbadali auto czy jest ok i co ew do zrobienia. Z gory dzieki.
  9. Tak u nas w dobrym warsztacie w Kielcach. Sam kiedys mialem A3 i tam gazowalem tylko 1.6. Wszelkie szczegóły bym spisal na 2 wizycie. Pierw wstepna ocena silnika, blach stanu idp na szybko wyszlo na plus wczoraj. Na 2 wizyte biore czujnik i bedzie zabawa dokladne sprawdzanie. A potem jeszcze silnik w warsztacie jakins na wszelki wypadek. Musi byc cacy jezeli sie zdecyduje :). Tylko wlasnie czy 50 kkm na gazie to juz nie znaczace obciazenie bo nie wszystko mozna zawczasu zbadać.
  10. Panowie czy ew przebieg jakby się potwierdził 230 tyś km i gaz od około 170 km dobrze założony to tak +/- dużo dla tego silnika czy się nie bać czy jechać i sprawdzać dogłębniej. 1.8T się rozglądam B7. Pozdrawiam ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...