Skocz do zawartości

maf118

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maf118

Informacje

  • Imię
    matt
  • Miasto
    POLSKA

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia maf118

0

Reputacja

  1. Swiece z tego co wiem grzeja juz ponizej 7 stopni kolego. Czekam na wypowiedz autora tego tematu. Zobaczymu co on powie jesli zajrzy tutaj.
  2. A wiec Moniuh dzieki za odpowiedz . Swieczki mam nowe ostatnio zalozylem bo nie wiem czy byly zmieniane ,a autkiem juz zrobilem 40k wiec wymienilem i tak jak mowisz po kilkuktotnym przekreceniu nic nie daje jest tak samo. Wiec wykluczam swiece ,aku tez w porzadku. Filtry tez. Ok zrobie te logi i wrzuce. Pozdro
  3. WITAM PANOWIE. Potrzebowałbym pomocy możecie ocenić logi z tego co sam wiem to 4 cylinder odstaje , dodam synchronizacja rozrządu w porządku ustawiona na 0. Mam problemy z porannym odpalaniem oraz tak jakby dochodzi stukot właśnie spod 4 cylinda od strony podszybia . Autko audi a4 b7 1.9 tdi silnik BKE 116KM. Będę wdzięczny za ocenę logów. Pozdrawiam http://vaglog.pl/log-013_6ZkDAc.html Uwaga moderatora - Musashi: Ze względu na zamieszczenie zapytania w wątku dotyczącym innego tematu ( m.in. dotyczącym innego rodzaju silników), wydzieliłem nowy.
  4. Witam Panowie . Z pierwszym błędem wiem gdzie zajrzec itd. Ale jeśli chodzi o ten drugi jak zdiagnozować czy pompa ABS jest walnięta?? Wyczytałem na forum ,że bezpiecznik 15A odpowiada za pompę jest w porządku . Proszę o jakieś wskazówki lub podpowiedzi jak usunąć tą usterkę, z góry dziękuje oraz pozdrawiam . 2 Faults Found: 01221 - Crash Sensor Side Airbag; Driver Side (G179) 011 - Open Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101011 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 39 Time Indication: 0 Date: 2064.00.00 Time: 00:00:00 01316 - ABS Control Module 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Reset counter: 39 Time Indication: 0 Date: 2064.00.00 Time: 00:00:00 01316 - Moduł sterujący ABS 01316 - Moduł sterujący ABS: No Signal / Komunikacja Możliwe przyczyny Okablowanie / złącza (y) do / z modułem sterującym ABS uszkodzony Usterka (e) przechowywane w module sterującym ABS Możliwe rozwiązania Sprawdzić okablowanie / złącza (y) do / z ABS Control Module Sprawdź wycenie wartości Blocks (MVB)Zazwyczaj wycenie wartości bloków (MVB) 125+ pokazuje aktualny stan komunikacji W której grupie znajdę tą wartość? pozdro
  5. w podobnym temacie czytałem , że koledzy wymienili wysprzęglik oraz wybierak i również to nie pomogło. Trochę poczytałem i poszukałem i inni też piszą , że może to być synchronizator w skrzyni biegów... No to witam w klubie. Sprzęgła nie wymieniałem, bo nie ma objawów zużycia i nie pakowałem się w koszty. To zgrzytnięcie - takie jakby uderzenie - u mnie jest to samo więc i przyczyna zapewne ta sama. Nie udało mi się znaleźć mądrego kto by to umiał zdiagnozować. Czasem mam tak, że jak puszczę sprzęgło na I biegu w korku i znów wciśnę pedał to tak jakby wysprzęglił, ale czuję jakby lekkie szarpania - co jest dziwne bo sprzęgło łapie na normalnej wysokości pedału - ani wysoko ani nisko. Dlatego obstawiałem raczej pompę sprzęgła lub wysprzęlik przy skrzyni. Ale jak widać - ileś osób już walczyło i nie zwalczyło - pytanie czy ktoś wymieniał wysprzęlik i/lub pompę sprzęgła? wysprzęglik wymieniali kolego lecz nic to nie dało, z tego co też czytałem jeden z kolegów gdzieś pisał , że po wyjęciu skrzyni miał rdze na wielowypuście wyczyścił to porządnie nasmarował i problem znikł już sam nie wiem czy opłaca się to w ogóle robić i na nowo ściągać skrzyni bo niedawno wymianiałem komplet sprzęgła.
  6. Bedziesz kolego wymieniał ten synchronizator ?? Jeśli tak to napisz jakie są tego koszta i czy oczywiście problem znikł . pozdro
  7. Witam. Daj znać czy problem znikł . pozdro Ja u siebie wymieniłem kompletne sprzęgło i też nic nie pomogło więc na pewno to jest związane z czymś innym .
  8. Witam kolego. Mam u siebie podobny objaw. Z początku myślałem , że jest to właśnie też wina sprzęgła bo już naprawdę ciężko chodziło i kwalifikowało się do wymiany . Jazda teraz z nowym jest nie porównywalna, lecz J po wymianie całego kompletnego sprzęgła i dwumasy oczywiście mam dalej ten problem , że jedynke to muszę nie raz na siłę wbijać i też jest charakterystyczne jakby pod silnikiem takiego uderzenia jakby coś wchodziło na siłę przy wrzucaniu pierwszego biegu. Jeśli rozwiązałeś ten problem to napisz . Myślałem też o zmianie oleju w skrzyni . pozdrawiam
  9. to co to jakaś podróba jest?
  10. Witam. Czy ta NAVI pasuje do audi b7 avant? http://www.ebay.pl/itm/Autoradio-LED-GPS-DVD-TEL-IPOD-IPHONE-USB-SD-MFD-AUDI-A4-S4-RS4-/221686214036?pt=LH_DefaultDomain_71&hash=item339d872d94 wiem że ta tutaj pasuje bo widziałem w wielu, ale tej w powyższej nie http://www.ebay.pl/itm/Autoradio-LED-GPS-DVD-TEL-IPOD-IPHONE-USB-SD-MFD-AUDI-A4-S4-RS4-/221688906535?pt=LH_DefaultDomain_71&hash=item339db04327 Pozdrawiam i dzieki za odpowiedź.
  11. Mam podobny problem , kolega mechanik podpowiedzial mi ze moze byc to dwumas, gdy wcisne pedal sprzegla drgania ustaja. Choc to dziwne bo przebieg mam dopiero 150000 tys. musze sprawdzic jeszcze waszym sposobem z wlaczona klima. Mozecie mi panowie polecic oprogramowanue do mojego autka 1.9 TDI BRB 2007.
  12. maf118

    ruszanie na 1 biegu

    reszta biegow noramalnie ciagnie ale ruszanie z 1 i np. dojezdzanie na 2 i pol sprzegle i czuc ze zdycha. Wogole na tych biegach nie ma takiej zywej reakcji na gaz . A czy pompa vacum moze miec cos z tym wspolnego ?? Dodam jeszcze ze w tam tym roku wymieniona tarcza+docisk+kolo zamachowe. Witam. Zaobserwowałem ten sam problem u siebie w aucie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...