Skocz do zawartości

Yarokot

Pasjonat
  • Postów

    120
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6

O Yarokot

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Lubelskie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1714 wyświetleń profilu
  1. Moduł jest wbudowany w MMI, wystarczy poprawnie zakodować żeby korzystać z zestawu głośnomówiącego.
  2. Kupię przewód wspomagania 8K1422893DB Zobacz ogłoszenie Kupię przewód wspomagania o numerze 8K1422893DB od pompy wspomagania do maglownicy silniki 1.8/2.0 TFSI Użytkownik Yarokot Data 11/13/24 Cena Kategoria A4 B8  
  3. To ogłoszenie wygasło!

    • Kupię
    • Używany

    Kupię przewód wspomagania o numerze 8K1422893DB od pompy wspomagania do maglownicy silniki 1.8/2.0 TFSI

    Do ustalenia

  4. Planuje wymienić pompę wspomagania, ponieważ układ nie pracuje dość lekko jak na servotronic. W B6 bez servo lepiej pracuje układ kierowniczy niż u mnie z servo. Porównywałem z inną B8 i czuć różnicę na nie moją niekorzyść. Jakiej firmy polecacie zakupić pompę? Które firmy sprzedają regenerowane, a które są fabrycznie nowe? Kupując używkę jest ryzyko że trafie na taką samą jak moja, wiele naczytałem się o ciężko pracującym wspomaganiu.
  5. To co widzisz jako krzywe ścieranie klocków to nie jest przypadkiem fabryczne podcięcie klocków? Odbija się nawet w tarczy.
  6. U mnie w 2.0 ALT test wentylatorów w sterowniku silnika przebiega prawidłowo, ale jak wykonam test w klimatyzacji to cisza w obu testach. Po mieście klimatyzacja jeszcze coś chłodzi, ale na trasie to tylko dmucha temperaturą otoczenia. Jak sprawdzałem ostatnio przy temp otoczenia powyżej 20 stopni to rurka pomiędzy dyszą a parownikiem zimna, ale nie zamarznięta. Temp na parowniku przy ustawieniu LO od uruchomienia silnika zaczęła wzrastać do 18 stopni z około 12. Mam zamiar wymienić osuszacz i dyszę. Jakby pomogło to co zrobić nie załączającymi się wentylatorami przy teście. Po trasie pojawił się błąd w sterowniku silnika P1635, w klimatyzacji brak błędów.
  7. Według mnie dźwięk lepszy niż z radia, montaż samodzielny. Sam zestaw modułu kosztował mnie niecałe 1000zł
  8. Posiadam, warto kupić, montaż prosty.
  9. Drażni mnie jakość dźwięku i brak mocy ASS w B8. W B6 miałem ASS i jakość oraz moc była dla mnie wystarczająca. Zastanawiam się nad wymianą nagłośnienia na B&O lub samych głośników przednich np. na Focal PS165FX oraz głośnika basowego w tylnej półce, ale jeszcze nie wybrałem na jaki. Czy ktoś ma porównanie w graniu trzech rozwiązań ASS vs B&0 vs Focal na ASS? Przy B&O oprócz zbliżonych kosztów wynoszących 2000-3000zł za same części dochodzi jeszcze więcej pracy w ciągnięciu instalacji. Kostki drzwi niezależnie od wyposażenia były takie same, tylko należy dołożyć brakujące piny? Może nie warto iść w B&O i dołożyć Focala, tylko jaki dobrać głośnik basowy free air w miejsce oryginalnego i nieduży wzmacniacz w półkę, ponieważ fabryczny tuner pewnie będzie za słaby.
  10. Zrobi jak najbardziej multimapę, ale poza chęciami przyda się też umiejętność programowania w asemblerze.
  11. Dźwięk jak ten? Również taki posiadam, jak wyłączę klimatyzację to nie występuje.
  12. Zdemontuj kanapę, oparcie, osłony słupków, boczne tapicerki bagażnika, lej wodę i obserwuj. Od dołu nie ma możliwości żeby tyle wody się dostało do wnętrza.
  13. Pomiędzy schowkiem a jednostką nawigacji. Wkładasz od strony schowka pionowo, wcześniej odkręcając moduł gateway, potem ponownie go przykręcasz. Niektórzy upychają za panelem klimatyzacji.
  14. W polifcie to już BCM pod kierownicą obsługuje PDC. Przewód czerwono zielony w czarnej kostce BCM, lub jak ci wygodniej szukać w wiązce PDC ze zderzaka co wchodzi do nadwozia. Ja mam przedlifta, oddzielny moduł i po podłączeniu do zasilania czujników PDC tył działa bez problemów.
  15. Podłącz pod zasilanie czujników parkowania tył. Czarna kostka, pin 11 jak dobrze pamiętam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...