Skocz do zawartości

MularVFR

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MularVFR

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Nowa Dęba

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

218 wyświetleń profilu

Osiągnięcia MularVFR

0

Reputacja

  1. Tylko dziwne,że z dołu idzie słabo(porównujac z kolegi avj) a od 3tys normalnie. Jadąc na autostradzie na pusto wydusilem z niej 240km/h, więc jesli pompa by niedomagala to raczej było by to trudne prawda? W najbliższym czasie sprawdzę cisnienie na listwie pod obciążeniem.
  2. Pompa albo wina filtra paliwa bo wymieniłem jakis czas temu ale nie na ori.
  3. Pompa albo wina filtra paliwa bo wymieniłem jakis czas temu ale nie na ori.
  4. witam, dziś założyłem nową przepływkę i zrobiłem ponownie logi. wydaje mi się, że nadal jest za mało na przepływomierzu. postaram się jeszcze sprawdzić szczelność. http://vaglog.pl/log-115_118_35Kj6i5.html http://vaglog.pl/log-003_020_GMovg.html http://vaglog.pl/log-002_033_sQ75FGq.html
  5. Dzięki za odpowiedzi. A nie uwazacie, że turbo za mało dmucha?
  6. Witam, proszę o analizę moich logów http://vaglog.pl/log-003_033_cvYUlmc.html http://vaglog.pl/log-003_020_af4g8.html http://vaglog.pl/log-115_118_rW2Vc.html z góry dzięki
  7. Chodziło mi o filtr paliwa. Podczas dalszej eksploatacji samochodu sam zobaczysz ,że w niektórych przypadkach Audi "przyjmuje" tylko części ori a zamienniki odrzuca. Kilku kolegów z forum też kupowało kilka razy filtr paliwa i dopiero za którymś razem trafiało na taki który działa lub kupowało ori. Ja tak miałem np. z poduszkami pod silnik. Napisz jak się sprawy mają z nowym filtrem.
  8. sporo ludzi miało ten kłopot z filtrem, lipa bo on ma w sobie regulator ciśnienia i raczej nic innego się nie dobierze.jak już kupisz w aso to osusz filtr węglowy i dopiero jeździj.kolega też to przechodził i nawet na tym forum było to opisane. w książce "sam naprawiam" jest opisana wymiana filtra i podobno są tam jakieś znaki (strzałki) na filtrze i obejmie i trzeba to ustawić zgodnie ze znakami.
  9. Witam.Jeśli zaślepiłeś wężyk to pewnie zalało Ci filtr węglowy i dlatego masz wyciek w pobliżu prawego nadkola. Obstawiał bym uszkodzenie filtra paliwa ale skoro go wymieniłeś i nadal jest taka sama sytuacja to już nie wiem. A może coś jest źle podłączone. Sprawdź jeszcze filtr węglowy czy nie jest zalany i osusz go może będzie ok.
  10. Tak jak wcześniej Ci pisałem man zimówki i letnie tej firmy i jestem z nich bardzo zadowolony.letnie mam 235/45r17 i bardzo dobrze się spisują a na mokrym i nawet na dużych kałużach to rewelacja, jedyną rzeczą do której można się doczepić to hałas - przed kupnem tych opon czytałem opinie użytkowników i niektórzy pisali że w dłuższej trasie ciężko wytrzymać, ja ostatnio zrobiłem ponad 250km i ani ja ani pasażerowie nie odczuliśmy żadnego dyskomfortu z tego powodu.
  11. A zastanawiałeś się może nad Nokian- ami? Man zimówki i letnie i jestem z nich zadowolony. zLine 235/35/19 to koszt ok 530 więc nie jest tragedia.
  12. może to Ci pomoże jeśli masz książkę "sam naprawiam auto" to tam był chyba obrazek z podłączeniem przewodów, jak coś to sprawdzę jutro.
  13. Z tego co pamiętam wszystkie 1,8t maja filtr paliwa z 2 króćcami z jednej i drugiej strony - tak chyba nawet w książce "sam naprawiam samochód" jest napisane i tam też był zamieszczony rysunek podpięcia przewodów - ważne żeby filtr ustawić zgodnie ze znakami na filtrze i obejmie filtra.Filtr do ośki i Q raczej taki sam jest ale to trzeba sprawdzić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...