Skocz do zawartości

Vikingis

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Vikingis

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Iceland

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Vikingis

0

Reputacja

  1. Vikingis

    Misfire detected

    część wkładu sie rozpadła i zablokowała częściowo wylot z katalizatora . Wczesniej na 5w30 co 4-5 tys.km. mialem olej min. po zalaniu 10w40 i dolaniu ProLong jest stan.
  2. Vikingis

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    Witam .polecam http://www.prolong.com.pl/os.html w moim przypadku olej 10w40 + Super Heavy Duty Oil Stabilizer skutecznie usuneły problem z ubywaniem oleju.
  3. Vikingis

    Misfire detected

    Wstawiłem taki http://allegro.pl/katalizator-audi-a4-vw-b5-skoda-1-6-2-0-kat-i4910891351.html Nie sugerowałem sie opisem do jakich modeli jest przeznaczony ten katalizator . Wszystkie wyglądają tak samo a mają inne oopisy w aukcjach , najważniejsza jest Referencja BOSAL 099-602 gdyż taki jest dedykowany do mego altka. Wszystko pasuje, zadnych przeróbek .
  4. W moim przypadku miedzy wymianami zapalala sie kontrolka poziomu oleju przy zalanym oleju 5w30. Po wymianie odmy i zalaniu oleju 10w40 oraz dodaniu ProLong, problem ubytku oleju prawie calkowicie zanikł. pozdr.
  5. Wibracje nie zanikają całkowicie ale po odpuszczeniu pedału przyspieszenia są mniej odczuwalne i zanika charakterystyczne buczenie które występuje przy przyspieszaniu. zmieniły się też wartości w logach , zamieszczę poniżej. Bart-S prosze pomóż mi zdiagnozować jak najszybciej usterkę . W kraju w którym mieszkam totalny brak specjalistów od multitroniców , muszę jak najszybciej sprowadzić części i naprawić problem w miare możliwości naprawa max 3 dni .nie mogę postawić auta na czas nieokreślony. Będe bardzo wdzięczny i zobowiązany za pomoc. Problem usuniety, usterka nie zwiazana ze skrzynią , przyczyna okazał się zapchany katalizator. pozdr.
  6. Vikingis

    Misfire detected

    miałem chwile czasu to zrobiłem logi , mam nadzieję że coś z nich da się wywnioskować. Zauważyłem też jeszcze jeden objaw , mianowicie po rozpędzeniu auta do 135-140km.( obecnie max sped).na 7 biegu obroty max. to 3100 i dalej nic. http://vaglog.pl/log_194205.html http://vaglog.pl/log_194206.html Problem rozwiązany. przyczyna problemów to katalizator, część wkładu sie rozpadła i zablokowała częściowo wylot z katalizatora . Po wymianie kata silnik jak nowy. Pozdr.
  7. Vikingis

    do kasacji

    :) sorki do kasacji
  8. Vikingis

    Misfire detected

    Witam wszystkich . od pewnego czasu borykam się z problemen misfire . Vag pokazuje, 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - 16685 - Cylinder 1 P0301 - 001 - Misfire Detected objawy są następujące, błędy pojawiają sie powyżej 4,5 tys. obrotów podczas jazdy, dodam że powyżej 4,5 tys.obrotów auto przestaje przyspieszać. na postoju zaczyna wypadać zapłon na 1 cylindrze powyżej 5,5 tys. brak mocy i słabe osiągi . Wymieniłem świece, cewki,drugą sondę za katem. zamieniłem wtryski , bez efektu ,podmieniłem pierwszą sonde i przepływkę.ponoć była zmieniana pompa paliwa ale pewności nie mam . Brakuje już mi pomysłów . proszę wszystkich o pomoc i z góry dziękuję.
  9. Wibracje nie zanikają całkowicie ale po odpuszczeniu pedału przyspieszenia są mniej odczuwalne i zanika charakterystyczne buczenie które występuje przy przyspieszaniu. zmieniły się też wartości w logach , zamieszczę poniżej. Bart-S prosze pomóż mi zdiagnozować jak najszybciej usterkę . W kraju w którym mieszkam totalny brak specjalistów od multitroniców , muszę jak najszybciej sprowadzić części i naprawić problem w miare możliwości naprawa max 3 dni .nie mogę postawić auta na czas nieokreślony. Będe bardzo wdzięczny i zobowiązany za pomoc. Tuesday,07,October,2014,21:28:30:62939 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator VCDS Version: 12.12.0.0 Data version: 20130910 Mileage: 86895 Repair Order: 07,10,2014 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans (8E0 910 159 ) 21:27:42 Group 001: Switch Inputs BLS OFF Brake Light Sw BLS ON BLS OFF BTS Off Brake Test Sw BLS ON BLS OFF PN Active Shift Lock N110 PN deactivated 0.0 km/h Road speed KPH 21:27:42 Group 002: Lever Selection - Tiptronic - F125 (READ FILE) P Lever Position P-ZP-R-Z-N-ND 0 1 0 1 Multi-function Hall sensor status Not Oper. Tiptronic Recognition F189 P Gear Selected PRND123456 21:27:42 Group 003: Lever Selection - Tiptronic (READ FILE) P Lever Position P-ZP-R-Z-N-ND Not Oper. Tiptronic Recognition F189 Not Oper. Tiptronic Upshift Sw Not Act. Not Oper. Tiptronic Downshift Sw Not Act. -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans (8E0 910 159 ) 21:28:55 Group 004: Lever selection - Output speed (READ FILE) P Lever position P-ZP-R-Z-N-ND Not Recogn. Direction Display Not Recognized 0 /min Output Sender 1 G195 Driving 0 /min Output Sender 2 G196 Driving 21:28:55 Group 005: Lever position P Lever Position P-ZP-R-Z-N-ND Term 50 On Park/Neutral Position ON/OFF Relay OFF BAck-up ON/OFF 13.60 V Supply V Terminal 15 21:28:55 Group 006: Solenoid current (TEST) P Undoc 0.530 A Undoc 0.295 A Undoc 0.005 A Undoc -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans (8E0 910 159 ) 21:29:13 Group 007: Engine and Transmission RPM (READ NOTES) 720 /min Engine RPM 0 to 7000 0 /min Transmission Input RPM G182 0 /min Transmission Ouput RPM G195+6 AS Synchronous Flag SY or AS 21:29:13 Group 008: TPS 0.0° TPS Output 0 to 100% 0 /min Actual Trans Output RPM G195+6 0 /min Specified Trans Output RPM 0 /min Actual Trans Input RPM 21:29:13 Group 009: TPS 0.0° TPS Output 0 to 100% Not Oper. Kickdown Sw Not Actuated 4.0 Nm Actual Engine Torque Nm 720 /min Engine RPM -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans (8E0 910 159 ) 21:29:46 Group 010: Clutch Adaptations (Basic Settings) 0.305 A Forward clutch adaptation curve ADP. O.K. Adaptation from Stop behavior 76.0°C Transmission Fluid Temp 15.0 Nm Specified Clutch Value 21:29:46 Group 011: Clutch Adaptations (Basic Settings) 0.300 A Reverse clutch adaptation curve ADP. O.K. Adaptation from Stop bahaior 75.0°C Transmission Fluid Temp 15.0 Nm Specified Clutch Value 21:29:46 Group 012: Solenoid current draw (TEST) 0.835 A Undoc 0.720 A Undoc 0.305 A Undoc Undoc -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans (8E0 910 159 ) 21:30:23 Group 013: Clutch pressure - Temperatures -0.10 bar Clutch Pressure -0.30 bar MF Pressure 76.0°C Transmission Fluid Temp 99.0°C Coolant Temp 21:30:23 Group 014: Solenoid current (TEST) 0.305 A Undoc 0.720 A Undoc 0.300 A Undoc 0.815 A Undoc 21:30:23 Group 015: Solenoid current and pressure 0.150 A Undoc 0.930 A Undoc 1.9 bar Undoc 1.8 bar Undoc -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans (8E0 910 159 ) 21:30:38 Group 016: Undoc 15.16 Undoc 2.59 Undoc 106.0 Undoc 14.74 Undoc 21:30:38 Group 017: Clutch (1) Diagostics (READ NOTES) 0.0° TPS Output 0 to 100% 720 /min Engine RPM 6.0 Nm Actual Engine Torque Nm 15.0 Nm Specified clutch torque (clutch 1) 21:30:38 Group 018: Torque 2.6 bar Undoc 15.0 Nm Undoc 1.9 bar Undoc 0.275 A Undoc -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans (8E0 910 159 ) 21:30:54 Group 019: Pressure 2.6 bar Undoc 0.275 A Undoc Compr.OFF Undoc Undoc 21:30:54 Group 020: Specified RPM (READ NOTES) 720 /min Engine RPM 0 to 7000 750 /min Specified Engine RPM Up to 1200 750 /min Specified Trans RPM Up to 1200 Blank 21:30:54 Group 021: Torque 4.0 Nm Undoc 4.0 Nm Undoc 296.0 Nm Undoc 100.0 Undoc -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans (8E0 910 159 ) 21:31:28 Group 019: Pressure 2.6 bar Undoc 0.275 A Undoc Compr.OFF Undoc Undoc 21:31:28 Group 020: Specified RPM (READ NOTES) 720 /min Engine RPM 0 to 7000 750 /min Specified Engine RPM Up to 1200 750 /min Specified Trans RPM Up to 1200 Blank 21:31:28 Group 021: Torque 4.0 Nm Undoc 4.0 Nm Undoc 296.0 Nm Undoc 100.0 Undoc -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans (8E0 910 159 ) 21:31:42 Group 022: ABS Status ABS Off ABS ON-OFF EDL Off EDL ON-OFF ASR OFF ASR ON-OFF ESP Off ESP ON-OFF 21:31:42 Group 023: Undoc Inactive Undoc Inactive Undoc Inactive Undoc Undoc 21:31:42 Group 024 MIL Off 14.64 (no units) 0.0 % Lambda 11.0 (no units) -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans (8E0 910 159 ) 21:32:01 Group 025 6.5 bar Absolute Pres. 41.0 % Duty Cycle 0.504 A Current 0.040 A Current 21:32:01 Group 026 13.60 V Voltage 2.4 bar Absolute Pres. 1.9 bar Absolute Pres. 21:32:01 Group 028 0 Count 0 Count 0 Count 0.0° Steering Angle -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans (8E0 910 159 ) 21:32:37 Group 040 18265 Error Code 0.0 (no units) 56102 Error Code 23.00 s Time 21:32:37 Group 041 1056 /min RPM 0 /min RPM 0 /min RPM 18.0 Nm Torque 21:32:37 Group 042 0.0° T.B. Angle 16.0°C Temperature 14.00 V Voltage 13.90 V Voltage -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans (8E0 910 159 ) 21:32:51 Group 043 00000101 Bin. Bits 00101000 Bin. Bits 01000001 Bin. Bits 00001101 Bin. Bits 21:32:51 Group 044 0.265 A Current 0.525 A Current 0.005 A Current 00000000 Bin. Bits 21:32:51 Group 045 2.00 bar Pressure 7.60 bar Pressure 2.53 (no units) 15.16 (no units) -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans (8E0 910 159 ) 21:33:16 Group 046 109.0 (no units) 0.150 A Current 0.980 A Current 0.315 A Current 21:33:16 Group 047 0.305 A Current 0.725 A Current 0.815 A Current 0.860 A Current 21:33:16 Group 048 6.40 bar Pressure 41.0 % Load 0.505 A Current 0.039 A Current -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans (8E0 910 159 ) 21:33:47 Group 060 54 SF 85 Count 7438 Count 21:33:47 Group 061 13.0 (no units) 0.0 (no units) 0.0 (no units) 13.0 (no units) 21:33:47 Group 062 0.0 Nm Torque 110.0 kg Mass/Weight 0.0 (no units) 6.0° T.B. Angle -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans (8E0 910 159 ) 21:34:03 Group 063 11.0 (no units) 2.0 (no units) 3.0 (no units) 300.0 Nm Torque 21:34:03 Group 064 ADP. O.K. ADP. O.K. 77.0°C Temperature 0.005 A Current 21:34:03 Group 065 0.0 (no units) 0.0 (no units) 0.0 (no units) -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans (8E0 910 159 ) 21:35:45 Group 066 4000 K S0405 K/TP 21:35:45 Group 067 77.0°C Temperature P 0 /min RPM 0 /min RPM 21:35:45 Group 125: CAN STATUS (READ NOTES) Engine 1 ECM Status ABS 1 ABS Status St. Wheel 1 Steering Elect Status Instruments 1 Instrument Clust Status -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans Control Module Part Number: 8E0 910 159 Component and/or Version: V30 01J 2.0l 5V RdW 0010 Software Coding: 0000001 Work Shop Code: WSC 06335 VCID: E6C3D013D292962E8EF-5072 Advanced Identification Serial number: 00000000857438 Identification: TFK-030 Revision: 00000006 Date: 22.12.04 Test stand number: 0002 Manufacturer number: 7438 Flash Status Programming Attempts: 0 Successful Attempts: 0 Programming Status: 00000000 Required Conditions: 00000000 Misc. Hardware number: 01J 927 156 HT VCDS Info: Labels: 01J-927-156.lbl
  10. Witam. Pacjent to Audi A4 b7 , 2.0 benzyna ALT. przebieg 85.970km. Skrzynia HDZ wymiana oleju przy 80.000km. olej orginał Auto słabo przyspiesza i ma kiepskie osiągi max 135km/h Na S słabiej ciągnie niż na D , manual też słabizna. Auto posiadam od roku , wcześniej było lepiej choś nie całkiem, osiągi nie powalały ale dało się spoko jeżdzić .Po wymianie oleju osiągi zaczeły spadać . problem z wyprzedzaniem i rozpedzanie do setki masakra , podczas przyspieszania odczuwalne wibracje . Bart-S prosze luknij na screny , może coś doradzisz , Ponownie wymieniłem olej , tym razem sam by mieć pewność , stary był ciemny jakby przepalony i bylo go za malo moim zdaniem . zlecialo 4l. a zalałem 4,5l. sprawdzenie poziomu oleju przy 39 stopniach. Jest lepiej na niskich obrotach i prędkościach do 100km. prędkość max. to nadal 135km. Jeszcze 1 objaw przy 4,500 obr. zanika przenoszenie napędu , tak jakby ślizgalo się sprzęglo . Ma ktoś jakiś pomysł co jest grane ?ja nie ogarniam tego . plis hellp!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...