Skocz do zawartości

mismlx1

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mismlx1

Osiągnięcia mismlx1

0

Reputacja

  1. gdzie znajduje sie filtr kabinowy, w tym samochodzie ,na pewno nie jest w tym samym miejscu co w audi a4 b5 b6 b7 ,w serwisie pokazywał mi facet na zdjęciach ze jest gdzie z dołu ,czy wiem ktoś może gdzie jest i czy poradzę sobie sam z wymianą. * pisze się filtr, a nie filter - Łukasz
  2. przebieg mam 80 tys km ,ale zastanawiam sie bo za niedlugo bede musial rozrzad wymieniac,i nie wiem czy nie zrobic tego od razu,bo facet ktory mi mowil ze wymieni mi wtrysk ze byc moze ale nie doknca jest pewien bedzie musial rozpiac pasek rozrzadu ,dlateo nie wiem czy nie zdecyduje sie na wymiane tych zerzy wspolnie,kurcze tyle tylko ze planuje pokonac trase do chorwacji i do wloch ,nie sprawdzalem cisnienia ale w 90 %jest to wina wtrysku,tak mowi gosc,moge powiedzec ze ostatnio dolalem do calego baku srodek STP i powiem ze poki co sporadycznie mi sie zdarza szarpanie ,ale na kierownicy czuc jak by byl ten silnik troszke nerwowy lekkie drgania, koszt wtrysku okolo 1200 zł plus nie wiem ile wymiana.jakie rozwiazanie jest optymalne dla mnie ? mam jeszcze jedno pytanie do pana Flyer czytalem klka godzin na tamet olejow ,i ciezko sie zdecydowac,wiesz jaki mam silnik co ty polecasz ,cena nie gra roli,jakis LL lub nie wiem , i pytanko drugie moze sporbowac jeszcze inny srodkiem przeczyscic te nagary ,?
  3. sorki ale to jest diesel
  4. mam problem z silnikiem, czasami mi przerywa czesto na pierwszym i drugim biegu tak jakby paliwa nie dostawal ,gosci mi sprawdzal vagiem wtryski i ich odchylenia od 1-3 do trzeciego maxymalnie 0.5 roznie ale bez wiekszych odchylen natomiast na czwartym caly czas 1.2 skaczoce i utrzymujace sie do poziomu 1.8 1.9 ,pytanie czy wymieniac czwarty wtrysk,czy poczekac az przekroczy norme 2.5 ,czy moze powodem zawirowan jest kolo dwumasowe, za pare miesiecy wyjerdzam w daleka trase i sie troszke tego obawiam ,ale facet mowi ze w najgorszym przypadku jak padnie ten 4 wtrysk to sie przelaczy w tryb awaryjny i dojade,nie wiem co o tym myslec wszystkim.
  5. zgadzam sie z zupełnoscią ..... ja wziołem sprawy w swoje rece, rokręciłem cały panel ,radio ,sterowanie klimą wszystko wydarłem,w komorze silnika odkręciłem dwa węże nagrzewnicy ,cały środek jest w rozsypce ,jutro walcze dalej, zobaczymy co tego wyjdzie,mam nadzieje ze uda mi sie jakieś zdjecia zrobić, lepiej jest coś robić niż stać w miejscu ,notabene łatwiej jest ripostować niż pochwalić się swoją wiedzą na forum technicznym. postram sie zrobić te fotki ,i podzielić się z zinteresowanymi nabytą wiedzą techniczą niekoniecznie uczuciową. pozdrawiam wszystkich.
  6. pytanie do icemana. jak rokrecic, dostać sie do parownika w audi a4 b6 zeby wyczyscic go mechanicznie. pojimam juz działalność grzybobujczą ,proste pytanie jak tam sie dostać? pozdrawiam.[br]Dopisany: 30 Październik 2007, 14:56 _________________________________________________przepraszam ale na forum zadaje sie pytania i oczekuje sie odpowiedzi lub się ich udziela jezeli cos wie sie na dany temat ,skierowałem pytanie do pana icekama ponieważ,z perspektywy czasu zdążylem zauważyc ze pan iceman jest profesjonalistą w tych sprawach ,,,,czy jet w tym coś dziwnego ze zadałem pytanie do tej osoby . tym nie chciałem nikomu ubliżać ,ani nic wymuszać,po prosu po to jest forum ,"by pytać o to czego sie nie wie, a nóż ktoś to wie i powie" w sumie pewnie teraz dostane 100 kar za poglądy i noramlne słowa. to jest nieporozumienie to mija sie z celem ,ja oczekuje ale nie ządam odpowiedzi ,równie dobrze 10000 innych osób moize oczekiwać odpowiedzi na dręczoce ich tematy,i ja czy inny ja chcą to odpowiadają. powtarzam jeszcze raz ja tylko zadałęm pytanie do pana icemana bo jest w tym temacie dobry wie bardzo dużo i ma z tym styczność.a czy pan iceman odpowie czy nie to jest w jest w gesti pana icemana a tu nagle fala co to za pytanie kary ludzie powoli...troszkę zrozumienia ,obiektywizmu,i patrzenia nie tylko ze swojej perspektywy. jezeli kogoś obraziłęm to przepraszam bardzo. pozdrawiam i oczekuje zrozumienia o tresci wyrażanych poglądów mam nadziejeze po razk kolejny post nie zoztanie usuniety. pozdrawiam. bardzo mi się podoba wyrażanie Twoich uczuć, ale nie rób tego proszę na forum technicznym.[pre_pl]
  7. ups teraz to leze chyba sam tego nie zrobie ,moze jakaś mała podpowiedz co jak i gdzie,bardzo proszę. z góry dziękuje.
  8. ,no włąsnie robi sie chlodniej i zauważyelm juz kilka razy ze po nastaawieniu klimatronika po obu stronach np 19.stopini z lewej strony grzeje duzo mocniej niż z prawej gdzie szukać przyczyny .... pomóżcie.. pozdrawiam wszystkich.
  9. zakupilem woz a4 1.9 tdi 2002r i nie mam zielonego pojecia jaki olej wlewali w serwisie z książki tego nie wyczytam ,a zbliza mi sie nastepny serwis za okolo 8 tys kilometrów ,problem w tym ze wybieram sie w długapodróż a po sprawdzeniu oleju wydaje mi sie ze mozna by go troszkę dolac , w kazdym badz razie moze jeszcze nie teraz ale po przejechaniu 2 tys kilmetrów moze sie okazac ze trzeba go dolac nie wiem jaki zakupić bo nie wiem jaki był lany czy np. 10w na 40w mozna wlac spokonie????
  10. niestety nie,nie mam troszkę czasu i w sumie dalej nie wiem jak to zrobic
  11. pewnie masz racje,ale czy jest szansa samemu sie dostac do takiego parownika w b6,to juz jest troszkę skomlikowane, pytanie do icemana czy znasz dobry zakład ktory zrobi to od a do z w wojewóztwie podkarpackim lub maloposkim badz lubelskim
  12. dokładnie z tym, samym problemem sie borykam tyle razy co juz psikałem ,szkoda opowiadać moze problem tkwi w czymś innym ,moze filtr osuszacz nie wyrabia,nie mam pojecia , sam nie wiem ,po spryskaniu po paru dniach jadac na klimie wszystko spoko zero smrodku ,po przejsciu na econ masakra ,albo mniej smierdzi jadac na obiegu zamknietym niz odwrotnie mogło by sie zdwac,jest to taki wilgotny smrodek ,moze cos jest gdzie zalane ,moze ten filtr osuszacz , nie wiem mamy tu fachowców na forum ale kazdy sie powsrzymuje od wypowiedzi,więc ciężko rozwiązać ta zagadkę pozdrwiam.
  13. tylko ze w b5 nie widze problemu odkrecisz wentylator i masz czarno na białym!
  14. a co powiesz o acat 30 , jezeli mozesz to napisz jakie uzywasz i gdzie je mozna kupić ,
  15. u mnie to samo sie dzieje tak jak opsujesz po przełączeniu na econ masakra ,walcze z tym juz trochę i juz tak strasznie nie jest ale w piatek moze sobote bede miał srodek wurth jakos tak sie pisze i zrobie to po przez wezyk odpływowy jak kolega pisał wyzej i porobie fotki ,ale to dotyczy b6 ,w b5 masz opisane i pokazane jak to zrobic. mysle ze ta metoda przez wezyk jest idealna bo spryskuje sie centralnie parowik i w druga strone mozna sprawdzić drożnosc tego przewodu,wyzej pokazałem jak zrobiłem to przez taki korek gumowy ale to torche od d upy strony dokladnie kilka kilkanascie centymetrów dalej jest ten odpływ i to juz po dobrej stronie wiec miejmi nadziej ze na tym zakoncze walkę z grzybem, pozdrawiam.[br]Dopisany: 13 Czerwiec 2007, 15:37 _________________________________________________walczyłem dzis znowu z klimą zrobilem tak jak zasugerował pan wyżej . zjecie nr 1 pokaze gdzie to jest , jest to wezyk gumowy gleboko po stronie pasazera ,z jednej strony jest na zacisku metalowum a zdrugiej da sie go sciagnąć. http:// zdjecie nr 2 tylko tak ,wszystko pięknie ale zeby wprowadzic ten wezyk to trzeba sie troszkę nameczyć ,i za duzo nie wejdzie.poza tym mozna psiknąc w druga strone przy okazji sprawdzając drożność, ja mimo wszystko odkreciłem jeszcze wentylator i po przez szyb tam z psikałem,nie wiem czy z nowu nie dalem plamy bo użyłem srodka wurth za allegro a on nie dawał piany tylko w zasadzie wode,ale powiem ze poki co jest najlepiej jak było przed nie jest to jeszcze 100% ale jest juz dobrze pozdrwaiam [br]Dopisany: 17 Czerwiec 2007, 00:22 _________________________________________________a ha jak sie sciągnie ten wezyk trudniej jest go założyć ,ja troszke odciagnolem tapicerke włozyłem lape i jakimś cudem udało się, poza tym czy ktoś jest pewny w 100% ze to jest przewod odprowadzający wodę w b6??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...