Skocz do zawartości

Wlodins

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wlodins

Informacje

  • Imię
    Szymon
  • Miasto
    nowa Sól

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Wlodins

0

Reputacja

  1. Wlodins

    Dziwne stuki

    Jasne Pozdrawiam Przy wymianie jakiegoś wahacza zdemontowaliśmy całego amora ze sprężyną i poduszką, rozkręciliśmy, na nowo wszystko skręciliśmy i porządnie podokręcaliśmy pneumatem wszystko przy montażu... na razie od miesiąca spokój choć trasa dopiero przede mną
  2. Już wcześniej rozkręciłem schowek od pasażera i coś próbowałem ale i tam dojście prawie zerowe Exmi... tak jak powiedziałeś, tylko odpowiednia ręka była potrzebna Dzięki i powodzenia
  3. Witam. Zmieniam radio bo Symphony sie zepsuło a rozbudowuje audio... mniejsza. Potrzebuje kupić redukcje żeby tylne głośniki działały ale sa różne do Bose i do nieBose... Opinie są sprzeczne że jak się na radiu zapala przy włączeniu BOSE to jest bose a to że ma być w bagażniku odpowiedni kod do BOSE... A u mnie na radiu zapala się BOSE a kod w bagażniku mam od nie BOSE (8RN) na maskownicach i wszedzie indziej już BOSE nie pisze... Co mam ? Jaką kupić ?
  4. Witam. Wyciągnie mi ktoś w lubuskim symphony 2din tak żeby nie uszkodzić? ... kluczami za cholery nie idzie ???
  5. Wlodins

    Dziwne stuki

    Witam. Mam w 100% ten sam problem, udało się naprawić ? Wiesz co to było ?
  6. a jak przygazujesz auto to w zbiorniczku z płynem słychac jak pompa pompuje płyn? Nic specjalnego nie słychać (Mocno klekocze silnik to ciężko coś innego słyszeć), ale węże są i na wlocie i wylocie z nagrzewnicy gorące oba więc chyba nie pompa Pompe zmieniałem niedawno przy rozrządzie, termostat ok ( Co prawda wskaźnik nie dobija do 90 a ok 84 ale na klimatroniku pokazuje normalnie temp. 90, gdzieś się tam dziad zawiesza ) Nieszczelność... no czasem po odpaleniu coś zakopci zwłaszcza jak zimno ale sie tym nie przejmowałem nigdy bo to minimalnie i chwilę a jak przygazuje to normalnie ( Czy to są pochmurne dni czy zlot fanów TDI ) Olej jak w zegarku co 10 tyś od wymiany do wymiany bez dolewki ubywa może ze 2/3 setki na całe 10-12 tyś. Płyn też w normie i w kolorze i konsystencji... Może ta nagrzewnica... eeh najgorzej ( Jak mam ją ściągać to chyba przepłukam jeszcze raz a porządnie bo pierwszym razem było na szybko )
  7. Witam. Tak się składa że odwiedziłem dziś te strone by poszukać czegoś związanego z TYM SAMYM problemem. Winiłem termostat. zmieniałem go niepotrzebnie 2x, płukałem nagrzewnice jakimiś tam chemikaliami... wszystko by przywrócić ogrzewanie, a problem pojawił się przy samym odpowietrzeniu... próbowałem już i z odkręconym korkiem i z zakręconym nie ważne, zawsze pryśnie kilkoma kroplami z dziurki do odpowietrzenia i nic sie nie dzieje tak jak kolega wyżej opisał jak by zasysało a nie wywalało powietrze. Pomóżcie ! Pozdrawiam
  8. Nikt chłopakowi nei odpowiedział, a sam szukam odpowiedzi... wstydźcie się PS Mam tak samo sporadycznie w AHU i sukam rady więc jeśli sobie koelgo poradziłeś to daj znać o co chodziło Pozdrawiam
  9. Wlodins

    Anglik... Różnice ?

    Witam Szybki temacik jedynie dla pewności... Czy w Angliku są jakieś różnice poza lampami i stroną po której jest kierownica ??? Interesuje mnie czy skilnik skrzynia sprezęgło to wszystko to samo ???
  10. Witam ponownie. Dokładnie tak, nie będę zawracał sobie tym głowy to kilka stopni, a ponad to... klimatronik wskazuje idealnie 90 'C na 49 kanale Co mnie zaskoczyło (na start pokazuje cały czas 49'C... później w miarę rozgrzewania się auta podnosi się wskazówka równo z klimatronikiem i gdy ona zatrzymije się na 85'C klimatronik dalej rośnie aż zatrzymuje na 89 /90 'C ) (wiem ktoś powie vag i sprawdzać wskaźniki... był robiony kiedyś test że wszystkie zamykały się od początku do końca jak w PORSCHE czy czymś takim )kanał 51 pokazuje to samo co 49 ...Co do nagrzewania odpowietrzyć układu jeszcze nie zdążyłem ale zrobię to jeszcze raz na pewno Ale i tak już jest w miarę ciepło, dam znać jaki efekt. Dzięki wszystkim
  11. Też doszedłem do wniosku iż jeśli auto się nie przegrzewa to nie będę się przejmował kilkoma stopniami. Sprawdze jeszcze na klimatroniku. A co do ogrzewania to postaram się jeszcze raz dokładniej odpowietrzyć choć jak mówiłem już tragedii nie ma a węże są oba jednej temp. więc jest raczej dobrze. Dzięki za uwagę
  12. Jeszcze tego nie sprawdzałem szczerze mówiąc bo był sprawdzany laserowym miernikiem... jak sprawdzę to dam znać bo teraz zimny stoi
  13. max nadmuch i max temp ? więc 84'C to nie "Norma" jak twierdzi poprzednik ?
  14. Dzięki kolego za poświęcony czas i ostatnią myśl... sprawdzę to. Co do odpowietrzenia to zapomniałem dopisać ale było po zmianie płyniu i płukaniu odpowietrzone, tak w większości są zaworki a w moim AHU jest dziurka w wężu od wujścia z nagrzewnicy, trzeba zsunąć wąż i czekać aż zacznie tryskać sam płyn... było sporo czekania i kombinowania z dodawaniem gazu czy regulacją na klimatroniku żeby ten płyn w końcu zobaczyć ale się udało, więc myślę że jest zrobione
×
×
  • Dodaj nową pozycję...