-
Postów
381 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O dziadekM

Informacje
-
Imię
Wojtek
-
Miasto
LBL
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Krystik321 obserwuje zawartość dziadekM
-
Witam. Szukam i nie mogę znaleźć... Potrzebuję numery nakrętek trzymających turbo do kolektora. Silnik AVF. Ewentualnie śruby bo na zdjęciach widzę że w turbo jest 3 otwory przelotowe a w kolektorze 2 szpilki a jeden otwór też przelotowy więc chyba jest jakaś śruba?
-
Do jarzma śruby są takie same czyli M14x1,5x38
-
Wydech z B7 1,8T. Zostawiać czy przerabiać? Spawać jakoś mi się nie widzi. Może obciąć i końcówki przykręcić ?
-
Obejrzałem filmik na YT i tam koleś kazał jeszcze zdjąć tą listwę chromowaną ozdobną, okazało się niepotrzebnie i przy okazji kilka zatrzasków padło ?. Ma ktoś pomysł jak ją przymocować. Jakaś taśma czy klej? Bo cena nowej przeraża
-
Mogłeś dać od razu proste i nie było by problemu.
-
No właśnie szukam i z TRW widzę tylko 2 rodzaje. Długość ta sama tylko różne średnice są. A wiesz może jakie wymiary trzpienie idą pod 288?
-
Jarzma ładnie pomalowane to szkoda było ruszać więc standardowo podszlifowałem klocki ale jak się okazało problem leżał gdzie indziej. Mimo że zaciski po regeneracji to jeden z trzpieni okazał się jak by krzywy bo podczas kręcenia nim zacisk tak jak by oddalał się i przybliżał do jarzma tak w koło. Do tego ten trzpień w zależności od obrotu był albo luźno albo naprężony w jarzmie i przez to zacisk się nie cofał. Na razie ustawiłem tak żeby wszystko było luźnie bez naprężeń i już się nie grzeje ale i tak będę szukał nowych prostych trzpieni.
-
A przy montażu klocków do tarczy 288 trzeba zakładać te blaszki z kompletu? Bo z blaszkami strasznie ciasno klocek siedzi, głównie z prawej strony i widzę że to koło grzeje się podczas jazdy.
-
Ok hamulce wymienione tylko jedno ale... Elastyczne były popękane i chciałem przy okazji wymienić. Lewy poszedł bez problemu, a z prawej tak zgniła końcówka że z 11mm zostało jakieś 9,5mm i nijak nie idzie tego odkręcić bo nie ma sześciokątu prawie w ogóle. Myślałem obciąć kawałek rurki i połączyć z nową takim czymś allegro.pl ALLEGRO.PL Używał ktoś tego? Ewentualnie jakieś pomysły?
-
W końcu po prawie roku zabrałem się za montaż 288 z tyłu i teraz mam 2 pytaniea. 1. W zestawie który montuje oba jarzma są identyczne. A nie powinno być prawe i lewe? Bo z jednej strony jest tak by grubsze i wyjdzie tym grubszym od kierowcy na dole a po drugiej stronie odwrotnie. Tak ma być? 2. Linkę szukać dłuższą czy tą naciągnie?
-
Dzięki bardzo, teraz chociaż wiem co szukać i nie będzie problemu że nie spasuje ?
-
Podepnę się pod temat. Sprężarka padła ale nie mam numeru jakiegoś od 8E0..... Wie ktoś jaka podejdzie w miejsce tej co mam?
-
Imitacją hamulców chcesz hamować? Załóż większe heble jak chcesz żeby ładnie wyglądały (i nie tylko? i nie kombinuj
-
Tarcze Zimmermann i klocki Ferodo.
-
Montaż, podłączenie elektryki haka i kodowania w Audi A4 B6/B7
dziadekM odpowiedział(a) na r7adek temat w Audi A4 B6/B7
Tak studiuję od wczoraj tą instalację i coś mi nie pasuje. Na 1 stronie jest schemat podłączenia a dokładniej złącze 13-pinowe przyczepy i podane że pin 6 to lewa pozycja a pin 7 to stop. To złącze nie jest standardowe? Bo na wszystkich schematach gniazda przyczepu akurat te dwa piny są odwrotnie (pin 7 to lewa pozycja a pin 6 to stop). Jak jest fabryczna instalacja gniazdo-moduł to wiadomo, a co jeśli trzeba łączyć? Podłączać gniazdo według schematu z pierwszej strony czy według standardu gniazda 13 stykowego?