casavio
Pasjonat-
Postów
115 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O casavio
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Wałbrzych
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2016
-
Silnik
1.4 TFSI
-
Kod silnika
CVNA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Cześć Czy ktoś wie co to za akcja serwisowa 24DU dla silników 1,4TFSI ?.
-
Tak jak pisałem wyżej, samo poziom jest na bank. Przy zapalaniu świateł jest rozbłysk jak przy każdym ksenonie i samo poziom ustawia światła do wymaganej wysokości. Nie ma natomiast testu soczewki góra/dół jak to było kiedyś w ksenonach.
-
System samo poziomowania tam jest na bank .
-
W b9 jest dokładnie w tym samym miejscu co w b8.
-
Jaki olej lać to temat rzeka..... Każdy ma inne preferencje Jedni tylko ori, drudzy tylko castrol, ktoś tam nie wlałby ani jednego ani drugiego. Ja leję 5w30 Motul Speciyfic 504,00-507,00
-
Zmieniać olej co 12-15 tyś km i nie pałować na zimnym. To jest b. fajny silnik, do miasta wystarczy, spalanie w mieście ok 7,5l przy damskiej nodze. Niżej zestawienie danych przeglądu w/g producenta. Dla danych przeglądu Okres wymiany paska rozrządu co 210.000 km Pasek zębaty pompy płynu chłodzącego - częstotliwość wymiany Producent nie określił częstotliwości wymiany. Pasek zębaty pompy płynu chłodzącego - tryb kontroli Pierwszy raz przy 210.000 km, później co 30.000 km Okres wymiany filtra powietrza co 90.000 km Okres wymiany świec zapłonowych co 60.000 km / 6 lata Okres wymiany płynu hamulcowego do 2018 po raz pierwszy po 3 latach, potem co 2 lata (lat) od 2019 co 2 lata Okres wymiany baterii awaryjnego systemu przywoławczego co 7 lata Okres wymiany filtra wewnętrznego co 60.000 km / 2 lata Okres wymiany oleju podwójnego sprzęgła Skrzynia biegów DSG 0CK co 60.000 km Skrzynia biegów 0DN co 60.000 km Prace dodatkowe przy panoramicznym dachu przesuwanym w przypadku fabrycznego zastosowania szarej pasty smarowej co 60.000 km / 2 lata w przypadku fabrycznego zastosowania bezbarwnej pasty smarowej W przypadku smarów bezbarwnych należy jedynie sprawdzić działanie.
-
Dołożenie czujników parkowania na przedni zderzak
casavio odpowiedział(a) na windmill temat w Audi A4 B9
A ma ktoś wiedzę i chciałby się nią podzielić, co jest potrzebne do tzw. wewnętrznej instalacji-tej od wiązki ze zderzaka?. I do czego to podłączyć, które piny w sterowniku itp. -
Licencja nie ma znaczenia, przy navi Delphi nigdy nie było aktualizacji online. Tylko wymiana karty wchodzi w grę.
-
To nie wada fabryczna tylko zagniatasz boczek przy wsiadaniu.
-
A po dołożeniu czujników z przodu opcja kodowania już będzie?.
-
Witam Czy posiada ktoś kodowanie potrzebne do uruchomienia wizualizacji PDC?. Czujniki są tylko z tyłu, navi Delphi.
-
U mnie na 15tyś zeszło z miarki 2 mm. Wyświetlił Ci się komunikat o wymianie oleju bo pewnie tak miałeś ustawione 15 tyś LUB ROK zależy co wyskoczy wcześniej. Jak po roku zrobisz 5 tys to też dostaniesz komunikat ze potrzebna jest wymiana oleju
-
W/g producenta powinien być olej VW 0W20 LONGLIFE IV VW508.00/509.00 G052577M2
-
Panowie spokojnie bo zaraz się okaże że jak kupować Audi to tylko fuull-- matrixy klimy trzy strefowe itp. Nie dajcie się zwariować to tylko auto, pewnie że matrix wygląda lepiej ale jest o 10 koła droższy a full led świeci tak samo jak xenon przy mijania.
-
Jest tam przecież przycisk AUTO. Wciśnij go ustaw temp i resztę zrobi automat.