Jump to content

casavio

Pasjonat
  • Posts

    117
  • Joined

  • Last visited

About casavio

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Wałbrzych

Car

  • Car model
    A4 B9
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2016
  • Engine
    1.4 TFSI
  • Engine code
    CVNA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

casavio's Achievements

1

Reputation

  1. Cześć Czy ktoś wie co to za akcja serwisowa 24DU dla silników 1,4TFSI ?.
  2. Tak jak pisałem wyżej, samo poziom jest na bank. Przy zapalaniu świateł jest rozbłysk jak przy każdym ksenonie i samo poziom ustawia światła do wymaganej wysokości. Nie ma natomiast testu soczewki góra/dół jak to było kiedyś w ksenonach.
  3. System samo poziomowania tam jest na bank .
  4. W b9 jest dokładnie w tym samym miejscu co w b8.
  5. Jaki olej lać to temat rzeka..... Każdy ma inne preferencje Jedni tylko ori, drudzy tylko castrol, ktoś tam nie wlałby ani jednego ani drugiego. Ja leję 5w30 Motul Speciyfic 504,00-507,00
  6. Zmieniać olej co 12-15 tyś km i nie pałować na zimnym. To jest b. fajny silnik, do miasta wystarczy, spalanie w mieście ok 7,5l przy damskiej nodze. Niżej zestawienie danych przeglądu w/g producenta. Dla danych przeglądu Okres wymiany paska rozrządu co 210.000 km Pasek zębaty pompy płynu chłodzącego - częstotliwość wymiany Producent nie określił częstotliwości wymiany. Pasek zębaty pompy płynu chłodzącego - tryb kontroli Pierwszy raz przy 210.000 km, później co 30.000 km Okres wymiany filtra powietrza co 90.000 km Okres wymiany świec zapłonowych co 60.000 km / 6 lata Okres wymiany płynu hamulcowego do 2018 po raz pierwszy po 3 latach, potem co 2 lata (lat) od 2019 co 2 lata Okres wymiany baterii awaryjnego systemu przywoławczego co 7 lata Okres wymiany filtra wewnętrznego co 60.000 km / 2 lata Okres wymiany oleju podwójnego sprzęgła Skrzynia biegów DSG 0CK co 60.000 km Skrzynia biegów 0DN co 60.000 km Prace dodatkowe przy panoramicznym dachu przesuwanym w przypadku fabrycznego zastosowania szarej pasty smarowej co 60.000 km / 2 lata w przypadku fabrycznego zastosowania bezbarwnej pasty smarowej W przypadku smarów bezbarwnych należy jedynie sprawdzić działanie.
  7. A ma ktoś wiedzę i chciałby się nią podzielić, co jest potrzebne do tzw. wewnętrznej instalacji-tej od wiązki ze zderzaka?. I do czego to podłączyć, które piny w sterowniku itp.
  8. Licencja nie ma znaczenia, przy navi Delphi nigdy nie było aktualizacji online. Tylko wymiana karty wchodzi w grę.
  9. To nie wada fabryczna tylko zagniatasz boczek przy wsiadaniu.
  10. A po dołożeniu czujników z przodu opcja kodowania już będzie?.
  11. Witam Czy posiada ktoś kodowanie potrzebne do uruchomienia wizualizacji PDC?. Czujniki są tylko z tyłu, navi Delphi.
  12. U mnie na 15tyś zeszło z miarki 2 mm. Wyświetlił Ci się komunikat o wymianie oleju bo pewnie tak miałeś ustawione 15 tyś LUB ROK zależy co wyskoczy wcześniej. Jak po roku zrobisz 5 tys to też dostaniesz komunikat ze potrzebna jest wymiana oleju
  13. W/g producenta powinien być olej VW 0W20 LONGLIFE IV VW508.00/509.00 G052577M2
  14. Panowie spokojnie bo zaraz się okaże że jak kupować Audi to tylko fuull-- matrixy klimy trzy strefowe itp. Nie dajcie się zwariować to tylko auto, pewnie że matrix wygląda lepiej ale jest o 10 koła droższy a full led świeci tak samo jak xenon przy mijania.
  15. Jest tam przecież przycisk AUTO. Wciśnij go ustaw temp i resztę zrobi automat.
×
×
  • Create New...