Skocz do zawartości

simplus

Pasjonat
  • Postów

    92
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O simplus

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CDHB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. @Dev Ale ja pisałem na samym końcu. 😉 Ale dzięki bardzo i za to --Czy byłby ktoś tak, uprzejmy i podał numery amorów? --Czy jestem w stanie z amortyzatorów Sachsa coś dobrać, czy ktoś wymienił takie amory jak moje na Sachsa i może powiedzieć jak to potem wyszło?
  2. Dzięki @Dev A mógłbyś jeszcze numery amorów podać ?
  3. To ja jeszcze poproszę o pomoc (sprawdzenie) Zawieszenie 1BV, na wlepie oznaczenia: 1BV chyba to od sprężyn OYG, OJD Klasa wagowa na zdjęciu. Czyli z rozpiski sprężyny 8K0511115GS, 8K0411105DT Nic nie chciałbym zmieniać z wysokości, jest idealnie. No może twardość ciut zmniejszyć (ale nie koniecznie) Numer VIN: WAUZZZ8K3AA150703 Czy byłby ktoś tak, uprzejmy i podał numery amorów? Czy jestem w stanie z amortyzatorów Sachsa coś dobrać, czy ktoś wymienił takie amory jak moje na Sachsa i może powiedzieć jak to potem wyszło?
  4. Nie tak daleko masz Szczepan Vag Auto w Ostrowie Wielkopolskim. Nie wiem jak z terminami i jak Ci sie spieszy ale ja bym w ciemno tam dawał. Jak dobrze poszukasz jest na forum 🫣 Auto i tak masz nie do jazdy 😔
  5. Mniej więcej mam ogarnięte i pozamawiane większość . Niestety do wymiany jest też wałek ssący i tu pytanie. Oryginał ponad 3K .... Na Alledrogo .... jest firmy NTY za około 600 złotych. Czy ktoś montował coś takiego i ma jakieś doświadczenia? Czy bardziej szukać używek?
  6. Nie ma ..... przeczytaj mój wątek i nie kombinuj Bo potem będziesz żałował ... jak JA ? Wymieniasz wszystko jak na rysunku. Koszt około 2600-2800 za części jak na rysunku. Sprawdź luzy na wałku ssącym.
  7. Jak pisałem w którymś wątku ... czekałem na wymianę rozrządu po 40 tyś od jego wymiany ale się niestety nie doczekałem. Przez wadliwy napinacz przeskoczył łańcuch i narobił szkód (dokładnie jeszcze nie wiem jakich). To w ramach przestrogi ...a teraz pytanie. Czy przy takiej naprawie (zakładam, że zawory do wymiany na pewno, może ...popychacze ... może dźwigienki... sam nie wiem co jeszcze) kupowalibyście tylko i wyłącznie oryginały z ASO czy jednak część rzeczy użylibyście w zamienniku i które Może ktoś z Was robił taki remont i podpowie jakich używał części i jakich firm? Wiem jedno ... cały rozrząd tylko i wyłącznie z ASO.
  8. Zaskoczę Cię Miałem to zarówno jak miałem oryginalny grill z A4, miałem to potem jak miałem grill z S4 i mam to teraz jak mam .... zrobiony lift w tym samym aucie i grill chińczyk
  9. Panowie ... i Panie ....takie info dla osób które będą robić rozrząd lub też robiły . ? Żadnych zamienników .... tylko niestety oryginał. 40tyś km temu miałem robiony rozrząd na Borsehung-u na dzień dzisiejszy rozrząd jest z powrotem do roboty ze względu na rozciągnięty łańcuch - prawie maksymalne wyjechał napinacz. Sprawdźcie sobie u Was jak to wygląda. Niestety robota zaplanowana na końcówkę maja więc teraz jeżdżę z duszą na ramieniu
  10. Mam to w planie .... bo coraz bardziej mnie to wkurza A jeszcze jedno nadmienię. Miałem wymienianą szybę czołową - dlatego pierwsze co ją okleiłem dookoła. Ale szyba która jest zamontowana jest o "lepszejszym" wygłuszeniu. więc raczej nie szyba jest głośna.
  11. Nie do końca jestem pewien czy to to... Ostatnie też mnie to wkurzało i zrobiłem testy i taśmą zasłoniłem wszystkie uszczelki szyby przód, powodując bardziej aerodynamiczny kształt i wiecie co ... nic to nie dało. Potem zrobiłem to samo z wszystkimi szparami drzwi lewych (bo mam wrażenie że to z tej strony) ... i dalej szumi. Właśnie zaczyna od około 90 km/H a czasami nawet jest odgłos piszczenia takiego (gwizdów)
  12. simplus

    Chiptuning 1.8 TFSI

    Mam pytanie. Moje auto to A4 B8 1.8 TFSI rok 2010 160 KM w którym chciałem podnieść troszkę moc do około 200-210 KM Po wstępnej diagnozie dostałem informację, że turbina w moim aucie jest w 97% wysterowana (mam nadzieje że dobrze to ująłem) i nie ma sensu robić programu przy takim jej stanie. Pomyślałem o regeneracji turbiny, ale dostałem informację że w moim aucie jest turbina KKK i zrobienie jej dobrze to spore koszta. Zaproponowano mi włożenie turbiny od 2.0 TFSI która to podobno jak jest z przewodami olejowymi i wodnymi to nie ma konieczności żadnych dużych przeróbek tylko kosmetyczne. Proponują mi zdrowe Tubo IHI z przerobionym WG za około 1600 pln. Czy faktycznie to jest dobra droga? Ma ktoś doświadczenia i opinie w takiej modyfikacji?
  13. I przysłowiowa "d*pa" i załamka Kabel od alternatora zrobiony, wszystkie wtryski wymienione, nawet o dziwo błędów z katalizatora nie ma .... A auto jak nim telepało to ... teraz nawet bardziej telepie i doszedł jeszcze jeden objaw. delikatne telepanie przy przyspieszaniu i hamowaniu w okolicach 40km/h. Obydwie półosie wymieniłem bez zmian. Może ktoś z Was na coś wpadnie ... bo ja już rozkładam ręce A i nie ma żadnych błędów ......
  14. Dzięki za odpowiedzi. Mały update :/ Faktycznie ładowanie na akumulatorze było w okolicach 13, 3-13,8V Zgodnie z sugestią Michała został dołożony kabel pomiędzy alternatorem i podszybiem. Zmiana ładowania ogromna teraz na akumulatorze jest 14,5-14,8V Akumulator był wymieniany w ziemie 2020/2021 i cały czas pokazuje, że jest naładowany na 100% a 90% czasu auto jeździ w mieście. Najgorsze jest to, że w przypadłości o której pisałem nic to nie zmieniło, a nawet bym powiedział że jest gorzej i jeszcze bardzie odczuwalne są drgania. Sądzę, że to całkowity przypadek, lub efekt stania auta 2 dni u mechanika Po podpięciu go do kompa niestety wrócił błąd niskiej skuteczności katalizatora. Według mechanika, który podczas czyszczenia katalizatora oceniał jego stan, nie jest na 100% zapchany lecz faktycznie nie jest na tyle wydajny i po prostu nie spełnia swoich norm (a na jego błąd może mieć wpływ także problem numer 2 ten poniżej) Propozycja jego na dzień dzisiejszy (tylko proszę nie krytykować to zabieg tymczasowy .... ) podkładka pod druga sondę lambda .... Problem nr 2. Niecałe trzy miesiące temu był wymieniony jeden wtrysk ze względu na częste wypadanie zapłonów (4 cylinder) i wtedy robiłem sobie odczyt ilości wypadania zapłonów. Przy wymianie pozostałe wtryski były wyczyszczone ultradźwiękowo . Od tego czasu wypadanie zapłonu wygląda tak (czas 2 miesięcy) 1 Cylinder - 6 wypadnięć 2 Cylinder - 7 wypadnięć 3 Cylinder - 110 wypadnięć 4 Cylinder - 0 wypadnięć Dlatego najpierw zajmę się tematem wtryskiwacza. Zastanawiam się, czy bawić się w wymianę tylko jednego 4 wtryskiwacza (na 4tym cylindrze) czy wszystkie 3... (Auto ma przejechane 264 tyś km)
  15. Cześć czy ktoś może spotkał się z takim przypadkiem jak ja mam. Rok auta 2010, 1.8 TFSI 160KM, 260tyś przebiegu Auto jest po remoncie silnika w 2020 roku (problem olejowy), oraz rozrządu - oleju prawie nic nie bierze. Wymienione także odma. Świece, cewki (wzmacniane Beru), oleje, filtry (także paliwa) były wymienianie około 4tyś km temu. Wymieniłem także moduł pompy paliwa. Auto czasami wpada w delikatne zwiększenie obrotów jałowych (stan po rozgrzaniu silnika ) Nie jest to duże ale takie jak na zdjęciu, wtedy odczuwalne na kierownicy bardzo delikatne drgania i czuć te podwyższone obroty. Wtedy auto jest trochę słabsze... nie wiem 10-20%, i nie jest to, że się nie da jechać. Ale jest ewidentnie słabsze. Na drugi dzień, auto nie ma już tych podwyższonych obrotów, silnik chodził gładziutko i auto ma swoją moc. I raz tak raz tak. Błędów brak i jedyny jaki się pojawia jakieś 6 miesiące temu to błąd o niskiej skuteczności katalizatora. Katalizator został wyczyszczony, i teraz błędu nie ma. Ma może ktoś pomysł co to może być ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...