Skocz do zawartości

AREK112

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O AREK112

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Czadrów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia AREK112

0

Reputacja

  1. AREK112

    zestaw wahaczy

    Witam ponownie MS - dolny lewy główny wahacz wytrzymał 20 tys. km - kicha zakupiłem RTS - ponoć dobra firma bo w sklepie tylko taki mieli z górnej półki (wymontowany był z TRW ze znaczkiem audi i jak zakupiłem auto (przebieg 137 tys. km ) z tym wahaczem to wytrzymał do przebiegu 220 tys. - brak wpisu w książce serwisowej że był wymieniany wahacz). zobaczymy ile wytrzyma przejechałem się na MS i teraz na każdym nowym wahaczu graweruję przebieg i przy okazji testuję firmy - teraz górne wahacze firmy TRW
  2. Założyłem używane tarcze gdzie na aucie smigały i nie szarpało podczas hamowania niestety u mnie nadal szarpie i tak jak pisałem pulsuje mi pedał od hamulca tak jak by działał ABS Jeden koleś mi powiedział, że może czujnik ABS źle działa (czy to możliwe ?) sprawdzałem VAG-iem nic nie pokazuje jeszcze mi powiedział aby odłączyć na próbę czujniki ABS no tego jeszcze nie sprawdzałem aczkolwiek na pewno tak zrobię bo już nie wiem czego się złapać
  3. AREK112

    zestaw wahaczy

    Jeżdżę na Master Sport i niestety wytrzymują około 35 tys, km (górne wahacze) gdzie producent mówi o 80 tys. km (może po autrostradzie) będę zmieniał producenta.
  4. Witam. Mam ten sam problem i już mi ręce opadają bo nie wiem co może być podczas hamowania szarpie mi samochodem i przenosi na karoserię dodatkowo zauważyłem, że mi pulsuje pedał od hamulca.
  5. Witam wszystkich. Zakupiłem klocki i tarcze MasteSport no i niestety ale cholernie piszczą Pierwsze hamowanie to auto staje "dęba" ale następne gdy są nagrzane to hamowanie jest gorsze. Cena zestawu to 330 zł. z Allegro
  6. Witam wszystkich Dzisiaj grzebałem w przełączniku bo mi gasła prawa lampa (ksenon) przy okazji rozładowałem sobie akumulator po naładowaniu akumulatora niespodzianka rozrusznik długo kręci a silnik załapuje jakby chciał a nie mógł. Myślałem, że problem jest po stronie rozładowanego akumulatora ale po przeczytaniu postów zapaliłem światła postojowe i auto pali od strzała a jak zgaszę to znowu kuleje. Dzięki wszystkim za radę i pozdrawiam
  7. Mam ten sam problem co Luqas26 Sączy mi się ropa z tego dekielka i kapie na wtyczkę od czujnika cieczy chłodzącej co powoduje, że czasami nie działa mi wskażnik. Ale dokładnie chodzi mi o uszczelniacz pod tym dekielkiem. Wygląda tak http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/66f6da7ee9d9a649.html Nie wiem gdzie mogę coś takiego dostać i czy dostane Mechanik mi sprawdzał w ETOS-ie i nie znalazł Pocieszył mnie "nowa pompa" Czy ktoś wie gdzie można coś takiego dostać
  8. Dzięki za info. Byłem u mechanika-elektryka podłączył auto do kompa (miał program workshop) i pokazał mu tylko jakiś błąd ciśnienia (wykasował go). Pózniej sprawdził zasilanie na lampę i nie było. Powiedział, że może to być walnięty jakiś moduł oświetlenia, który znajduje się pod siedzeniem kierowcy. Mam podjechać do niego w piątek bo nie ma schematu instalacji do (audi A4 B6 1.9 TDI) i musi ściągnąć z inter... Gdzie mogę dostać taki schemat.[br]Dopisany: 09 Lipiec 2008, 22:02 _________________________________________________Już mi wszystko działa. Byłem u innego elektryka i naprawił mi usterkę. Przyczyna była taka, że nawaliła mi przetwornica i przez to nie było zasilania na lampę. Chciałem wyciągnąć od elektryka co zrobił to tylko mi powiedział {naprawa instalacji} i to kosztowało 150 zł.
  9. Nie świeci mi lewa przednia lampa. Przełożyłem żarówkę do prawej lampy świeci (czyli to nie żarówka) Zdemontowałem lewą lampę i podłączyłem z prawej strony i nie działa. (czyli może być walnięta przetwornica) Lecz prawą lampę podłączyłem z lewej strony i też nie działa. (coś dziwnego) Sprawdziłem napięcia na lewej kostce i okazało się, że nie ma napięcia. (w prawej kostce jest) Sprawdziłem bezpieczniki. (są dobre) Zacząłem sprawdzać po przewodach gdzie to idzie (przewód żółto-czarny) i wchodzi do kabiny w kostki z lewej strony przy podłodze (i tam też nie ma napięcia) Sprawdziłem czy jest napięcie przy włączniku świateł z lewej strony kierownicy (przewód żółty, jest napięcie) Mam pytanko co się znajduje na instalacji między włącznikiem świateł a lampą (bo na pewno coś tam mi musiało nawalić)
  10. Witam klubowiczów. Już się nastawiłem i jestem na kupnie A4-B6 diesel 1.9 TDI (do 37000 zł). Dlatego się zapisałem do klubu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...