-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O AREK112
Informacje
-
Imię
Artur
-
Miasto
Czadrów
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia AREK112
0
Reputacja
-
AREK112 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Witam ponownie MS - dolny lewy główny wahacz wytrzymał 20 tys. km - kicha zakupiłem RTS - ponoć dobra firma bo w sklepie tylko taki mieli z górnej półki (wymontowany był z TRW ze znaczkiem audi i jak zakupiłem auto (przebieg 137 tys. km ) z tym wahaczem to wytrzymał do przebiegu 220 tys. - brak wpisu w książce serwisowej że był wymieniany wahacz). zobaczymy ile wytrzyma przejechałem się na MS i teraz na każdym nowym wahaczu graweruję przebieg i przy okazji testuję firmy - teraz górne wahacze firmy TRW
-
po wymianie 3 kompletu tarcz dalej czuc bicie
AREK112 odpowiedział(a) na tomekhxc temat w Audi A4 B6/B7
Założyłem używane tarcze gdzie na aucie smigały i nie szarpało podczas hamowania niestety u mnie nadal szarpie i tak jak pisałem pulsuje mi pedał od hamulca tak jak by działał ABS Jeden koleś mi powiedział, że może czujnik ABS źle działa (czy to możliwe ?) sprawdzałem VAG-iem nic nie pokazuje jeszcze mi powiedział aby odłączyć na próbę czujniki ABS no tego jeszcze nie sprawdzałem aczkolwiek na pewno tak zrobię bo już nie wiem czego się złapać -
Jeżdżę na Master Sport i niestety wytrzymują około 35 tys, km (górne wahacze) gdzie producent mówi o 80 tys. km (może po autrostradzie) będę zmieniał producenta.
-
po wymianie 3 kompletu tarcz dalej czuc bicie
AREK112 odpowiedział(a) na tomekhxc temat w Audi A4 B6/B7
Witam. Mam ten sam problem i już mi ręce opadają bo nie wiem co może być podczas hamowania szarpie mi samochodem i przenosi na karoserię dodatkowo zauważyłem, że mi pulsuje pedał od hamulca. -
Witam wszystkich. Zakupiłem klocki i tarcze MasteSport no i niestety ale cholernie piszczą Pierwsze hamowanie to auto staje "dęba" ale następne gdy są nagrzane to hamowanie jest gorsze. Cena zestawu to 330 zł. z Allegro
-
Witam wszystkich Dzisiaj grzebałem w przełączniku bo mi gasła prawa lampa (ksenon) przy okazji rozładowałem sobie akumulator po naładowaniu akumulatora niespodzianka rozrusznik długo kręci a silnik załapuje jakby chciał a nie mógł. Myślałem, że problem jest po stronie rozładowanego akumulatora ale po przeczytaniu postów zapaliłem światła postojowe i auto pali od strzała a jak zgaszę to znowu kuleje. Dzięki wszystkim za radę i pozdrawiam
-
Mam ten sam problem co Luqas26 Sączy mi się ropa z tego dekielka i kapie na wtyczkę od czujnika cieczy chłodzącej co powoduje, że czasami nie działa mi wskażnik. Ale dokładnie chodzi mi o uszczelniacz pod tym dekielkiem. Wygląda tak http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/66f6da7ee9d9a649.html Nie wiem gdzie mogę coś takiego dostać i czy dostane Mechanik mi sprawdzał w ETOS-ie i nie znalazł Pocieszył mnie "nowa pompa" Czy ktoś wie gdzie można coś takiego dostać
-
Dzięki za info. Byłem u mechanika-elektryka podłączył auto do kompa (miał program workshop) i pokazał mu tylko jakiś błąd ciśnienia (wykasował go). Pózniej sprawdził zasilanie na lampę i nie było. Powiedział, że może to być walnięty jakiś moduł oświetlenia, który znajduje się pod siedzeniem kierowcy. Mam podjechać do niego w piątek bo nie ma schematu instalacji do (audi A4 B6 1.9 TDI) i musi ściągnąć z inter... Gdzie mogę dostać taki schemat.[br]Dopisany: 09 Lipiec 2008, 22:02 _________________________________________________Już mi wszystko działa. Byłem u innego elektryka i naprawił mi usterkę. Przyczyna była taka, że nawaliła mi przetwornica i przez to nie było zasilania na lampę. Chciałem wyciągnąć od elektryka co zrobił to tylko mi powiedział {naprawa instalacji} i to kosztowało 150 zł.
-
Nie świeci mi lewa przednia lampa. Przełożyłem żarówkę do prawej lampy świeci (czyli to nie żarówka) Zdemontowałem lewą lampę i podłączyłem z prawej strony i nie działa. (czyli może być walnięta przetwornica) Lecz prawą lampę podłączyłem z lewej strony i też nie działa. (coś dziwnego) Sprawdziłem napięcia na lewej kostce i okazało się, że nie ma napięcia. (w prawej kostce jest) Sprawdziłem bezpieczniki. (są dobre) Zacząłem sprawdzać po przewodach gdzie to idzie (przewód żółto-czarny) i wchodzi do kabiny w kostki z lewej strony przy podłodze (i tam też nie ma napięcia) Sprawdziłem czy jest napięcie przy włączniku świateł z lewej strony kierownicy (przewód żółty, jest napięcie) Mam pytanko co się znajduje na instalacji między włącznikiem świateł a lampą (bo na pewno coś tam mi musiało nawalić)
-
Witam klubowiczów. Już się nastawiłem i jestem na kupnie A4-B6 diesel 1.9 TDI (do 37000 zł). Dlatego się zapisałem do klubu.