Skocz do zawartości

akson

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O akson

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

472 wyświetleń profilu

Osiągnięcia akson

0

Reputacja

  1. Tak jak na zdjęciu coś mi odpadlo po przejechaniu policjanta. Metalowa rura w oplocie. Nie wiem co to może być. Jakieś pomysły?
  2. akson

    Gazownik

    Szukam gazownika do serwisu instalacji. Krzemieniecka odpada. Ma ktoś coś?
  3. akson

    Swap na 1.8T

    No właśnie w tym problem, że nie mam warunków żeby to robić samemu i musiałbym grać na kogoś. Buda zdrowa głównie trzyma mnie wnętrze auta w świetnym kolorze tylko troszkę bieda edyszyn. Ile wyniosła Cię w całości taka operacja?
  4. akson

    Swap na 1.8T

    Witam, posiadam A4 b5 1.8 ADR jednak wiadomo - mocy już za mało. Zastanawiałem się nad nowym autem ale jednak plany planami a żyć jakoś trzeba. Zainteresowałem się tematem swapu z 1.8 na 1.8T lub 2.8v6. 1. Ktoś robił taki swap i wie mniej więcej czy to jest plug&play czy jest trochę zabawy? 2. Jakie są mniej więcej tego koszty? (sama robocizna kogoś kto się podejmie oraz wiadomo serwis takiego silnika rozrządy itp pomijając koszt samego zakupu.) 3. Jakie oznaczenie i którą wersję szukać? Słyszałem pochlebne opinie o AEB. Czy opłaca się szukać od razu wersji 180km?]] 4. Jak szukać silnika i na co zwracać uwagę żeby się nie naciąć...? 5. Przekładka silnika oznacza pewnie też aktualizację dowodu rej. Jak ta procedura wygląda? Czy jest różnica w OC między 1.8 a 1.8t? 6. Zrobienie takiego swapa i silnika na igłę zamknie się w 5k razem z silnikiem? 7. Czy skrzynia z ADR wytrzyma np. 1.8t 150km lub 180km?
  5. Hej, ładny adeerek. Przód ładny - tylko błagam te progi i tył...
  6. Odpiszę to co napisałem @osator92 w wiadomości prywatnej, Hej, na razie nic mi się nie udało wskurać z tym problemem Wymieniłem świece jeszcze ale nic się nie zmieniło. jechałem na odłączonym przepływomierzu i auto nie jechało już wogóle więc to nie on. Samemu już sobie odpuściłem zabawe z tym i jade do mechanika. Podpowiedział mi znajomy, że to mogła się rozjechać mapa benzyna-gaz i któraś z nich właśnie się rozstroiła. Jak masz możliwość to sprawdź. :moje podejrzenia: -mapa benzyny -wtryskiwacze benzyny -pompa paliwa (filtr paliwa wymieniony zalane płynem do czyszczenia wtrysków) jestem już z naprawionym autkiem śmiga jak złe problemem były wtryskiwacze które dwa były zepsute i wymienione dwa pozostałe zregenerowane do tego uszczelnili kolektor ssący i autko działa jak trzeba.
  7. akson

    jakie filtry i gdzie kupić

    Hej, jak dobrać i gdzie najlepiej kupić filtry do gazu? Słyszałem, że są dwa, fazy lotnej i fazy ciekłej. O ile u siebie zlokalizowałem fazy lotnej (między reduktorem a wtryskami) o tyle nie wiem gdzie jest ciekłej. Moja instalacja to KME diego g3. Gdzie i jakie filtry kupić? Wymieniał będę sam.
  8. Przepustnica była czysta tylko delikatny nalot. Auto oddałem kumplowi bo sam nie miałem czasu na zabawe przy nim teraz. Logi wykonam na dniach. Który blok w vag-comie to lambda?
  9. byłem u gazownika 4 tygodnie temu i nowy reduktor oraz listwa jest szczelna nie czuć już w aucie gazu i czujniki też mu nic nie wykazały. Spryskiwał też tą pianką specjalną. Co do przepustnicy to zobaczę ją. Adaptować można "z kluczyka" czy raczej komputerem? Myślałem, że to przepływomierz ale mimo, że wyskakuje jego błąd cały czas to auto na gazie jeździ normalnie i ma moc, nie łapie zmuł tylko z tą benzyną na zimnym jest problem
  10. Witam, mój silnik do 1.8 ADR + gaz KME diego g3. Opisy sprawy Na zimnym silniku po odpaleniu pracuje on na podwyższonych obrotach ~1100-1200 i strasznie tak jakby przerywa. Gdy chcę ruszyć telepie całą budą a auto słabo jedzie (gaz mocno wciśnięty) jak już ruszę to też się dławi, jednak po wkręceniu się powyżej 2,5-3k obrotów idzie normalnie. Co ciekawe mogę te obroty zbić i czasami spadają do ponad 900 jak np. pokręcę kierownicą bądź włączę klimę. Kiedy przełączy się na gaz wszystkie objawy ustają a silnik chodzi jak nowy. Obroty spadają do ~880 i działa cichutko i równo z pełną mocą...(dużo większa moc na gazie niż na benzynie chociaż jak jest rozgrzany i przełączę na benzynę to działa bardzo dobrze jak na gazie) Zdarza się także, że objawy nie występują i auto pracuje z normalną mocą od początku i jedzie bardzo dobrze... Następny objaw to żłopanie benzyny... Auto odpalam na benzynie i dosyć szybko przełącza się na gaz a PB ucieka jak szalone. Spalanie gazu jest w normie takie jak powinno być. (11-12l/100 w mieście z klimą radiem itp) kolejny objaw to dzisiaj po czyszczeniu odpływów pod aku i serwem po odpaleniu auta miałem takie coś: (filmik mój) https://www.youtube.com/watch?v=ot5bAp43FP8&feature=youtu.be Tak jakby alternator lub wentyaltor koło niego... dźwięk po prostu ustał jakieś 15 sekund po wyłączeniu nagrywania. Co zrobiłem/było robione: -Filtr powietrza (Filtron) poprzedni nie był w złym stanie -Sprawdziłem świece wizualnie i nie wyglądają na zużyte czy coś jednak nie wiem kiedy poprzedni właściciel je zmieniał więc planuję po wypłacie kupić świece NGK(takie jak poleca producent) -Kupiłem kabelek i sprawdziłem błędy, było 5: 1. 16487 Przepływomierz - wysokie napięcie brak osprzetu / nie związany ze sprzętem 2. 561 Dopasowanie( ustalenie ) składu mieszanki przekroczona wartość adaptacji - mnożenie 3. 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzetem - BŁĄD SPORADYCZNY 4. 17972 Regulator przepustnicy - niskie napięcie do ustawień podstawowych brak osprzętu / nie związany ze sprzetem - BŁĄD SPORADYCZNY 5 nie związany z silnikiem (zamek centralny) -Chciałem zrobić test przepływomierza podczas jazdy na PB jednak nie mogę znaleźć opcji w vag comie do tego wśród bloków pomiarowych. -Czyszczona przepustnica około roku temu. -Ostatnio miałem wymieniany reduktor gdyż miał nieszczelność i było czuć gazem w kabinie na postoju przy włączonym nawiewie. To chyba wszystko co udało mi się zgromadzić. Proszę o pomoc ew. wskazanie w którym kierunku się udać i od czego zacząć. Furka fajna jednak trzeba doprowadzić jej serducho do porządku. Dochodze powoli do różnych ciekawych wniosków, że problem może powodować albo słabe ciśnienie paliwa albo wtryskiwacze mogą "lać" jak zasugerował gościu na przeglądzie gdy auto przekraczało norme spalin dosyć sporo a na gazie właśnie było lepiej. Zacznę może od diagnostyki vag... tylko który blok wybrać i czy da się, sprawdzić ciśnienie paliwa? bo czasy wtrysków to wiem ale to drugie? no i chyba wymienię filtr paliwa bo po poprzednim właścicielu tego nie robiłem (mój błąd)... 5/12/15 Jeśli nikt nie wie jak pomóc to będę sam prowadził temat aż znajdę rozwiązanie... Mechanik to ostateczność. Wymieniłem ostatnio filtr paliwa i zalałem płyn do czyszczenia wtrysków. Jeździłem jeszcze troszkę mało ale już widać poprawę jeśli chodzi o moc na benzynie. Dosyć wyrywny się stał ale dopiero od 2500-3000 obrotów. przerywanie, trzęsienie i w/w odgłos z filmu pozostał.
  11. @Emejcz http://vaglog.pl/log_240172.html
  12. U mnie po myciu auta albo deszczach woda zbiera się na progu a szyby przy opuszczaniu nie zbierają dobrze wody tylko delikatnie rozmazują. Pary w środku wogóle nie tykają...
  13. Polaryzacja jest taka sama jak w zwykłej żarówce która tam świeci..
  14. kupiłem te żarówki ledowe do podświetlenia kabiny i ta długa płaska fajnie działa ale już te pojedyncze po bokach nie działają. Tak samo jak dwie postojówki które zamówiłem na allegro u gościa Rabel_ NIE POLECAM
  15. Hej, robiłem dziś logi vag-com'em bo chciałem zobaczyć jak radzi sobie przepływka ale przez cały log mam wartość -0,25... Błąd oczytu? bląd podłączenia? błąd kabla? Jutro spróbuję jeszcze raz ale może ktoś ma jakieś doświadczenie z tym? p.s Co się dzieje z forum, że tak wolno działa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...