Skocz do zawartości

kris78

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kris78

Osiągnięcia kris78

0

Reputacja

  1. jaro4444,Jaki jest całkowity koszt wymiany łańcuszka i wałka pompy?
  2. Witam Mój szwagier w ten sposób zatarł silnik, po udanej transakcji w Niemczech nawet nie dojechał do domu. Myślałem że to przypadek, ale po tym co tu czytam to mi włosy dęba stają. Umawiam się jak najszybciej w warsztacie i sprawdzam Tez mam problem z podobnym hałasem(tylko u mnie jakby klekotanie) wykluczyłem wszystkie podzespoły napędzane na mikopasku, rozrząd ostatnio wymieniłem i dalej to samo.Ostatnio jeden z przypadkowych mechaników po dłuższym osłuchiwaniu powiedział ze to wirnik turbiny się poluzował(ma luzy na tulei) ale nie chce mi się wierzyć. Jak na moje oko już by się turbinka rozleciała przy takich luzach(od kiedy kupiłem auto zrobiłem już ponad 10tys). Jeśli mogę pomóc jaro4444 sprawdź napinacz na mikro, (często padają), a tak w ogóle zrzuć mikro zobaczysz czy są zmiany.
  3. trzeba by sprawdzić korekcję błędów PD, zalej do dobre paliwo Vpower lub Verwa i zobacz czy jest zmiana, są też na stacjach płyny do płukania PD, te rzeczy możesz zrobić bez dużego wkładu finansowego trzeba by sprawdzić jeszcze połączenie elektryczne PD, sorki jeżeli się powtarzam(ten wątek już się gdzieś pojawiał )
  4. Też mi się nie wydaje żeby to były prowadnice, a może coś się dzieje z pompowtryskami ?
  5. Witam wszystkich Ten dziwny dźwięk usłyszałem już podczas zakupu autka. Nie uznałem że to coś groźnego, ponadto zauważyłem skrzywiony napinacz paska wielorowkowego, więc pomyślałem że to pęknięta sprężyna napinacza tak hałasuje. Niestety po wymianie uszkodzonego napinacza nic się nie poprawiło, spróbowałem także odpalić silnik bez paska bez rezultatu(wykluczyłem wszystkie podzespoły napędzane paskiem). W końcu nadszedł czas wymiany rozrządu, poprosiłem więc swojego mechanika aby zlokalizował przyczynę owych dźwięków. Niestety nic nie znalazł, sprawdził: popychacze zaworów, EGR wszystko ok. Podpowiada mi, że mogą to być prowadnice zaworów to niestety wiąże się z demontażem głowicy Panowie czy, ktoś spotkał się z czymś takim? Da się z tym żyć, ale niestety denerwuje. Proszę o pomoc.
  6. Cześć pochodzę ze Świdnicy, jestem posiadaczem A4 B6, 2.0 TDI 140PS Pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...