krisc31
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O krisc31
Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
lubelskie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia krisc31
0
Reputacja
-
górny wąż faktycznie robi się ciepły natomiast jesli chodzi o wskaźnik temperatury jak już wejdzie na 90 st. to nie opada w czasie jazdy
-
Witam, czy to jest norma, że przy temp ok 10 st. C temperatura płynu wzrośnie aby do 30st po przejechaniu ok 2km? czy może oznaczać to ze np termostat jest wadliwy i dlatego mam wrażenie że powoli sie nagrzewa?
-
Stary pierdział
-
Dzięki za podpowiedz z tym zaworkiem zamowilem z torpana (przyszedł troche mniejszy) bo byl walniety ten sam co opisujesz i chrobotanie po wymianie ustspilo
-
Faktycznie przytkanie tego przewodu ucisza to chrobotanie, moze wymiana tego ezektora mogła by to uciszyc?
-
witam, po podpięciu do vcds wyświetla mi błąd 01042 co i gdzie wpisać aby go usunąć i jeszcze jedno nie gra mi tylny lewy dolny głośnik w górnym coś tam gra czy może to być powiązane? dodam że vcds mam po angielsku i problem z rozszyfrowaniem
-
Sprawdziłem przewody pompy sai zdemontowalem filtr i to chrobotanie wydobywa sie gdzieś z wewnątrz dolotu do filtra nie mam pojecia co to moze powodować poczekam moze ktos inny na forum sie z tym upora
-
nie no jest tylko dzwięk schodzącego powietrza, wiec muszę zerknąć na tą pompe sia czy jakiś przewód się nie zsunął a może to być wina bezpiecznika tej pompy? jesli tak to gdzie go szukać?
-
w moim aucie też jest takie dziwne jakby chrapanie w obudowie filtra powietrza, czy to moze być związane z tym ze jak zgaszę silnik to słychać jakby powietrze jeszcze syczało
-
podepnę się pod temat jak zrobić krok po kroku adaptacje przepustnicy w 1.8t bfb 2003 przez vcds -lite
-
krisc31 obserwuje zawartość Jaki olej silnikowy do Audi?
-
witam, ja u siebie w aucie wyczytałem z ulotki ze jest zalany taki oto olej FINKE Motorenol SAE 5W-40 I teraz mam pytanie co za niego, mam od reki motul 8100 x-cess 5w40 , x-clean 5w40 i specyfic 5w40 pierwsze dwa za okolo 200 zl z wymiana ktory z nich najlepszy czy tez poszukac LM synthiol high tech 5w40 który pewnie w warsztacie dobrze przebije 200. i jeszcze pytanie o płukanie silnika czy to jest bezpieczne przy 240kkm ponieważ pod korkiem widac troche syfu przy wlewie
-
Frączek A. Lasy kolo Kraśnika
-
i jak to się spisuje w audi? bo sprawdzając na allegro zauważyłem że głównie sa do francuzów i aut z USA
-
Chodzi mi głównie o to,że w czasie jazdy na lpg wskazówka od paliwa jak zacznie się rezerwa cały czas opada i dystans na wyświetlaczu też
-
Jeżdżę głównie na Lpg a więc Pb używam tylko na rozruch do osiągnięcia temperatury i mam taki oto problem gdy mam paliwa Pb okolo 1/4 baku wszystko jest ok ale gdy wskazówka zejdzie na rezerwe i zaświeci mi się kontrolka, wskazówka i dystans km opada w oczach i gdy już wszystko jest na zero nadal odpala, czym to może być spowodowane?