Skocz do zawartości

A4vant

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O A4vant

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    PW

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CDUC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

156 wyświetleń profilu

Osiągnięcia A4vant

0

Reputacja

  1. Mam to samo, czyli błąd P0234 w Audi A4 1.9 TDI 2004, skrzynia Multitronic. Wrażenie jak by powyżej 100 km/h się sprzęgło ślizgało ... Z opisu błędu to problem przeładownia turbiny. Zaczynam szukać przyczyny !
  2. Pomocy się nie doczekałem ... dobrze, że są specjaliści ! W doborze sprężyn istotne są naciski, na poszczególne osie ! Mam już nowe i znacznie lepsze niż te ABT. Auto stoi 67 cm przód i 67,5 tył. Twarde, ale jak poprzednio akceptowalnie. Dobrze współpracują z amorami ze zmienną charakterystyką tłumienia. Dałem: Sprężyny: EIBACH PRO KIT AUDI A5 B8 E10-15-010-08-22
  3. Potrzebuję pomocy. Mam pęknięta prawą przednią sprężynę w Audi A5 Sportback 3.0 TDI 2014 Sline - jak w opisie Nie mogę dojść co to za wynalazek ! Jedyny napis jak na niej znalazłem to ABT 1200 VA Obecnie Audi na felgach 19 cali. Opona 235/35 Od ziemi do górnej skrajnej błotnika przy pustym aucie: Prawy tył: 68,5 cm Prawy przód: 67 cm Lewy przód: 67,5 cm Prawy tył 68,5 cm Amortyzatory z elektrycznym sterowaniem "bicia" Szukam kompletu przednich, tak aby podpasywało do tylnych. Od biedy wszystkie wymienię. Wysokość zawieszenie auta bardzo mi odpowiada. Może być z 2 cm wyżej jak by co ! Pozdrawiam i czekam na waszą pomoc.
  4. No to miałeś szczęście, ja po wyminie uszczelek pod głowicami i przy okazji po rozrządzie... nie wiesz ile teraz chcą za nerkę ? Na szczecie węgiel już kupiłem :-) Jeszcze nie testowałem, dam niebawem znać czy pomogło....
  5. Niestety wymieniłem całą chłodnicę i zawór EGR na inny używany ponoć, sprawny. Bez zmian, więc została tylko uszczelka pod głowicą.... Obecnie płyn ubywa nawet przy spokojnej jeździe, układ się zapowietrza, Jak zwykle płyn znika jak kamfora .... duże ilości. Czy może być tak, że gdy tłok zasysa to wyciąga płyn przez szczelinę, gdy idzie do góry to wpycha spaliny do układu ? Podłączenie rurki do testu spalin nic nie daje, bo od razu z niej wszystko wypycha ...
  6. W zbiorniczku jest czujnik, jak jest za mało to się ostrzeżenie przed, albo w czasie jazdy pokarze. Sytuacja gdy jest brak ogrzewania jest dziwna bo wtedy płynu jest po korek. Tak jak by się gdzieś mega zapowietrzało. Auto postoi i płyn zejdzie poniżej normy. Gdyby wypychał wszystko przez zbiorniczek to smród ciepłego płynu i zacieki były by prze okrutne ! Walczę, mechanicy oczywiście śpiewają jedna melodie ... uszczelka pod głowicą ... Tylko jeden od tuningu, twierdzi że ten silniki akurat takiej wady nie mają i dużo uszczelka znosi.
  7. Mam podobny problem, z tym że znika już 1L płynu coś na 200 km ! Tylko pod obciążeniem, trasa 140-1..., Problem chyba się nasila ! Do tego zaczyna się od braku ogrzewania - webasto też wtedy nie grzeje. Płyn znika jak kamfora ! Nie ma zacieków nie dymi, oleju nie przybywa ! Czy miałeś podobnie że płyn znikał ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...