Skocz do zawartości

tomekzb5

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O tomekzb5

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Sosnowiec

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. Na etykietce powinien być dzień miesiąc rok jak z 94-95 powinny mi pasować Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka Na etykietce powinien być dzień miesiąc rok jak z 94-95 powinny mi pasować, bo nie działa mi w ogóle domykanie tyłu wiązka jest położona ok a sygnał domykania jest i nie wiem co jest 5 Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka
  2. Z tego by wynikalo że i mój problem wynika ze złej wiazki drzwi (jest poliftowa reszta wiazek przedlift). A jak z silniczkami?? A jeżeli kolega ma zbędne wiązki z przedlifta to chętnie odkupie Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka
  3. Mam mały problem i chciałem się was poradzić a mianowicie wygląda to tak: po zamknięciu samochodu pilotem (dokladany alarm z funkcją domykania) zamykają sie tylko przody tył nawet nie drgnie. Auto przedliftowe rocznik 95 wiązka wewnątrz z tego samego rocznika (sterowana przekaznikiem 365), wiązki drzwi i silniczki z ramkami z anglika polift 2000. Cała reszta funkcji działa normalnie tzn szyby przednie otwierają i zamykają się jednym klikiem, tył otwiera się jednym klikiem żeby zamknąć należy przytrzymać. Blokada działa też tak jak należy czyli tylko z tyłu. A i sygnał domykania dochodzi do tyłu sprawdzone miernikiem. Nie ma znaczenia czy próbuje domknac pilotem czy kluczykiem Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka
  4. Koledzy mam przekaznik sprawdzajacy przepalenie żarówek jak go podłączyć możecie pomóc bo nie mogę tego nigdzie znaleźć
  5. Wydaje mi się że nie jest on spowodowany nieszczelnością bagnetu sam błąd po polsku oznacza "wykryta nieszczelność kolektora dolotowego błąd sporadyczny". Bagnet nie ma z tym związku. Aby go wymienić musisz pociągnąć go mocno do góry ten "plastik" zejdzie z metalowej rurki, nalozysz nowy i wsadzisz stary bagnet. Przynajmniej ja tak mam w 1.8 adr. Aby znaleść nieszczelność sprawdź odmę i inne rurki wchodzące w okolicy przrpustnicy i kolektora. Tu Masz ewentualne przyczyny twojego problemu : http://www.dtcsearch.com/P1504/Audi/
  6. Dzięki i życzę powodzenia w walce, A i o ile się niemyle kabelek z klapy należy podłączyć do styku 87
  7. A ja miałbym pytanie do Ciebie. Powiedz mi czy w przed lifcie należy wiercić otwory aby silowniczek założyć??
  8. Najzwyklejszy za 5 zł ze sklepu motoryzacyjnego. Dla wygody umieść go sobie przy centralce. Do cewki styki (85 i 86) podlacz masę ze sterownika (impuls) do drugiego stały plus do styku 30 masę a kabel idący do klapy podlacz do styku, który zwiera się po podaniu impulsu. Powinno działać.
  9. Podłącz masę przez przekaźnik. Sygnał ze sterownika jest zbyt słaby aby sterować siłownikiem.
  10. Czyli raczej naprawić swoje??
  11. Jestem na tym forum nowy i chciałbym się dowiedzieć czy jest to możliwe i czy fotele są p&p ( czy pasują bez większej rzeźby ). Jeżeli jest już taki temat to z góry przepraszam, że zakładam nowy. Od razu pisze, że szukałem ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.
  12. Siemano wszystkim. Zarejestrowałem się na tym forum bo lubię rzeźbić w swojej b5-tce
×
×
  • Dodaj nową pozycję...