Skocz do zawartości

jaroddz

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jaroddz

Informacje

  • Imię
    jaroslaw
  • Miasto
    dzierzoniow

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

355 wyświetleń profilu

Osiągnięcia jaroddz

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich forumowiczów i pozdrawiam .szukam pomocy od nie dawna moja audi odpalila bez problemu przejechalem sie do cpenu aby zatankowac ,zgasiłem ja zatankowałem i chciałem ją odpalic juz nie odpaliła tzn odpala gasnie odpala gaśnie ,po odłaczeniu klemy z akumulatora i po paru minutowym odczekaniu podłaczyłem kleme i odpaliła .po dojechaniu do domu ledwo co szarpała prychała ale dojechała pod dom .zgasilem ja i znowu odpala i gasnie .immo zostało usuniete lecz dalej jest tak samo odpala dopiero po odlaczeniu klemy i wpieciu spowrotem .a po podlaczeniu kompa ma 3 błedy takie jak : - p0605 -blad wewnetrzny modulu sterowania -blad sumy kontrolnej -czujnik polozenia zaworu przepustnicy (g127) nieprawidlowy sygnal -p1602-zasilanie(zacisk30) (b+) niskie napiecie Pomózcie
  2. Witam mam taki o to problem ze w audi a4 b5 avant 1999r chcialbym podlaczyc radio nie oryginalne radio wlacza sie bez problemu ale jest cisza poniewaz nie sa podpiete glosniki i subwoofer oryginalny i zmieniarka cd i chciałbym to wszystko podlaczyc pod to nie oryginalne radio dodam ze reszta wtyczek wychodzacych z auta sa uciete i niewiem jak to podlaczyc poratujecie?
  3. Witam mam takie pytanko nie wiem czy w dobrym dziale pisze ale sprawa ma się następująco gdzie można kupić w stanie bdb lub nówke sztuke emblemat w kierownice 3 ramienna znaczek s4 .w niemczech w aso juz nie maja poniewaz nie produkują już takiego rarytasiku i teraz pytanie do was moji drodzy czy wiecie gdzie mozna kupic takie coś ? pozdrawiam
  4. jak pompe probowalem odpowietrzyc na tych 2 przewodach co wchodza do tej pompy i na tym drugim przewodzie blizszy od serwa raz bylo cisnienie mocne za drugim razem takie slabsze a na pierwszym prrzewodzie caly czas mocnym cisnieniem wylatywal plyn .i ze znajomym wykrecilismy pompe i przyrzadem sprawdzil ze na tej sekcji popuszcza oring do 1 sekcji
  5. zmienilem na nastepna pompe hamulcowa i juz nie spada pedal hamulca walnietea jedna sekcja byla w pompie
  6. robilem tak jak pisales kolego i nic to nie dało nadal wpada w podloge
  7. oki a tylko tylne zaciski tak mam odpowietrzac?
  8. A jak w rękach mam odpowietrzyc zaciski? Muszę zablokować roczku aby nie wyleciały?
  9. Tylne zaciski regenerowane nowe gumki tloczki itp. Przód oryginał z s4 b5 plus nowe tloczki gumki
  10. Witam mam taki problem po zmianie hamulców z s4b5 do a4 b5 1.9 tdi i po odpowietrzeniu przełamie z 7 litrów płynu hamulcowego jest taki problem że za pierwszym razem wpada pedał hamulca w podłogę za drugim wcisnieciem pedała hamulca jest twardszy ale pomału spada w dół dodam że z zaciskow nie wylatuje już powietrze tylko płyn sam pomóżcie ocieka chodzi ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...