Skocz do zawartości

babol009

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O babol009

Informacje

  • Imię
    Tuning
  • Miasto
    Faliszówka

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

285 wyświetleń profilu

Osiągnięcia babol009

0

Reputacja

  1. babol009

    Szyba

    Ja bym sprawdził najpierw przycisk/ przełacznik (otwieranie/zamykanie) na uchwycie drzwi. Kostka nie łączy, zaśniedziały styk - to na początek
  2. babol009

    nie grzeje audi

    Ja bym sprawdził na początek nagrzewnice bo jeśli grzeje przy wiekszych obrotach to pompa wody robi większe ciśnienie i da rade pchnąc przez ciecz przez nagrzewnice. Zapal silnik i sprawdz weże do nagrzewnicy powinny być równomiernie ciepłe.
  3. Kolego mam tak samo jak ty i się od sześciu lat zdąrzyłem przyzwyczaić. Jak sie uda rozwiązać problem daj znac spróbuje u siebie. Pozdrawiam
  4. Regulator nie był wymieniany. Patrzyłem na VAG-u to pokazuje napięcie tak jak pisałem wyżej 13.80-14V. Mrugają reflektory, podświetlenie wnętrza i deski rozdzielczej i szarpie silnikiem. A nie może to być regulator (tak sądze) bo jak przekręce kluczyk w stacyjce (nie odpalony silnik) to też choinka. Macie jaki pomysły koledzy?
  5. dopiero dziś byłem w stanie zagladnąć do autka. A więć przekaźnik x zamieniłem z przekaźnikiem tym co klika (opisany wyżej) i dalej jest to samo. W tym tyg. zauwarzyłem że jak obroty sięgają 3000 to rzadko mrugnie swiatła a silnik nie przerywa.
  6. Alternator powinien byc ok bo na VAG-u pokazuje napiecie 13.80- 14V. Ale posprawdzam pasek jeszcze. Przekaźnik klika o nr. 213 tylko ten w dodatkowej skrzynce przekaźników schowany za tymi pierwszymi. Znajduje się on na pozycji nr: 2.
  7. Jeżeli światła nie są właczone to kontrolki mrugają i przekaźnik też klika jak oszalały. A silnik przerywa.
  8. Witam. Czy ktoś z kolegów spotkał sie z problemem mrugajacych swiateł mijania/drogowych i podświetlenia kontrolek na tablicy rozdzielczej. przy włączonym silniku co kilka sekund w róznych odstepach czasowych klika przekaźnik 213 (ten bardziej schowany pod kierownicą) i mrugają swiatła,podswietlenie i co gorsza szarpie silnikiem. VAG nic nie pokazuje, napiecie 13.86-14V. Przekźnik zamieniałem z takim samym z wczesniejszej skrzynki. Styki w gnieździe przekaź. ok. Gdzie szukać rozwiązania problemu. Gdzie wogóle idą przewody od sterowania cewką przekaźnika bo może to przyczyna? Pomoże ktoś? Pozdrawiam
  9. A wiec mieliście rację chłopaki są dwie śrubki od strony skrzyni które widać dopiero po obróceniu wału korbowego. Jak sie obraca wałem to trzeba patrzeć na koło zamachowe bo ma wyciecie w jednym miejscu i po kolei przestawiać na każdą ze śrub. Ja wał obróciłem wrzucając piąty bieg i lekko pchnąć. Do wyciągnięcia miski to odkręciłem tylko sanki z przodu ( nie wiem co bedzie przy zakładaniu czy z tyłu też trzeba sanki odkręcić). Może to komuś sie przyda w podobnej pracy. A nie wiecie czy uszczelkę pod miskę (metalowo-gumowa) smarować jakimś silikonem temperaturowym czy nie?
  10. Nie wiedziłem że w tych otworach sa śruby, jutro po robocie spróbuje poszukać w tych otworach i jak sciagne to dam znać. dzieki
  11. Witam Mam problem z ściągnięciem miski olejowej w silniku 1.8T AEB. Swoją drogą to uznanie dla konstruktora za super rozwiązanie miski. Odkręciłem wszytkie sruby, miska rusza się od strony zderzaka nawet lekko ale od strony skrzyni coś jak by ja trzymało chodź da sie przesunąć do przodu. Ale jak przesunę do przodu to już sie blokuje i nie porusza. Jest jakiś motyw o którym zapomniałem. Już drugi dzień walczę i przegrywam. Wie ktoś
  12. po opisie obstawiam panel klimatyzacji. Ale może być też któryś z silniczków sterowania klapami nawiewu. najlepiej podpiąć pod VAG-a i napisz co pokazał
  13. Witam Mam uszkodzony silniczek klapy nawiewu o symbolach: VMC 7V 0132801039. Ciężko go dostać w rozsądnych pieniądzach. Więć moje pytanie brzmi czy ktoryś z kolegów wie czy można go podmienić z silniczkiem o symbolach VMC 7,8V 0132801026. Czy bedzie dziłać i czy to nie wpłynie na działanie panelu klimatronika?
  14. Witam wszystkich urzytkowników jak i sympatyków audi. wpadłem na forum żeby poszukać rozwiazania mojego problemu a zarazem mam nadzieję że rownież komuś pomogę radą. Posiadam 1.8T 95r AEB bardzo fajne autko
  15. Rozwiązanie może się komuś przydać. Jakiś czas temu wsypałem środek do uszczelnienia chłodnicy bo sie pociła (taki proszek). Chodź weżę od nagrzewnicy były ciepłe to zapchało ją tym środkiem. I wentylator bardzo szybko ja wychładzał. Pomogło ponowne płukanie nagrzewnicy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...