Skocz do zawartości

skorek11xn

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O skorek11xn

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Bytom

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia skorek11xn

0

Reputacja

  1. Skrzynia ośka. Wolałbym kupić cały set z osprzętem, bo u mnie to wszystko jest martwe. Ceny jak dobrze się orientuje to około 2,5 kawałka za motor z osprzętem. Jest to coś sensownego czy celować wyżej cenowo? Wolałbym serducho wyciągać jeszcze z auta aby dało radę to do komputera podpiąć, aniżeli coś co na półce leży od x czasu. Jak jest z wiązkami? Wystarczy kupić wiązkę silnika z ECU czy trzeba coś grubo przerabiać w instalacji samochodu?
  2. skorek11xn

    SWAP AJM na AWX/AVF

    Dzień dobry, sprawa prosta. Sypie mi się AJM i wątpię w opłacalność jego naprawy. Pompki, głowica, turbo, poduszki, coś tam z kompresją się dupcy, ogólnie kupa. Żeby ogarnąć temat zgodnie ze sztuką usłyszałem kwotę powyżej 4 klocków. Zastanawiam się nad wyciągnięciem zdrowego serducha z B6 i aplikacji do mnie ale interesuje mnie kompatybilność takiego rozwiązania, jest tu jakiś protoplasta takiego rezańska? Co potrzebuje konkretnie wytargać z takiego auta i ile z tym roboty? Chciałbym tez przy okazji wpierdzielić skrzynie M6.
  3. Sprawdź mikrostyki w zamku drzwi kierowcy. Popularne i kilkukrotnie poruszane na forum.
  4. Jak to przedłubać na wiązkę poliftową? Pinologia z pierwszej strony, post #4 jest prawidłowa dla wiązki poliftowej?
  5. Panowie krótkie pytanie bo przewertowałem trochę schematów, całą tutejszą dyskusję ale chcę się upewnić. Mam całą wiązkę z samochodu. Do trzech czerwonych kostek wpada po 7 przewodów na 10 możliwych, do czerwonej z niebieskim wnętrzem 5 na 6 możliwych, zielona 3 na 10 możliwych i do niebieskiej 7 na 10 możliwych. Kto był dawcą? Bo biorcą ma być polift '00 i chcę aby wszystko działało tak jak w poliftach powinno. Przekaźnik 8D0 959 257. Chciałbym jutro zacząć kopać w aucie ale jak się okaże, że wiązka jest do przeróbki to sobie dam spokój i na spokojnie to ogarnę.
  6. Na sterowniku jest pewnie zworka z wyborem czasu, w którym jest aktywny impuls otwierający i zamykający. Przeczytaj instrukcję i zmień ustawienie tej zwory.
  7. Hejho.. dziś samochód zrobił mi psikus. Zapiekło mi w pierniki hamulce, z ledwością dojechałem pod dom. Aktualnie auto jest przybetonowane do parkingu. A historia wygląda tak... Rano wpadam do garażu, wyjeżdżam i na dzień dobry czuje pod noga, że pedał jest twardy i działa cholernie gwałtownie, lekkie naciśnięcie powoduje praktycznie stanięcie na przednich kołach. Pojechałem do miasta całe 10km, po drodze dało się wyczuć rosnące opory przy ruszaniu. Bardzo dużo do myślenia dała mi obserwacja auta na skrzyżowaniu pochylonym pod kątem kilku stopni, w normalnych warunkach auto delikatnie zaczęło by się turlać do przodu, teraz stało jak przywiązane łańcuchem. Po przejechaniu tych 10km dohamowanie z prędkości 5-10km/h było już praktycznie samoistne, auto samo stawało w miejscu. Auto zostawiłem na słońcu, stało tak 40 minut (temperatura felg z przodu była wyraźnie większa od tylnych). Gdy wróciłem, nie dało się już ruszyć używając samego sprzęgła. Po drodze sprawa pogorszyła się dużo bardziej. Pod samym domem auto z 70km/h zwalniało samo do 0 bez mojej pomocy... Do domu udało mi się już dokulać tylko i wyłącznie przez moją upartość oraz poziom wkurwienia po za skalą (temperatura felg z przodu nieistotna bo już mi się dymiło z zacisków, tył był bardzo gorący). Płyn hamulcowy obecny i było go dużo, wymieniany około 15k km temu, wycieków brak. Zestaw hamulcowy również wymieniony (klocki i tarcze z przodu i z tyłu), zaciski z przodu regenerowane, zaciski z tyłu wymienione na używane (sprawdzone, sprawne, jeździły w aucie znanym mi od 3 lat). Wszystko to około 15k km temu. Pedał twardy jak skała. Dodam że mam aktualnie problemy z podciśnieniem (turbina mi nie wstaje i za cholery nie wiadomo dlaczego). Jest jeszcze jedna istotna sprawa, którą muszę poruszyć. Na zimno auto podczas ostatniej fazy hamowania przy niskiej prędkości lubi puścić bąka (od strony pompy ABS dochodzi dźwięk do tego podobny). Traci wtedy całą siłę hamowania po czym zero jedynkowo nurkuje przód i auto staje. Ręce mi opadły bo auto niezbędne... Prosiłbym o wskazówki gdzie i czego szukać..
  8. skorek11xn

    Rezanie bixenonu

    Panowie, pytanko. Próbuje naruchać soczewki do swoich lamp Valeo. Oryginalnie lampy ksenonowe z przetwornicami. Zdaje się, że aktualnie siedzą tam żarniki D2S. W planach jest modyfikacja soczewek, czyli wymiana ich na te z B8. Pytanie do publiczności: przetwornice i żarniki lecą też do wymiany? Bo na razie chcę wymienić same soczewki bez dodatkowych kosztów. Taka sytuacja w portfelu :/ Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Dno i metr mułu. 3 miesiące popracowało i jest aktualnie gorzej jak było. Mało tego przy 160km/h mam taki przeciąg między uszczelkami że łeb urywa. Pora zająć się zawiasami i ustawić do porządku drzwi.
  10. Będziemy gadać w takim razie
  11. Napisz na PW co po ile. W prawdzie nie mam teraz za dużo hajsiwa ale z czystej ciekawości.
  12. Światło 5000K według tego co stanowi napis na żarniku. Jeśli dobrze pamiętam to wraz z liczbą kelwinów barwa ciągnie do niebieskiego, z zielonym nie powinna mieć nic wspólnego chociaż widziałem na aliexpresie wynalazki świecące na żółto czy pomarańczowo. Podróbe też brałem pod uwagę. Mniejsza. Odbłyśniki sprawdzę. Za soczewkami do boooolek również napiszę bo chodzą za mną biksy od dłuższego czasu, a w ogóle to zacząłem skrobać sterownik do AFL i chciałbym zobaczyć takie soczewki z całymi silniczkami do sterowania. Kupiłbym chociaż do zabawy. Dzięki za zainteresowanie tematem.
  13. Witam, kupiłem jakiś czas temu oem lampy valeo z wbudowanymi przetwornicami i żarnikami d2s phillips do swojego a4. Rzecz w tym że gówno to świeci. Zasięg oscyluje może w 4 metrach, a do tego ma zieloną poświatę. W trakcje rozgrzewania żarnika zauważyłem że w pewnym punkcie światło ma barwę białą po czym przechodzi w lekką zieleń i w tym momencie nie daje to żadnego oświetlenia na drodze. Miarka się przebrała ostatnio gdy w czasie deszczu nie było widać nic. Soczewki są mleczne. Zużywający się żarnik powinien zmieniać barwę w stronę czerwieni stąd też mam pytanko co wydłubać pierwsze. Żarniki osramowskie, gdyż na takie bym się zdecydował to kole 200zł za komplet, 400zł za jakieś super duper hiper ekstra moc. Na soczewki mam plan ale w przyszłości - brak funduszy - biksy. Z A4 B8 albo A6 ale nie wiem która generacja i skąd je wziać.. Chciałbym jednak czasowo poprawić świecenie bo jest tragedia. Mam soczewki w motocyklu i ksenon w nich to świecą znacznie lepiej od moich. Nie mówiąc o tym że gdy jedzie za mną auto ze zwyczajnymi światłami halogenowymi to światło przebijając wokoło mnie świeci dalej jak moje... TRAGEDIA..
  14. Z tymi korektami to akurat mam grubszą robotę. 2 pompki są właściwe (numerów nie pamiętam, w moich tematach się przewinęły), a 2 są z 1.4 TDI. Jakaś konkretna rzeźba nastąpiła przed tym jak samochód trafił do mnie, a że kupiłem auto bez komputera... cóż. Bywa i tak. Uszczelniacze wymienione na wiosnę tego roku oraz werdykt u mechanika - głowica w niedługim czasie poleci bo wszystkie gniazda pompek są mocno wytłuczone. 2 tysie miałbym za wymianę głowicy dać i kobel za nowe pompki, nie wiem czy w takim razie nie wymienię po prostu silnika na jednostkę z B6, 130KM.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...