Skocz do zawartości

michalaudi1.9tdi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michalaudi1.9tdi

Informacje

  • Imię
    michal
  • Miasto
    lakowski

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia michalaudi1.9tdi

0

Reputacja

  1. pierwsze przed zmiana mapy i po i po wymianie egr-u klikniesz na zdiecie to powinno sie powiekszyc, jak bedzie za duze to w przegladarece opera ctrl+(-) da sie zmniejszyc
  2. Mam wykresy ale z braku skanera nie będę w stanie ich wzucić.
  3. ja mialem podobny problem tyle ze u mnie hamownia pokazala 117km, pierwsza zecza jaka zrobilem to pojechalem do mechanika zby sprawdzil egr, wszystkie polaczenia, turbo itd itp. Koles podpiol to pod kompa popatrzyl tu i tam i stwierdzil ze wszystko jest ok ze turbo dmucha dobrze a egr pracuje bez zazutow. Debil pomyslalem i zaczolem grzebac sam i okazalo sie ze klapka gaszenia silnika w egr zerwala sie i zablokowala dolot powietrza z intercoolera. Szybka wymiana i po problemie. Na twoim miejscu rozebral bym to sam a vag i diagnostyka to podstawa ale najlepiej u kogos kto wie co robi, albo na wlasna reke z pomoca forumowiczow.
  4. Jasne Winowajca problemow okazal sie zuzyty akumulator. Zbyt niskie napieci rozruchowe. Po wymianie wszystko wrocilo do normy i sinikiem nie trzesie po odpaleniu.
  5. Pewnie juz nie aktualne ale ja mapowalem swojego w Wolverhamton www.midlandremaps.co.uk. Duzo nie moge o nich powiedziec ale wszyscy z mojej okolicy ich polecali wiec tam pojechalem. Nie wiele wtedy wiedzialem na ten temat i wgrali mi mape z ktorej nie do konca jestem zadowolony ale wiadomo ze ich winic za to nie mozna, chociaz mogli przedstawic kilka roznych wykresow i dac jakis wybor. W przyszlosci wroce do nich pogadac o innej bardziej mi odpowiadajacej mapie. Zanim mi ja wgrali zdecydowalem sie na dyno run i okazalo sie ze mam mniej mocy niz powinno byc mimo wszystko wgrali mape i powiedzieli ze moge wrocic na darmowy test na hamowni jak usune usterke, co bylo milym akcentem do calkiem taniej uslugi. tak tez zrobilem
  6. michalaudi1.9tdi

    Ocena Chipa

    U mnie w avf przed mapowaniem po hamowni zamiast 130paru pokazalo 118km. Pierwsza mysl to nieszczelnosc ukladu dolotowego, okazalo sie jednak ze w egr urwana klapka od gaszenia zablokowala dolot w jakis 50-70 procentach. Po usunieciu usterki 134km. Po mapingu 164 i 380nm. Zbiera sie od dolu i ciagnie krutko i wolalbym miec mniej drastyczny wykres. Moze koedys to zmienie
  7. bede walczyl, narazie dzieki Sterowniki udalo sie zainstalowac, program tez w wersji 409.1 ale niestety się wiesza podczas próby wejścia w "select control module. Kabel jest przeznaczony tylko do tej wersji ale żeby nie tracic czasu zamówiłem inny, polski z szerszym zastosowaniem polecany na jednym z forów. Mam nadzieje że będzie lepszy od tej chinskiej podruby a wtedy spróbuje z vagiem 311 albo vcds jak kolega wyżej polecał. Do czasu przyjscia kabla jeszcze spróbuje coś zdziałać, nie wiem może windows 8 64 bit nie wspólpracuje z kablem albo programem.
  8. Program już mam a kabel zamówiony powinien być w piątek. Nie miałem do czynienia jescze z vagiem, podłącze go w weekend i zobacze co się uda wyczytać. kontrolka check engine się nie pojawia w każdym razie przyszedl kabel, po podlaczeniu vag-com zaczolem od testu na kompatybilnosc obd2 ktory wykazal ze ten samochod nie jest z nim kopatybilny. Czy to mozliwe? Potem wszedlem tu i tam ale program przestal odpowiadac kilka razy i zdecydowalem ze przeintaluje go na nowo. Pozatym z kablem dostalem plytke ze sterownikami ale na probe podlaczylem lapka do auta, wybralem port com i zrobilem test. Ktorys z nich okazal sie strzalem w dziesiatke wiec polaczenie bylo. Nie wiem czy dobrze rozumuje. Ktos pomoze?
  9. Dzięki za odpowiedź.Czyli to normalna kolejność? Jeśli tak to skąd szarpanie? Sprawdzałem jak był przymrozek a komputer pokazywal 3 stopnie
  10. Witam wszystkich Mam problem z grzaniem świec, auto odpala od strzału ale szarpie silnikiem jeszcze sekunde lub 2 po odpaleniu. Sprawdziłem sposobem na kabel i żarówkę wtykając jeden koniec do fajki a drugi na minus akumulatora i okazało się że świece nie grzeją na zapłonie ani podczas roruchu ale zaczynają grzać odrazu po odpaleniu. Po odłączeniu czujnika temperatury cieczy świece grzeją przed odpaleniem jak i po zupełnie jakby wszystko było sprawne. Po wymianie czujnika żadnej poprawy, dodam że czujnik kupiłem dobrej jakości. Co może być przyczyną? Może ktoś pomóc w temacie?
  11. Nie spodziewałem się tak szybkiej odpowiedzi.
  12. Witam wszystkich serdecznie, od 6 miesiecy jestem posiadaczam audi a4 b6 1.9tdi sport, oryginalnie 130km. Chcialo by sie napisac ze jestem szczesliwym posiadaczem tego egzemplaza, jednak powstrzymuje mnie fakt ze ciagle borykam sie z problemami. Auto ma przejechane dobiero okolo 110k km i choc nie widac wiekszych sladow uzytkowania to mechanicznie ciagle cos wymaga naprawy. Zaczelo sie od sprzegla i kola dwumasowego, wymiany alternatora, rozrzad, wymiana egru, wymiana uszczelniaczy pompowtryskow, lakierowanie matowego tylnego blotnika wczesniej malowanego nie wiedomo z jakiego powodu, bo pod spodem nie znalezlismy ani grama szpachli(byc moze jakas rysa) no i wymiana maglownicy bardzo kosztowna zreszta. Jak widzicie mialem troche wydatkow, mysle jednak ze warto bo silnik pracuje jak marzenie, blacha jest zdrowa a srodek kompletnie bez sladow uzytkowania. Na ten moment zostal jeden problem do rozwiazania ale niestety bede potrzebowal waszej pomocy o co chcialbym prosic. oczywiscie napisze w innym dziale. Narazie wielkie dzieki i do nastepnego razu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...