kipak
Pasjonat-
Postów
40 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
cześć, Jakby ktoś się dalej zastanawiał jaki rozmiar fmic wybrać wrzucam dla was małe porównanie na podstawie moich doświadczeń. Silnik po sofcie na około 230 km. czerwona linia to fmic 180 , niebieska 230 , temperatura zewnętrzna w obu przypadkach podobna , orurowanie te same 180: 230:
-
tak , kasowane , ogólnie auto jedzie dobrze ale wydaje się jakby kiedyś góra była trochę lepsza
-
cześć, Zrobiłem wczoraj logi i trochę niepokoją mnie wysokie korekty w grupie 033 , możecie zerknąć? Jakaś nieszczelność czy już pompa pada? Auto po sofcie , turbo hybryda , fmic , dp , wtryski 440 , auto z lpg ale logowane na benzynie http://vaglogi.pl/log-002_033_020_ulVk64.html http://vaglogi.pl/log-115_118_003_D96sQ.html
-
spróbuj jeszcze wyczyścić przepustnicę i zrobić adaptację.
-
prośba o ocenę logów , 1.8 T turbo hybryda pb 98: http://vaglogi.pl/log-002_003_020_lJPdId.html http://vaglogi.pl/log-033_115_118_7h6240.html lpg: http://vaglogi.pl/log-003_020_002_3nch7v4.html http://vaglogi.pl/log-115_118_033_Fhaqejx.html
-
ja płaciłem 3 tyś. , instalacja dosyć mocna : reduktor KME r2 , wtryski barracuda 130
-
http://vaglogger.apphb.com/log/5d553ad582777c42ecc79176?AuthKey=031bc9b8d4ab42a5b05d88d259a233ae moje logi na hybrydzie od geremiego
-
mam też od Geremiego i jest okej, mogę Ci podeslac logi doładowania jak będę w domu , moc aktualna ok. 230km ale niby turbo z dużym zapasem
-
właśnie też gość co robił mówi że to wina głowicy i temu taki słaby wynik jak na takie graty , albo coś z wydechem
-
dawno nic sie nie działo , auto finalnie zestrojone na jakieś 230 km , muszę podjechać na hamownie wklejam log : VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM przy mocnym gazowaniu auto troche dymi , tuner twierdzi że głowica i uszczelniacze zaworowe w niedługim czasie do roboty
-
Geremi Vag garage
-
Turbina hybryda , wtryski 440 , downpipe 2.75 cala , tip z kwasowki , fmic , wydaje mi się że właśnie na orurowaniu fmic jest nieszczelność , przy bucie w podłogę w okolicy 2.5 tys obrotów słychać przez moment takie jakby lekkie syczenie i właśnie wtedy widać w logu że spada
-
zamieniłem cewki miejscami i zrobiłem ponownie VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM
-
witam , czy takie cofanie zapłonu jest w normie? Według mechanika, który zajmuje się moim autem powinny być same 0 , silnik 1.8 BFB zalane pb 98 VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM
-