Skocz do zawartości

gabrielb

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gabrielb

Osiągnięcia gabrielb

0

Reputacja

  1. Opisy podobnych problemów są na forum ale nie do końca objawy są takie jak u mnie więc pozwalam sobie opisać mój problem, a mianowicie: Od jakiegoś czasu z przodu mojego Audi słychać dziwny jakby metaliczny stukot (ciche turkotanie). Ciężko określić z której strony bo raz słyszę to z lewej raz z prawej a raz tak jakby pośrodku. Dźwięk ten pojawia się tylko przy małych prędkościach powiedzmy do 40 km/h i tylko na małych poprzecznych nierównościach lib małych dziurach. Nie wiem czy ze wzrostem prędkości ten dźwięk znika, ale na pewno nie potęguje się wraz ze wzrostem prędkości bo powyżej tych 40 km/h ja go nie słyszę. Nie ma znaczenia czy koła są skręcone czy ustawione prosto. Mój mechanik nie jest w stanie zdiagnozować co to jest (mam do niego zaufanie to nie jest pierwszy lepszy mechanik i ma uznaną markę w Olsztynie), nie stwierdził żadnych luzów w zawieszeniu, raczej nie jest to nic z układem kierowniczym (maglownica w porządku) nie ma żadnych wycieków płynu wspomagania, nie są to też hamulce. Te objawy słyszę od około roku i nie potęgują się one wraz z przebiegiem samochodu. I jeszcze jedna ciekawostka, zdarza się, że co jakiś czas przez powiedzmy jeden dzień lub dwa te objawy w wyżej opisanych warunkach nie występują, a potem znowu powracają. Może ktoś ma jakiś pomysł i pomoże.
  2. Dzięki serdeczne za podpowiedź. Nieźle się trzeba z tymi blaszkami nagimnastykować ale wszystko działa. Pozdrawiam.
  3. Mam następujący problem. Nie mam prawego światła tablicy rejestracyjnej. Byłem przekonany, że to żarówka. Rozwierciłem śrubkę, wyjąłem klosik, zmieniłem żarówkę i nic z tego. Światła jak nie było tak nie ma. Lewe działa. Zauważyłem, że w środku lampki w listwie miedziane blaszki osadzone w kawałku plastiku poruszają się razem z nim tak jakby coś było połamane ale jakim cudem mogło się to połamać? Co to może być? Nie mam żadnej sygnalizacji błędu na FIS.
  4. Poczytalem ten watek i pojechalem na Track do Adama. No i tak, diagnoza problemu trwala ok. 10 sekund (mialem problem z paskiem wielorowkowym, piski przy skreconych kolach). Naprawa ok. 3 godzin i auto zrobione. Cena mysle ze tez przystepna. Bylem wczesniej w innym warsztacie i probowali mi wymieniac jakies czesci ale to nie pomagalo juz bylo blisko wymiany napinacza ( a w moim audi komplet to ok. 500 zl ) dobrze ze sie nie zgodzilem, po prostu nie wiedzieli o co chodzi. Polecam warsztat na Tracku w Olsztynie. :good:
  5. plyn sie nie pieni. wspomaganie dziala ok.
  6. W moim aucie podczas skrecania na max kierownicy w lewo lub w prawo na postoju slysze dziwny dzwiek "buczenie" czy "chrobotanie". Nie znalazlem na forum takiego przypadku wiec prosze o pomoc. Byly sugestie ze to moze przegob ale to ma miejsce na postoju gdy auto jest w bezruchu.
  7. A moze cos poradzicie na moj problem. Podczas skretu w lewo lub w prawo na max. slysze dziwne jakby "chrobotanie" pod maska. Dostalem w innym watku sugestie ze to moze przeguby, ale to ma miejsce rowniez przy stojacym samochodzie i tylko wlasnie przy max. skrecie kol.
  8. Zbliża się zima i czas pomyśleć o zmianie opon. W tej chwili jeżdżę na oponach 17'' 235/45. Poradźcie jakie felgi kupić na zimę i jakie opony czy 15'' czy 16'' i jaka szerokość opon. Dodam, ze to mój pierwszy sezon zimowy z Audi.
  9. U mnie [b6] avant mialem ten sam problem 2 dni temu, do tego zapalila mi sie kontrolka ESP. W moim przypadku okazalo sie, ze padly 2 zarowki stopu naraz. Po wymianie jak reka odjal wszystko wrocilo do normy. Pomijam fakt jak to mozliwe aby spalily sie dwie zarowki na raz ale to juz inna historia.
  10. Jestem zdecydowany na zakup audi [b6]. Na 99% bedzie to auto z "niemiaszkowa" i byc moze trafi sie z nawigacja. Czy mozna wgrac mapy w polskiej wersji jezykowej?
  11. Nowy uzytkownik forum pozdrawia wszystkich serdecznie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...