Skocz do zawartości

michalak_

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O michalak_

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Zachodniopomorskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. No własnie mi też się wydawało, że RS4 miało mniejsze ET niż 30. Dobra dziena!
  2. Od czego jest ta felga? Od TT czy RS4? Bo mam identyko i tak z ciekawości, nigdy nie wiem od czego one Bo tego wzoru to jak mrówków, albo chinole i dwa rozstawy albo ET inne albo coś tam
  3. W czarny połysk? Mi przyszedł grill od RSa i zastanawiam się, żeby dać go całego oprócz znaczka + dokładke od cupry w black piano. Ale nie mogę nigdzie takiego lakieru znaleźć. Czy zwykły czarny połysk + klar na to i polerka załatwi sprawę, orientujesz się może?
  4. rameczke w czarnym połysku bym widział
  5. ja tak samo wziąłem 18, a teraz już za małe
  6. pakiecik S też czekam na kuriera z przednim zderzaczkiem
  7. Gdzie można dostać taką metalową osłonę? i jakie koszta?
  8. Cześć Moje auto nie jest garażowane, ani nie stoi na strzeżonym parkingu, a większość czasu spędza pod blokiem. Moje koła nie są może najdroższe, ale felgi są ori, które przyciągają oko + komplet nowych opon. Odpukać, nikogo łapy jeszcze nie swędziały, ale wolałbym dmuchać na zimne i nie zastać auta na cegłach. Myślę, nad takim zestawem: http://allegro.pl/mcgard-27222-sruby-nakretki-zabezpieczajace-14x1-5-i5033612088.html muszę jeszcze zmierzyć swoje szpilki, ale chyba będą pasować. Ktoś ma/poleca/słyszał , albo ewentualnie może polecić coś do 200 pln. Na dekielki chyba nikt nie wymyślił żadnego zabezpieczenia? Pozdro,
  9. Zdjęcia z pierwszego posta nie działają
  10. Panowie, wiem, że to pytanie było poruszane tysiace razy, ale przeczytawszy kilkadziesiąt tematów doszedłem do kilku nurtujacych pytań. Mam zamiar kupić polerkę, na początku będę miał do zrobienia swoje auto, no i z 6-7 rodzina+znajomi, w tym różne lakiery (audi,toyota itp.). Moi kandydaci to: - Lare EPL 61 900w lub EPL 62 (nie wiem czy czymkolwiek się różnią) <-- DA -Makita 9227 CB <-- Rotacja Póki co stawiam, na DA ze względu na głupotoodporność i mniejsze ew. straty, a także na łatwiejsze nakładania cleanerów i wosków. Tylko boję się, że nie poradzi sobie z twardym lakierem audi (korekta), lecz rzekowo talerz 21mm i odpowiednie pady powinny poradzić sobie z większością przypadków. Wiem, że to nie zajawka tylko na dwa weekendy, a patrząc na wyposażenie profesjonalnych detailerów pracują i na rotacji, i na DA. Więc początek z DA, a później dokupienie rotacji, będzie dobrym pomysłem? Dopiero zaczynam swoją przygode, a to wszystko to tylko wiedza teoretyczna wyczytana na forach, czy ktoś może mnie utwierdzić w tym, że nie jestem w błędzie? Chyba, że oprócz maszyny Lare, którą podałem jest jeszcze jakiś kandydat godny uwagi (w tej cenie). Dzięki za przeczytanie moich wypocin
  11. mega z tą folią wygląda
  12. jak coś to przód 40, tył 30
  13. michalak_

    Moje prace

    dziękuję bardzo ten spędzony czas to sama przyjemność
  14. michalak_

    Moje prace

    konkret robota pytanko, kupiłem miękką glinke meguiarsa i do tego chemicals guys butter wax do wet looku. Zależy mi też, żeby usunąć swirle, bo masakra z bliska Glinką chyba nic nie zdziałam, coś dokupić do tego? Wszystko będzie robione ręcznie jak coś. Sprzedawca zachwalał meguiars'a swirl remover. Warto?(złoty lakier) Czy może coś tańszego, a też coś można podziałać. Wtedy: 1.Dokładne mycie 2.Glinka 3.Swirle 4.Wosk ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...