-
Postów
76 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O CzarnyAudiA4

Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Chełm
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAHA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
1315 wyświetleń profilu
-
2.0 TDI CAHA Quattro chrobotanie ocieranie przy obciążeniu przyśpieszeniu
CzarnyAudiA4 odpowiedział(a) na CzarnyAudiA4 temat w 2.0TDI
Panowie i Panie coś udało mi się nagrać nie wiem czy bedziecie dobrze słyszeć ale coś takiego sie dzieje. Tylko pod obciążeniem przyśpieszeniem. Nazwałem to chrobotanie grzechotanie. Może ktoś ma jakieś sugestię, rady 20240428_190746.mp4 20240428_190641.mp4 20240428_191127.mp4 20240428_191512.mp4 20240428_191750.mp4 -
2.0 TDI CAHA Quattro chrobotanie ocieranie przy obciążeniu przyśpieszeniu
CzarnyAudiA4 odpowiedział(a) na CzarnyAudiA4 temat w 2.0TDI
Jakieś rady podpowiedzi sugestie??? -
2.0 TDI CAHA Quattro chrobotanie ocieranie przy obciążeniu przyśpieszeniu
CzarnyAudiA4 opublikował(a) temat w 2.0TDI
Witam jak w tutule pacjent 2.0 TDI CAHA quattro. Nie mogę zdjagnozować przyczyny dziwnego chrobotania tak jakby ocierania przy obciazeniu przyśpieszeniu. Gaz w podłogę i sie zaczyna powiedzmy od 3 biegu, dzwięk nie jest stały tylko przerywany, tak jakby auto sie bujało czyli na nierównościach. Powiem tak mialem to juz dłuzszy czas ale dziwek troche sie nasilił. Oststnio wymienilem poduchy silnika na ori lemfordera oraz poducha skrzyni nie pomoglo chociaz poduchy juz byly szrot. Skrzynia sciagana z powodu łozyska igiełkowego, wymienione łozyska igiełkowe plus nowe kompletne sprzegło dwumas w bardzo dobrym stanie został. Zawieszenie zrobione nowe tuleje lemfordera nowe laczniki sworznie. Wszystko skrecone dokrecone i dalej jest to samo. Miał ktoś coś podobnego albo ma jakis pomysl co sprawdzic co moze byc przyczyna. Na forach nic nie znalazlem dlatego dodaje tego posta. Pozdrawiam -
CzarnyAudiA4 obserwuje zawartość Jasne wnętrze a fotele
-
Witam poszukuje takich siedzen moze ktos ma takie. Wiem ze ciezki temat z jasnymi kolorami ale nie odpuszczam ? pozdrawiam
-
Wymiana lampek podświetlenia tablicy rejestracyjnej na LED
CzarnyAudiA4 odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Panowie odgrzeje kotleta kupiłem ledy z polifta i tu moje pytanie wiem ze są adaptery, ze można polutować tylko ze w prawej lampce mam trzy kable co zrobić z tym 3 kabelkiem??? Adaptery maja po dwa piny tylko z tego co widziałem wiec lewa strona okej a co zrobić z prawą??? Z góry dzięki i Pozdrawiam -
Drgania kierownicy przy obracaniu na postoju tylko na wolnych obrotach w Audi A4 B8
CzarnyAudiA4 odpowiedział(a) na barneius temat w Audi A4 B8
Witam odgrzeje kotleta. 2.0 CAHA 2008r. to samo drgania na postoju podczas skrętu plus słychać lekko pompę. Z jakimi numerami kupić wąż??? To jest ten dłuższy tak?? Z góry dzięki i pozdrawiam -
Nie było u mnie opiłków pompa była sprawdzana rozkręcana przez serwis.
-
sama pompa 1500zł
-
Problem u mnie rozwiązany przez fachowców miałem prawie 2 tyg w dupe. Bo co do czego okazało się jednak ze pompa była zła nie była zatarta nie było nawet śladów łuszczenia tylko sie przycinała i odcinało paliwo. Wymieniłem na nowa pompę i wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam
-
Pompa była na stole wszystko z nią jak należy jutro zakładam. Podmieniałem zawór i regulator wcześniej tylko ze używki i to samo nie paliła. Jutro założymy pompę i będziemy patrzeć ale korci mnie wymienić regulator na listwie na nowy. Podpowiecie coś Panowie jeszcze?
-
Panowie pokazywało za wysokie teraz za niskie ciśnienie. Obroty widzi, na plaku pali, pompa wstępna chodzi, czujnik na listwe coś tam żyje jak dłużej na plaku pochodzi. Regulator tylko zaczął coś wyć. Jutro posprawdzam przelewy wtrysów cisnienia itp
-
Juz dzisiaj się nie czepiałem niczego ściągnąłem tylko pod dom. Jutro zobaczę. Kolego czujnik to wiadomo wymieniłeś a reszta? Pompę zmieniałeś?
-
Witam Panowie. Pacjent a4 b8 2.0 tdi Q CAHA, mam taki problem i pytanie z 2- 3 razy już wyskoczyła mi spiralka po tym jak auto chodziło na jałowym parę dobrych minut i po ruszeniu parę metrów i bach tryb awaryjny po zgaszeniu i zapaleniu wracało do normy dodam ze przy kotłowaniu nigdy nie wywalalo błedu . Sprawdziłem wiec błędy był P0088 za wysokie ciśnienie. Pierwsza myśl spawdzić czy nie ma opiłków w pompie, zero opiłków wszystko czyste kostki przewody wszystko okej, filtr paliwa 2 tys temu zmieniany, pol baniaka ropy. No i i wracam do domu po 5km bach zgasła i za uja nie chce odpalić chociaż kreci jak wariatka. Moje pytanie czy mogło odciąć paliwo??? Jutro dopiero po południu ma wpaść ogarnięty kolega z kompem i posprawdzać wszystko ale może miał ktoś podobny przypadek??? czy to faktycznie może byc zwór ciśnienia paliwa?? z góry dzięki
-
Sprawdzałem taśma moja obsługuje tempomat. Mam manetki z kolorowego fisa czy to bedzie dobrze działac? Bo ja mam zwyklego fisa chromo
-
A kolorowy fis a zwykły robi różnicę? bo mam u siebie fisa zwyklego a manetki do kupienia z kolorowego