-
Postów
53 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O LoboV

Informacje
-
Imię
?ukasz
-
Miasto
podkarpacie
Auto
-
Model
A4 B8 Allroad
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
940 wyświetleń profilu
-
Ja wywaliłem przy okazji chipa i sobie chwalę Tak jak poprzednio w AR159
-
Akurat sprzęt jaki miałem kosztował ok 4000 zł. Znajomy w pracy używa (architektura, konserwacja zabytków etc.).
-
Taka ciekawostka Dorwałem się dziś do kamerki FLIR. Rozdzielczość fatalna, ale coś tam można zobaczyć
-
Dzięki. Właśnie przeczytałem PDFa i też ogarnąłem (czujnik nr 12) Swoją drogą - czy przy następujących errorach mogę spróbować go wymienić czy wywalać DPF'a i czyścić? (DPF prawdopodobnie zawalił się po przejechaniu 200km z wypiętą wtyczką przepływomierza o czym nie wiedziałem) 5188 Diesel Particle Filter - P2463 00 [167] Exessive Soot Accumulation5189 - PArticulate Trap Bank 1 - P2002 00 [039] Efficiency Below Threshold Nie chce się wypalić, mruga kontrolka świec, strasznie zamulony jest.. ?
-
Cześć, zastanowiło mnie podłączenie czujnika. U mnie ta rurka po prawej kończy się niczym po ok 10cm. Tak ma być?
-
Może głupie, nie ja go wyciągałem.
-
Tak, można to zrobić zrzucając samą skrzynię.
-
Nie, koła jeszcze były OK. Może robocizna wyszła więcej bo policzone są wszystkie roboty poboczne razem (do tego wymiana oliwy w skrzyni i silniku, wszystkich płynów, klimy, etc..)
-
Oj tam... najważniejsze żebyśmy zdrowi byli Jak już wyjęli silnik to kazałem robić wszystko co wyjdzie. I wyszła dwumasa, turbina, poduszki i kilka innych pierdół. Za sam rozrząd z uszczelkami, śrubkami etc + robota wyszło 5700zł. Z resztą gratów grubo ponad 10
-
U mnie z płynem to samo, nie ma się co przejmować. Natomiast w ub tygodniu zrobiłem rozrząd (317000km) bo sobie lubił czasem zagrzechotać przy odpalaniu. Mechanicy mowili że jeszcze był spoko. Olej od 140 000km Motul Xclean. Wysłane z Samsung Galaxy cośtam ileśtam
-
Pierwsze awaryjne hamowanie dziś za mną - autostrada ~160->80 Zero "puchnięcia". To było to czego brakowało mi po przesiadce z Alfy 159 gdzie miałem 4tłok 330mm
-
tak, już wiszą na aucie Dzięki Gibons Lakierowałem jeszcze przód, jak dotrą jeszcze naklejki to wrzucę foty Wysłane z Samsung Galaxy cośtam ileśtam
-
a fakt, już poprawione
-
Jakby kogoś interesowały masy tarcz i zacisków: Przód: stare 320mm - zacisk+klocki 7,45kg tarcza 9,15 kg = 16,60 kg nowe 345mm - zacisk+klocki 3,60kg tarcza 10,90kg = 14,50 kg (-2,1kg) (zacisk Brembo czterotłoczkowy) Tył: stare 300mm niewentylowane - całość 8,30kg nowe 330mm wentylowane - całość 12,90kg (+4,6kg) Różnica w hamowaniu... kolosalna
-
Procedura wymiany tylnych tarcz i klocków 300/330mm w Audi A4 B8
LoboV odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Mam następujący problem z VCDS - odsunąłem tłoczki zgodnie z instrukcją:[53 - Hamulec postojowy][basic Settings - 04]Grupa 007 Potem chciałem w nowych zaciskach zrobić to samo bo nie wchodziły na klocek a tłoczek nie dął się wcisnąć- wymyśliłem, że zamknę na starym zacisku ręczny (w razie gdyby miał mi wypchnąć tłoczek całkowicie) a potem podepnę nowy zacisk i znów je otworzę. Polecenie 006 się wykonało wyświetlając komunikat o niewystarczającym obciążeniu silnika. Olałem, usunąłem błędy, podpiąłem nowy zacisk i d*pa - grupy 006, 007 i 010 mam niedostępne (Error group 006 not avalible). Dioda na ręcznym i na obrotomierzu mrugają. Nie mogę zamknąć hamulców Błędy z modułu ABS i Hamulca ręcznego usunięte i nadal kaszana. Jak odpalić na nowo te funkcje? Help! [EDIT] OK, już mam - trzeba trzymając hamulec zasadniczy kilka razy włączyć i wyłączyć postojowy. Za 5 razem zaskoczyło i wszystko działa