-
Postów
278 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
41O jaras99

Informacje
-
Imię
Jarek
-
Miasto
Kędzierzyn-Koźle
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
3830 wyświetleń profilu
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
jaras99 skomentował(a) Hugo wpis na blogu w Darmowy dekoder VIN Audi
WAUZZZ4G7GN152294 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
jaras99 skomentował(a) Hugo wpis na blogu w Darmowy dekoder VIN Audi
WAUZZZ4G4GN130933 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
jaras99 skomentował(a) Hugo wpis na blogu w Darmowy dekoder VIN Audi
WAUZZZ4GXHN043880 -
Wystąpiły problemy z klimą. Przestała chłodzić w upalne dni a niedawno po serwisie. Pierwsze co zauważyłem to rurka do parownika cała w szronie a powrót ciepły wizyta u klimiarza i okazało się, że zostało tylko 100g czynnika. Skrupulatne poszukiwanie nieszczelności. Detektor gazów podczas pracy klimy piszczał tutaj, wymienione zostały dwa oringi Ponadto, po zmoczeniu wodą z płynem skraplacza w dwóch miejscach delikatnie bąbelkowało. Skraplacz był ori z 2004, mocno już wysłużony. finalnie wymiana oringów, nowy skraplacz, próba szczelności i jak narazie wszytsko ok i oby tak zostało
-
Cześć, miesiąc temu bieżący serwis klimy z wymianą osuszacza i dyszy rozprężnej (pomarańczowa). Czynnik dobity na full, próba szczelności, wszystko ok. czym cieplej na zewnątrz tym wydajność klimy spada. Dzisiaj przy +33 na zewnątrz klimy praktycznie brak. Błędów brak, wykonałem profilaktycznie nastawy podstawowe. Rurka przy podszybiu ta cieńsza po chwili pracy na postoju z grubą warstwą szronu, grubsza natomiast ciepła. Poniżej foty z bloków pomiarowych zaraz po uruchomieniu klimy (11 bar) oraz po 5 minutach pracy na postoju. Nakierujcie proszę gdzie szukać problemu? Dysza zapchana? Ale jest nowa. Stara pod dwóch latach miała na sobie jakieś mikro ślady zaolejenia i to tyle