-
Postów
275 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
41O jaras99
Informacje
-
Imię
Jarek
-
Miasto
Kędzierzyn-Koźle
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
3722 wyświetleń profilu
-
Wystąpiły problemy z klimą. Przestała chłodzić w upalne dni a niedawno po serwisie. Pierwsze co zauważyłem to rurka do parownika cała w szronie a powrót ciepły wizyta u klimiarza i okazało się, że zostało tylko 100g czynnika. Skrupulatne poszukiwanie nieszczelności. Detektor gazów podczas pracy klimy piszczał tutaj, wymienione zostały dwa oringi Ponadto, po zmoczeniu wodą z płynem skraplacza w dwóch miejscach delikatnie bąbelkowało. Skraplacz był ori z 2004, mocno już wysłużony. finalnie wymiana oringów, nowy skraplacz, próba szczelności i jak narazie wszytsko ok i oby tak zostało
-
Cześć, miesiąc temu bieżący serwis klimy z wymianą osuszacza i dyszy rozprężnej (pomarańczowa). Czynnik dobity na full, próba szczelności, wszystko ok. czym cieplej na zewnątrz tym wydajność klimy spada. Dzisiaj przy +33 na zewnątrz klimy praktycznie brak. Błędów brak, wykonałem profilaktycznie nastawy podstawowe. Rurka przy podszybiu ta cieńsza po chwili pracy na postoju z grubą warstwą szronu, grubsza natomiast ciepła. Poniżej foty z bloków pomiarowych zaraz po uruchomieniu klimy (11 bar) oraz po 5 minutach pracy na postoju. Nakierujcie proszę gdzie szukać problemu? Dysza zapchana? Ale jest nowa. Stara pod dwóch latach miała na sobie jakieś mikro ślady zaolejenia i to tyle
-
Jedynie co mogę powiedzieć to, że miałem też problem ze stopem, świecił cały czas bądź wogóle. Kupiłem jakiś zamiennik pierwszy lepszy i po wymianie problem ustał
-
Zabaw ciąg dalszy. Zamówiłem 3 światło stopu w wersji ryżowej bo Ori już tak się wyeksploatowało że plastik zmatowiał i zaczął pękać 😑. spodziewałem się, że jak wyciągnę stopa to będzie niespodzianka no i niestety nie myśliłem się. Ruda się rozkręciła 😔 zabrałem się za ratowanie tematu. Wyciągnąłem uszczelkę, dremlem zdarłem na ile się dało rdzę i poszedł na to RSTOP. Następnie dwie warstwy bazy w sprayu i finalnie klar.problem doraźnie zażegnany. Trochę wyhamowałem szaloną rudą. Oddam do lakiernika i nie obejdzie się bez wycinania szyby żeby zrobić to porządnie. Nowy stop zamontowany. Ogólnie jest spoko, ale uszczelka nie przylega tak dokładnie jak w ori. Chyba przełożę sam odblask i taśmę ledową do starych body. Uniknę w ten sposób przedostawania się wody przez niedolegającą uszczelkę
-
Rozszerzony serwis klimy. Czas leci, zerknąłem w papiery i ostatnio byłem 3 lata temu na dobiciu. Wszystko grało aż do teraz, bo zaczęła słabo chłodzić. Ciśnienie na pełnym obciążeniu dochodziło ledwo do 8 bar także czynnika mało. Okazało się że w układzie zostało zaledwie 75 g. Także przez równe 3 lata i 60 kkm przebiegu poszło w atmosferę około 500 g czynnika. Trochę dużo. Gdzieś chyba jest jakaś mikro nieszczelność trudna do wykrycia. Klimiarz podejrzewa skraplacz tym bardziej, że jeszcze ori jest. Chyba będę musiał się za to zabrać. Dodatkowo wymiana osuszacza i zaworu rozprężnego. Teraz chłodzi jak szalona, sople w nosie 🥶 Na zaworku trochę jakiś paproszków a że zawsze byłem ciekawy jak wygląda osuszacz wewnątrz to i zajrzałem 😝