Skocz do zawartości

jaras99

Pasjonat
  • Postów

    281
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

41

1 obserwujący

O jaras99

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Kędzierzyn-Koźle

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

3932 wyświetleń profilu
  1. Hejo. Małysz oczywiscie zostaje w rodzinie ale dołączył kolejny reprezentant. Jak tylko znajdę chwilę czasu to zaprezentuję
  2. Dziękuję. Można by oczekiwać nieco więcej?. Pytanie moje co prawda dotyczy A6 C7 polift z takim kodem w liscie wysposażenia, no ale zakładam że to niczego nie zmienia, będzie tyle z tego wyposazenia ile napisałeś? przynajmniej będę miał pole do negocjacji bo przymierzam się do zakupu owej A6, a hak musi w przyszlosci być?
  3. ? czyli nic a nic nie jest przygotowane? Nawet nalepki w schowku o nośności haka do naklejenia??
  4. Co dokładnie oznacza 1D8? Wiem że przygotowanie pod montaż haka, ale w praktyce co to oznacza? Czy poprowadzenie wiązki od przodu auta na tył samochodu i gotowa wtyczka „czekająca” na wpięcie w moduł?
  5. Poprzednia też DOLZ była. Miałem do wyboru Hepu ale właśnie Dolz, wziąłem tą drugą bo wytrzymała te 90kkm także można polecić
  6. No 10 lat to już sporo czasu? skraplacz w sumie nie drogi element, 250 zł, osuszacz 50 zł, dysza rozprężna groszowe sprawy. Wymienić, sprawdzić szczelność, dobić i śmigać kolejne 10 lat? gtc na najmocniejszej mapie pompuje 1.725. To już chyba jej bezpieczny max
  7. Dam znać bo to Klimiarz zamawiał jakiś tam swój ulubiony zamiennik?
  8. Wystąpiły problemy z klimą. Przestała chłodzić w upalne dni a niedawno po serwisie. Pierwsze co zauważyłem to rurka do parownika cała w szronie a powrót ciepły wizyta u klimiarza i okazało się, że zostało tylko 100g czynnika. Skrupulatne poszukiwanie nieszczelności. Detektor gazów podczas pracy klimy piszczał tutaj, wymienione zostały dwa oringi Ponadto, po zmoczeniu wodą z płynem skraplacza w dwóch miejscach delikatnie bąbelkowało. Skraplacz był ori z 2004, mocno już wysłużony. finalnie wymiana oringów, nowy skraplacz, próba szczelności i jak narazie wszytsko ok i oby tak zostało
  9. Temat u mnie wygląda na zamknięty. Oringi wymienione ale okazało się również po dokładnym sprawdzeniu całego układu, że 20 letni skraplacz zakończył żywot. Dwie mikro dziurki były. aktualnie w aucie lodówka i oby tak pozostało
×
×
  • Dodaj nową pozycję...