Skocz do zawartości

jaras99

Pasjonat
  • Postów

    281
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

41

1 obserwujący

O jaras99

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Kędzierzyn-Koźle

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

3891 wyświetleń profilu
  1. Dziękuję. Można by oczekiwać nieco więcej🙂. Pytanie moje co prawda dotyczy A6 C7 polift z takim kodem w liscie wysposażenia, no ale zakładam że to niczego nie zmienia, będzie tyle z tego wyposazenia ile napisałeś🫤 przynajmniej będę miał pole do negocjacji bo przymierzam się do zakupu owej A6, a hak musi w przyszlosci być🙂
  2. 🫣 czyli nic a nic nie jest przygotowane? Nawet nalepki w schowku o nośności haka do naklejenia?😆
  3. Co dokładnie oznacza 1D8? Wiem że przygotowanie pod montaż haka, ale w praktyce co to oznacza? Czy poprowadzenie wiązki od przodu auta na tył samochodu i gotowa wtyczka „czekająca” na wpięcie w moduł?
  4. Poprzednia też DOLZ była. Miałem do wyboru Hepu ale właśnie Dolz, wziąłem tą drugą bo wytrzymała te 90kkm także można polecić
  5. No 10 lat to już sporo czasu🙃 skraplacz w sumie nie drogi element, 250 zł, osuszacz 50 zł, dysza rozprężna groszowe sprawy. Wymienić, sprawdzić szczelność, dobić i śmigać kolejne 10 lat😉 gtc na najmocniejszej mapie pompuje 1.725. To już chyba jej bezpieczny max
  6. Dam znać bo to Klimiarz zamawiał jakiś tam swój ulubiony zamiennik😉
  7. Wystąpiły problemy z klimą. Przestała chłodzić w upalne dni a niedawno po serwisie. Pierwsze co zauważyłem to rurka do parownika cała w szronie a powrót ciepły wizyta u klimiarza i okazało się, że zostało tylko 100g czynnika. Skrupulatne poszukiwanie nieszczelności. Detektor gazów podczas pracy klimy piszczał tutaj, wymienione zostały dwa oringi Ponadto, po zmoczeniu wodą z płynem skraplacza w dwóch miejscach delikatnie bąbelkowało. Skraplacz był ori z 2004, mocno już wysłużony. finalnie wymiana oringów, nowy skraplacz, próba szczelności i jak narazie wszytsko ok i oby tak zostało
  8. Temat u mnie wygląda na zamknięty. Oringi wymienione ale okazało się również po dokładnym sprawdzeniu całego układu, że 20 letni skraplacz zakończył żywot. Dwie mikro dziurki były. aktualnie w aucie lodówka i oby tak pozostało
  9. Wymieniali dyszę ale przecież do jej wymiany nie trzeba tam rozkręcać. nie macie nr tych oringów?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...