Skocz do zawartości

robert1972

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O robert1972

Osiągnięcia robert1972

0

Reputacja

  1. ... jaka cewka.....?! nieee to tylko chodzi o dżwięk ,..... no może złe porównanie bo nie każdy słyszał piszczącą cewkę.....
  2. rano było -4 i jak zawsze odpaliłem ale kurcze nie spodobał mi się dźwięk pracy silnika , nie doś że nierówno pracował to w dodatku było słychać jakieś przytłumione piszczenie jakby łożysko albo coś w tym rodzaju, cholera może cewka .... zgasiłem ..i to był koniec już nie odpaliłem Na Vagu żadnych błędów aku zdrowy kręci jak szalony , napięcia na EKU i pompie ok. 11,98 świece niby działają bo aż światełko przygasa jakieś 3-4 sekundy grzeją temperatury prawidłowe tylko... hm zwróciłem uwagę na kąt początku wtrysku (start) grupa 19 ( 0,5 BTDC przy 389 bor/min ostatni log było przy -1*C ) a tu nagle wyskoczyło 5 - 5,5 BTDC :myśli: Co tu jest grane tym bardziej że niema żadnych błędów.... :myśli: aa aa... bym za pomniał w grupie 21 mam coś takiego ,........ pompa paliwo podaje..... ale tak nagle by padła i normalnie nie mam pomysłu ....
  3. ... no tak wysterowanie w vp37 jest trochę inne.... zwracam honor ....
  4. nie ma to jak forumowicze zawsze coś cennego podpowiedzą .... więc też coś jeszcze musisz sprawdzić/poprawić - niepodoba mi się grupa 04 bs bo przy late powinieneś mieć 100% wysterowaną pompę ....więc słynny kąt wyprzedzenia do weryfikacji z tym że musiś uwarzać na TDI-timing zegarmistrzowska regulacja i furka będzie ci fruwać... :gwizdanie: to tak odemnie... bo z kątem z niejednym mechanikiem wygrałem ...heheh... suche cyferki nie wszyscy potrafią dobrze zinterpretować (piszę o pseudo super druciarzach ) narka daj loga jak poprawisz.... :>
  5. o dzięki że wogulę ktoś zajrzał , ale do rzeczy w grupie 03 statBS pokazuje wartość 549.5 stale i to nie zależnie a poza tym w błędach jest g70 .( sorki zapomniałem dopisać :gwizdanie:) NO ale to nietylko ta bolączka jak pisałem że coś stuka metalicznie po ostatniej wymianie olio na Mobil1 5w50 FULL - w tam tym roku jak wymieniałem rozrząd mechanio starszy gościu zerknoł pod prawy dekiel bo był mokrawy i powiedział że wałki i popychacze oki i że jak na V6 to cicho chodzi no ale wymienili olio na Castrola 505.00 podobno 5w40 no i zaczeło jeżdźić 220 na blacie ale i stuki zaczeły się coraz bardziej słyszalne no i moja świadomość dzięki Forum uświadomiła mi problem z chydrauliką . I dlatego moje zaniepokojenie - mam nadzieję że się mylę ale podejrzewam padającą pompę albo rozrząd żle ustawiony - jeszcze nie padł no ale .... ale to takie moje gdybanie ... Coś podejrzewam że miał wlanego jakiegoś doktorka ... i teraz wychodzi...
  6. NO tak i stało się że w końcu padła..g 70 .... dużo przeczytałem na tym forum i nie tylko ale że nie mam doświadczenia w VAGu więc proszę o analizę bo cosik jeszcze dolega mojej .Słyszę zwłaszcza na zimnym silniku że cosik zaczyna stukać (jakby pojedynczy zawór po stronie pasażera) sorki że tak to opisuję ale słowami jest ciężko mechanikę opisać . Pierwsze logi są na jeszcze prawie sprawnej G70 ( oryginał Bosch z 2001r ) drugie już z padniętej gdzie pokazuje stałe ~545 -cheeee ciekawe że przestał przydymiać przy ostrym ruszaniu :evil:choć jest słabszy silnik , wolniej się wkręca bo tnie dawki alo to tak pokazuję dla ciekawości. Tu jescze działa g70 01stat http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzcyLmNzdiwyLDE0LDgsMSwyMSwsLCwsLG9mZiwsLCwsb2ZmLCwsLCwyLjVsLzRWLEVORA== 03stat-bs http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzc1LmNzdiwyLDE0LDgsMSw0OSwsLCwsLG9mZiwsLCwsb2ZmLCwsLCwyLjVsLzRWLEVORA== 03stat http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzc2LmNzdiwyLDE0LDgsMSwyNywsLCwsLG9mZiwsLCwsb2ZmLCwsLCwyLjVsLzRWLEVORA== 04stat-bs http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzc3LmNzdiwyLDE0LDgsMSw1NCwsLCwsLG9mZiwsLCwsb2ZmLCwsLCwyLjVsLzRWLEVORA== 04stat http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzc4LmNzdiwyLDE0LDgsMSw1MywsLCwsLG9mZiwsLCwsb2ZmLCwsLCwyLjVsLzRWLEVORA== 07stat http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzc5LmNzdiwyLDE0LDgsMSwyMiwsLCwsLG9mZiwsLCwsb2ZmLCwsLCwyLjVsLzRWLEVORA== 11stat-bs http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzgwLmNzdiwyLDE0LDgsMSw1MCwsLCwsLG9mZiwsLCwsb2ZmLCwsLCwyLjVsLzRWLEVORA== 13stat http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzgyLmNzdiwyLDE0LDEwLDEsMzQsLCwsLCxvZmYsLCwsLG9mZiwsLCwsMi41bC80VixFTkQ= 14stat- tu pisze że jest błąd bo doklejałem sobie inne dane w eźcelu ale to co widać jest ok http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzgzLmNzdiwyLDE0LDIsMCwyNSwsLCwsLG9mZiwsLCwsb2ZmLCwsLCwyLjVsLzRWLEVORA== Zerknijcie zwłaszcza na korekcje..... 01dyn http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzg2LmNzdiwyLDE0LDgsMjQsMTAsLCwsLCxvZmYsLCwsLG9mZiwsLCwsMi41bC80VixFTkQ= 03dyn http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzg3LmNzdiwyLDE0LDgsMjQsOSwsLCwsLG9mZiwsLCwsb2ZmLCwsLCwyLjVsLzRWLEVORA== 04dyn http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzg4LmNzdiwyLDE0LDgsMjMsOSwsLCwsLG9mZiwsLCwsb2ZmLCwsLCwyLjVsLzRWLEVORA== 08dyn http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzg5LmNzdiwyLDE0LDgsMjIsOCwsLCwsLG9mZiwsLCwsb2ZmLCwsLCwyLjVsLzRWLEVORA== 10dyn http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzkwLmNzdiwyLDE0LDgsNSw4LCwsLCwsb2ZmLCwsLCxvZmYsLCwsLDIuNWwvNFYsRU5E 11dyn http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzkxLmNzdiwyLDE0LDgsMjEsOCwsLCwsLG9mZiwsLCwsb2ZmLCwsLCwyLjVsLzRWLEVORA== 08dyn no i g70 padlina .... tylko staty bo nie było sensu katować niunie .... 01stat http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzIzMS5jc3YsMiwxNCw4LDEsNDAsLCwsLCxvZmYsLCwsLG9mZiwsLCwsMi41bC80VixFTkQ= 03stat http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzIzMi5jc3YsMiwxNCw4LDEsMzgsLCwsLCxvZmYsLCwsLG9mZiwsLCwsMi41bC80VixFTkQ= 04stat i BS http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzIzMy5jc3YsMiwxNCw4LDEsODksLCwsLCxvZmYsLCwsLG9mZiwsLCwsMi41bC80VixFTkQ= 07 stat - było 34*C w cieniu ...... http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzIzNC5jc3YsMiwxNCw4LDEsMzcsLCwsLCxvZmYsLCwsLG9mZiwsLCwsMi41bC80VixFTkQ= 11 stat http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzIzNS5jc3YsMiwxNCw4LDEsNDksLCwsLCxvZmYsLCwsLG9mZiwsLCwsMi41bC80VixFTkQ= 13stat http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzIzNi5jc3YsMiwxNCwzNiwyLDQwLCwsLCwsb2ZmLCwsLCxvZmYsLCwsLDIuNWwvNFYsRU5E 14 stat --- hm znowu jakiś błąd --- chyba w platformie .... http://vw-passat.pl/vaglog/myChart.php?wykres=bG9nLzIzNy5jc3YsMiwxNCwyLDAsOTQsLCwsLCxvZmYsLCwsLG9mZiwsLCwsMi41bC80VixFTkQ= skorzystałem z platwormy Vaglog.... 31.08 jadę do mechaniora ciekaw jestem jakie rewelacje mi powie .... :gwizdanie: :gwizdanie:
  7. Szacunek dla opisu .... w moim przypadku było podobnie czyli brak max. powera i jeszcze do tego było odczuwalne tzw. falowanie obrotów przy bucie w podłodze ( nierównomierne przyśpieszenie ) Ja tak samo jak opisujący czyściłem Lmm z tym że użyłem zmywacza przemysłowego ( Wurth ) pod niezłym ciśnieniem jak na spreja oraz sprężone ciśnienie do przedmuchu ewentualnych pozostałości . Efekt jest taki że wreszcie równomiernie przyśpiesza w całym zakresie obrotów i jest odczuwalny przyrost mocy oraz niestety zwiększony apetyt na paliwo ..... :> no ale coś za coś .....
  8. Dzięki za zaproszenie .... fajny pomysł postaram się zjawić bo do Gliwic niedaleko , a naspotach nigdy nie byłem więc z ciekawości i nietylko... :> jak tylko nic się nie zmieni w moich planach to przybędę.... pozdro.
  9. Witam wszystkich..... forumowiczów i admin. forum... jak widać jestem nowy i zielony więc proszę o wyrozumiałość ale też o wsparcie choć na razie cieszę się jak dziecko z nowego nabytku ..... ;/ trochę przesadziłem bo audi avant z 99r ale ..... :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...