Jump to content

bizdzioch

Pasjonat
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About bizdzioch

Informacje

  • First name
    Sebastian
  • Location
    Walichnowy

Car

  • Car model
    Volkswagen
  • Car body
    Kombi
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AWT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

252 profile views
  1. Na moje oko to reduktor puszcza gaz podcisnieniem po zgaszeniu i ostygnieciu auta i rano jak palisz to odpalasz na 2 paliwach jednocześnie, silnik podaje benzyne a reduktor napuscil lpg w kolektor i jest lipa. Zrob prosty test jak zgasisz auto normalnie na LPG to otworz maske i zdejmij z reduktora od gazu ten cieki wezyk od podcisnienia i poczekaj na drugi dzien az ostygnie auto. Jak bedzie zimny to podlacz wezyk do rekuktora na nowo i zapal auto jesli odpali ok to masz winowajce. Napisz jeszcze jaki reduktor masz w aucie bo nieraz wystarczy dokręcić wszystkie śruby na reduktorze dookola i problem znika. Daj znac co tam wyszlo. A co do logow to albo program jakis dziwny nie dolany na gorze albo konczy sie juz pompa paliwa w baku bo strasznie korekty ida na plus w gornym zakresie obrotow. Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
  2. Pytanie do autora tematu. Jak tam z poborem oleju bo juz dawno nic sie w temacie nie odzywales. Przejechales juz pewnie kolejne kilometry a jestem ciekawy jak tam pobor po kolejnym dystansie bo robilem u siebie 1.6 remont nowe pierscienie itd i na poczatku ok a potem znow sie zaczynalo co mnie rozlozylo na lopatki a u ciebie jak tam? Wysłane z mojego Lenovo K10a40 przy użyciu Tapatalka
  3. Witam. Prosze o pomoc w rozszyfrowaniu moich logow, wiem ze to nie OOOO ale może ktos rzuci okiem;) Przeplywka nowa oryginal bosha bo stata slabo pokazywala. Martwi mnie duza korekta sondy na + co to moze byc ? Ale robilem jeszcze log cofana zaplonu na kanale 20 i wypadania zaplonu nie bylo ale zauwazylem ze podczas wykonywania tego loga przeplywomierz zmiezyl duzo lepszy przeplyw niz w poprzednich probach czym to moze byc spowodowane? I czy niedoładowanie na poziomie 50mbrar jest normalne? Z gory dziekuje za pomoc;)http://vaglog.pl/log-002_115_E2z26l4.htmlhttp://vaglog.pl/log-002_020_fSWXH6E.htmlhttp://vaglog.pl/log-002_033_V2dyYQ.htm
  4. Jak wentylator klimy sie nie kreci to na postoju rosnie cisnienie w ukladzie i sterownik rozlacza zeby nie rozsadzilo czego i wywala wtedy blad wysokiego cisnienia wiec wedlug mnie to wentylator zdechl:) Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...