Skocz do zawartości

bizdzioch

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bizdzioch

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Walichnowy

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

519 wyświetleń profilu

Osiągnięcia bizdzioch

0

Reputacja

  1. Na moje oko to reduktor puszcza gaz podcisnieniem po zgaszeniu i ostygnieciu auta i rano jak palisz to odpalasz na 2 paliwach jednocześnie, silnik podaje benzyne a reduktor napuscil lpg w kolektor i jest lipa. Zrob prosty test jak zgasisz auto normalnie na LPG to otworz maske i zdejmij z reduktora od gazu ten cieki wezyk od podcisnienia i poczekaj na drugi dzien az ostygnie auto. Jak bedzie zimny to podlacz wezyk do rekuktora na nowo i zapal auto jesli odpali ok to masz winowajce. Napisz jeszcze jaki reduktor masz w aucie bo nieraz wystarczy dokręcić wszystkie śruby na reduktorze dookola i problem znika. Daj znac co tam wyszlo. A co do logow to albo program jakis dziwny nie dolany na gorze albo konczy sie juz pompa paliwa w baku bo strasznie korekty ida na plus w gornym zakresie obrotow. Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
  2. Pytanie do autora tematu. Jak tam z poborem oleju bo juz dawno nic sie w temacie nie odzywales. Przejechales juz pewnie kolejne kilometry a jestem ciekawy jak tam pobor po kolejnym dystansie bo robilem u siebie 1.6 remont nowe pierscienie itd i na poczatku ok a potem znow sie zaczynalo co mnie rozlozylo na lopatki a u ciebie jak tam? Wysłane z mojego Lenovo K10a40 przy użyciu Tapatalka
  3. Witam. Prosze o pomoc w rozszyfrowaniu moich logow, wiem ze to nie OOOO ale może ktos rzuci okiem;) Przeplywka nowa oryginal bosha bo stata slabo pokazywala. Martwi mnie duza korekta sondy na + co to moze byc ? Ale robilem jeszcze log cofana zaplonu na kanale 20 i wypadania zaplonu nie bylo ale zauwazylem ze podczas wykonywania tego loga przeplywomierz zmiezyl duzo lepszy przeplyw niz w poprzednich probach czym to moze byc spowodowane? I czy niedoładowanie na poziomie 50mbrar jest normalne? Z gory dziekuje za pomoc;)http://vaglog.pl/log-002_115_E2z26l4.htmlhttp://vaglog.pl/log-002_020_fSWXH6E.htmlhttp://vaglog.pl/log-002_033_V2dyYQ.htm
  4. Autko na zdjeciach fajowskie tylko ciekawe jak bedzie z olejem:) Bo to silnik tzw. wysokiego ryzyka:) Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
  5. Jak wentylator klimy sie nie kreci to na postoju rosnie cisnienie w ukladzie i sterownik rozlacza zeby nie rozsadzilo czego i wywala wtedy blad wysokiego cisnienia wiec wedlug mnie to wentylator zdechl:) Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...