Skocz do zawartości

sebaj25

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sebaj25

Informacje

  • Imię
    Seba
  • Miasto
    okolice SLU

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia sebaj25

0

Reputacja

  1. ja w swoim audi nie posiadam żadnego modułu, elektryk wpiął się w lampę i po bólu, jeżdżę już tak dość długo i często podpinam przyczepkę i nic się nie dzieje. Więc lepiej nie kupować za wczasu modułu bo może się nie przydać, lepiej odwiedzić jakiegoś porządnego elektryka samochodowego. Witam na pewno idzie dokupić osobno, parę lat temu kupowałem samą kulę do samochodu VW Passat, zamówiłem przysłali i pasowała. Jest niewiele rodzai, musisz dokładnie pooglądać, i porównać ja dziś jestem po montażu haka w moim A4, westfalia tak że powinien pasować do VW też westfalia (w najbliższym czasie sprawdzę), musi pasować witam. Mam pytanko odnośnie modułu do haka, mój elektryk powiedział że muszę kupić, tam gdzie kupowałem powiedzieli że nie muszę, wczoraj byłem w sklepie u znajomych i powiedzieli że nie muszę kupować, więc już nie wiem czy mam kupić czy nie i się podpiąć bezpośrednio pod kable ze świateł. Tak informacyjnie komputer pokładowy nie pokazuje mi na wyświetlaczu jak spali sie żarówka, tak że myślę że komputer nie sprawdza czy coś będzie dodatkowego podpięte pod kable czy nie, a z drugiej strony zauważyłem że jak wymieniłem żarówki na ledy podświetlające tablice rejestracyjne, to delikatnie bardzo słabo prawie nie widocznie się świecą pomimo że światła są wyłączone, tak że kolejny wniosek jednak jakiś sygnał idzie do żarówek i chyba komputer sobie w ten sposób sprawdza czy jest żarówka czy nie. Na pewno to ogarnę z elektrykiem, ale jak ktoś ma jakąś wiedzę albo podobny przypadek to proszę o informacje. na te ledy częściowo już znalazłem odpowiedź : mają inną oporność niż oryginalne żarówki i dlatego tak się dzieje, ale nie wpływa to na komfort jazdy
  2. Witam na pewno idzie dokupić osobno, parę lat temu kupowałem samą kulę do samochodu VW Passat, zamówiłem przysłali i pasowała. Jest niewiele rodzai, musisz dokładnie pooglądać, i porównać ja dziś jestem po montażu haka w moim A4, westfalia tak że powinien pasować do VW też westfalia (w najbliższym czasie sprawdzę), musi pasować witam. Mam pytanko odnośnie modułu do haka, mój elektryk powiedział że muszę kupić, tam gdzie kupowałem powiedzieli że nie muszę, wczoraj byłem w sklepie u znajomych i powiedzieli że nie muszę kupować, więc już nie wiem czy mam kupić czy nie i się podpiąć bezpośrednio pod kable ze świateł. Tak informacyjnie komputer pokładowy nie pokazuje mi na wyświetlaczu jak spali sie żarówka, tak że myślę że komputer nie sprawdza czy coś będzie dodatkowego podpięte pod kable czy nie, a z drugiej strony zauważyłem że jak wymieniłem żarówki na ledy podświetlające tablice rejestracyjne, to delikatnie bardzo słabo prawie nie widocznie się świecą pomimo że światła są wyłączone, tak że kolejny wniosek jednak jakiś sygnał idzie do żarówek i chyba komputer sobie w ten sposób sprawdza czy jest żarówka czy nie. Na pewno to ogarnę z elektrykiem, ale jak ktoś ma jakąś wiedzę albo podobny przypadek to proszę o informacje.
  3. wymieniłem termostat i po sprawie
  4. z tymi foderami to od CD1 do CD5 i w każdym folderze max. 99 utworów.
  5. Witam, mam podobne objawy, słychać tak jakby przeguby były do wymiany, takie szarpania, na początku myślałem że to z powodu mocy, ale jeżdżę tak dalej od ponad pół roku i nic nie robię z tym i jeździ. Faktycznie zauważyłem że poduszki pod silnikiem są tak jakby się pociły, Martin napisz czy poradziłeś sobie z tym problemem.
  6. witam ja dzisiaj przejechałem około 34 km, jadąc szybciej w granicach do 100 km/h temperatura wzrastała do około 79 stopni jadąc wolniej spadała do 70 stopni, Gdy zatrzymałem się przed domem temperatura utrzymywała się na 70 stopni, wygląda na to że termostat przepuszcza i jest uszkodzony. A ciekawostka taka że gdy otwarłem maskę wąż przy chłodnicy po prawej stronie górny jest ciepły a dolny pod nim jest zimny(nie mylić z letnim), czyli wygląda na to że jest sprawny i trzyma. No i z tym mam problem. W poniedziałek jadę do fachowca tak że dam znać co go boli i w czym tkwi problem.
  7. Witam forumowiczów. Mam nadzieję że miło się będzie z Wami współpracowało a wymiana doświadczeń i wsparcie techniczne i moralne będzie na wysokim poziomie. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...