toma085 2 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Witam wczoraj byłem u kolegi i auto stało około 30 minut chodząc na wolnych obrotach i nie osiągneło nawet 90 stopni. Dziś jadąc rano do pracy mam 11km i jedno skrzyżowanie po drodze osiągnęła 80 stopni , zauważyłem też że jak na dworze poniżej 5 to spalanie poszło z 6,4 na 6,9l. Czy to oznacza że termostat nie domyka? Poradzcie czy to normalne objawy> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dota4fun 1 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Wymień termostat i po sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 To raczej wina niskiej temperatury. Moja co prawda benzyna też się dłużej nagrzewa i spalanie też podskoczyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dota4fun 1 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 To raczej wina niskiej temperatury. Moja co prawda benzyna też się dłużej nagrzewa i spalanie też podskoczyło. No różnica powinna być niewielka a nie 11 km i ledwie 80 C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Fakt przy tak długim czasie może być wina termostatu. Nie chciałem od razu zakładać czarnego scenariusza bo to oczywiście koszty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Zaslon całą chlodnice i zobacz czy cos sie zmieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toma085 2 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Ok dziś sprubuję , dużo roboty jest z wymianą. Jakie firmy kupić , czy ori brać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maestro_86 2 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 (edytowane) Ja mam 20km do pracy i rano w takie temp. jak teraz tylko muskając gazu nie rozgrzeje go do 90 stopni. Klimatronik ustawiony na AUTO 22 stopnie i ciepłe powietrze leci już po dwóch kilometrach. Żeby złapał szybko 90 stopni to musiałbym go łądnie pałować na zimnym. Ale jak już złapie to trzyma idealnie 90 stopni. Wydaje mi się że tak musi być bo to Diesel Toma bierz tylko ori. Wahler albo Vernet i daj znać czy się poprawi bo ciekaw jestem Edytowane 29 Listopada 2014 przez Maestro_86 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaro1 0 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Z dieslami tak jest, mam do pracy prawie 20km i przy spokojnej jeździe i temperaturze ok 0 st. też nie łapie max. temperatury. W Passacie B6 1.9 TDI było tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek882 2 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Mój AVF dzisiaj przy -4 stopniach 90 stopni na blacie po 9 km jazdy tak do 100km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Witam wczoraj byłem u kolegi i auto stało około 30 minut chodząc na wolnych obrotach i nie osiągneło nawet 90 stopni. Dziś jadąc rano do pracy mam 11km i jedno skrzyżowanie po drodze osiągnęła 80 stopni , zauważyłem też że jak na dworze poniżej 5 to spalanie poszło z 6,4 na 6,9l. Czy to oznacza że termostat nie domyka? Poradzcie czy to normalne objawy> to że spalanie ciut podrośnie jak się ochłodzi to normalne, u mnie przy jakiś nie całych 10km przy tych temperaturach wskazuje 90 stopni na zegarku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toma085 2 Opublikowano 29 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 No dziś wróciłem z pracy i zaraz pod bramą miałem 80C więc zgasiłem auto poszedłem dotykam chłodnicy a ona zimna jak lód więc wychodzi na to że termostat działa poprawnie , czy zakrycie chłodnicy tekturą poprawi coś , może wisco nie będzie wtedy zasysało tak dużo zimnego powietrza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Jakie firmy kupić , czy ori brać. tylko oryginał ASO .różnica między badziewiem a oryginałem 20-30zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Bierz oryginalny z pewnego źródła. Coraz więcej trafia się wadliwych termostatów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaj25 0 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 witam ja dzisiaj przejechałem około 34 km, jadąc szybciej w granicach do 100 km/h temperatura wzrastała do około 79 stopni jadąc wolniej spadała do 70 stopni, Gdy zatrzymałem się przed domem temperatura utrzymywała się na 70 stopni, wygląda na to że termostat przepuszcza i jest uszkodzony. A ciekawostka taka że gdy otwarłem maskę wąż przy chłodnicy po prawej stronie górny jest ciepły a dolny pod nim jest zimny(nie mylić z letnim), czyli wygląda na to że jest sprawny i trzyma. No i z tym mam problem. W poniedziałek jadę do fachowca tak że dam znać co go boli i w czym tkwi problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Jak temperatura powietrza spada do zera na forum od razu robi sie gorąco od takich tematow gdyby silnik byl lepiej zaizolowany nie bylo by problemow z temperaturą mam citroena nemo 1.3hdi z silnikiem od fiata, jadac z prędkością ok 70km/h nie ma sily aby sie nagrzał do 75 stopni Zaslaniam cała chlodnicę i od razu jest lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Uważaj bo na postoju lub w korkach może łapać zbyt dużą temperaturę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Nie ma szans, te silniki mają bardzo wysoką sprawność cieplną. Przy braku 2 litrów płynu chlodzacego nie ma zadnego wzrostu temperatury. wiem bo sprawdzalem na nemo i punto, mają te same silniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucabianco 2 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Ja tam u siebie co roku zakładam gustowny karton i od razu lepiej, do pracy mam 12 km i różnica z kartonem a bez jest ogromna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maestro_86 2 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Jak temperatura powietrza spada do zera na forum od razu robi sie gorąco od takich tematow gdyby silnik byl lepiej zaizolowany nie bylo by problemow z temperaturą mam citroena nemo 1.3hdi z silnikiem od fiata, jadac z prędkością ok 70km/h nie ma sily aby sie nagrzał do 75 stopni Zaslaniam cała chlodnicę i od razu jest lepiej DEV całą zasłaniasz? nie boisz się przegrzanie? Ja to zawsze tylko część zasłaniałem i nie widziałem zbyt dużej różnicy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się