Skocz do zawartości

MekPez

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MekPez

Informacje

  • Imię
    Mek
  • Miasto
    LBN

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

245 wyświetleń profilu

Osiągnięcia MekPez

0

Reputacja

  1. Dzięki za poradę ze względu że jestem Amatorem nie wiedziałem i nie miałem żadnej Instrukcji jak zdjąć zzderzak bo nie mam warunków technicznych i łatwiej było mi zdjąć lampę i przedostać się do tego wężyka. Dla tego tak zrobiłem. Pozdrawiam.
  2. Tak dokładnie te przewody mają wytrzymać tylko do okresu gwarancji a później są w polsce eksplatowane. Jeszcze tego nie wspominałem ale w lecie rozwaliła mi się fajka doszło do przetarcia przewodu sztywne te przewody jak cholera ale udało się wyciągnąć przez zdjęcie lewego leflektora i przez koło lewe po zdjęciu osłony z tworzywa na lewym błotniku. Ta fajka mieści jak jest pompka i zbiornik do przewodu który idzie właśnie na ten trójnik. Ten problem rozwiązałem w następujący sposób. Dałem z ojcem na termokurczkę które wytrzymuje duże ciśnienie wykorzystywane u nas w firmie do uzdatniania wody. I działa do tej pory od czerwca 2017 r. Części zamienne w Lublinie trudno kupić teraz poluje na czujnik pozycjonowania xenonów P.s zapraszam do polubienia naszej strony na FB: https://www.facebook.com/Łukdar-Łuksza-Dariusz-323595851113262/ Pozdrawiam.
  3. Właśnie może masz za mało płynu do spryskiwaczy dzięki twojemu postowi widzę jak w orginale wygląda kąplet połączeń bo umnie szwajcar robiony w polsce mam zrobione z ogrodowego węża i ściśnięte na opaski metalowe. albo coś jest nie szczelne w tak jak umnie są tam takie na dyszch platikowe złączki i to doprowadziło do niewysuwania dysz. Pozdrawiam,
  4. a wylewa ci się płyn od spryskiwaczy ja miałem nie szczelność tak jak opisałem wyżej: ja odpowiem jaki ja miałem przypadek może to nie jest to odpowiedź na ten temat zamieszczony ale miałem przypadek że płyn mi uciekał podczas pryskania xenonów miałem kałużę że płyn mi starczał na tydzień, co się okazało tam jest taka dysza do tej dyszy wchodzi przewód a on jest zabezpieczony zatrzaskiem plastikowy i wtedy jak pompa dawała duże ciśnienie była niagara a wpadł mój ojciec na pomysł bo on robi w uzdatniacach wody i z takimi złączkami ma na bieżąco do czynienia więc lekko podgrzał zapalniczką żeby lepiej łapał i pomogło i działa cały czas.
  5. hej wynik prac dobiegł końca kupiłem wiązkę używkę ale oczywiście dobrze że połowe wiązki gdzie kable się urwały(przy budzie do drzwi) pasowały do auta a druga wiązka gdzie idzie do zamka oczywiście nie pasowała i została stara bo była w nawet dobrym stanie. Mój błąd że się nie upewniłem co tam siedzi bo przyśpieszyło by mi pracę ale każda porażka i zaskoczenie to nauka dla nas. Okazało się że do mojego auta idzie 9 pinowych wejść do zamka a ta używka miała 7 pinowych wejść i była jakaś okrągła :/. Jak rozbierałem to oczywiście urwały się zatrzaski radzę chyba kupić orginałki niż chinszczyznę chyba że przed montażem zatrzasków przykleić oringi białe które stykają się z karoserią czy blachą drzwi i jeśli wymieniacie wiązkę dobrze mieć tyrytyki o szerokości 4-5 mm ponieważ używki wiązki są pourywane zapinki gdzie kable są przyczepione w drzwiach punktowo żeby kable nam nie latały Teraz mam kolejny problem ponieważ prawe lusterko w połowie mi działa jak mamy panel do sterowania to w poziomie lusterko reaguje(lewo i prawo) a w pionie (góra i dół) już nie reaguje może coś nie styka w pilocie czy ten sterownik gdzie wszystkie złącza wchodzą może coś zaniemógł ? albo ten pilot ? macie jakiś pomysł ??
  6. Hej jak mi wczoraj napisałeś ikonka zmieniała podświetlenie od blokady włączała się żółta ikonka z przekreśleniem. A wczoraj wieczorem padł mi kierunkowskaz lewy od strony kierowcy i w drzwiach nie świeci się podświetlenie czerwone i te pod nogi. wszystko siada po kolei. No i już w ogóle nie ma już reakcji szyb ze swojego pulpitu bo już nie ma podświetlenia i żadnej szyby nie można otworzyć :/ dzisiaj będę sprawdzał po kolei bezpieczniki a później żarówki zobaczę czy je pali :/. Dzwoniłem do elektromechanika i mówił że mam jakąś wiązkę zwaloną i trzeba ją wymienić bo to częsta przypadłość tych audi a4B6 (Małyszowe Auto) siemka, a sprawdzałeś w tej harmonijce od pasażera a budą ? bo u mnie jest postęp właśnie zajrzeliśmy do wiązki między drzwiami a budą i urwanych jest 5 kabli. No i mam usterkę tak jeszcze nie opanowaną do końca bo nadal nie działa szyba od kierowcy a mogę otwierać pasażerów szyby. Teraz będę robił przymiarkę na kupno nowej wiązki rozebraniu drzwi od kierowcy i zobaczeniu czy jeszcze tam coś nie jest urwane, Kable połączyliśmy na skrętkę i coś działa ale trzeba całą wiązkę kupić i wstawić. Wniosek jest taki że te kable są sztywne i przy kłapaniu drzwiami się załamują. Jeszcze się chciałem spytać nie macie jakiś namiarów na części żeby kupić tą wiązkę kostkę i harmonijkę (między budą a drzwiami ??) mogą być i używane tylko żeby sprawne było
  7. a nie masz przypadkiem włączonej opcji blokady szyb przyciskiem na panelu kierowcy Wiesz co też tak z początku myślałem ale włączałem i wyłączałem tą blokadę i nie działa :/ i objawy takie same jak opisałem :/
  8. ja odpowiem jaki ja miałem przypadek może to nie jest to odpowiedź na ten temat zamieszczony ale miałem przypadek że płyn mi uciekał podczas pryskania xenonów miałem kałużę że płyn mi starczał na tydzień, co się okazało tam jest taka dysza do tej dyszy wchodzi przewód a on jest zabezpieczony zatrzaskiem plastikowy i wtedy jak pompa dawała duże ciśnienie była niagara a wpadł mój ojciec na pomysł bo on robi w uzdatniacach wody i z takimi złączkami ma na bieżąco do czynienia więc lekko podgrzał zapalniczką żeby lepiej łapał i pomogło i działa cały czas.
  9. Siemka czy udało Ci się usunąć tą usterkę? ja mam następującą : - jest to Audi A4 B6 2001 TDI 130 KM mam 4 szyby otwierane elektrycznie usterka pojawiła się dzisiaj, ze swojego kokpitu mogę otwierać szyby pasażerów swojej(kierowcy) niestety nie mogę, natomiast pasażerowie nie mogą otwierać swoich szyb, z pilota otwieranie jest tak jak z kokpitu czyli otwierają się wszystkie pasażerów oprócz kierowcy. Co doradzacie tak popatrzyłem sprawdzałem bezpieczniki niby są całe żaden nie jest spalony.
  10. MekPez

    Wybor zarowek

    Drodzy użytkownicy chce wymienić żarówki ksenonowe bo już w lewym reflektorze pali mi się na kolor łososiowy i nie wiem jakie kupić żarówki ksenonowe bo w hurtowni np Osram za 1 szt modelu 66140 można kupić za 287,68 zł a na alegro za 2 szt 280 zł za ten sam model , tylko czy na tym alegro jakiś podróbek nie sprzedają i czy warto kupować nie mam za dużego budżetu po świętach czy możecie mi coś doradzić a może jakieś ksenony PHLIPS ? Posiadam Ksenony D1S. Proszę o poradę jakie mam kupić ksenony P.S. mam audi a4 B6 2001r
  11. Doradzam sprawdzić skąd ta nieszczelność. Dzięki już sprawdziłem z dyszami wszystko jest okey tylko trzeba było wcisnąć wężyk w zapinkę i teraz już wszystko gra. Odkręciłem reflektor od strony kierowcy i był dostęp do tego wężyka troszkę było tam ciasno ale się udało. Pozdrawiam
  12. Chłopaki ja mam xenony i też mam raczej walniętą pompkę bo też dysze do spryskiwaczy się nie wysuwają wsumie to mi tak nie przeszkadza, co najbardziej mnie wkurzyło że wlałem 4 litry płynu do spryskiwaczy i zużyłem to w przeciągu tyg :/ ok jak się szczaiłem to zobaczyłem że przy włączonych światłach zacząłem pryskać na szyby to z lewej strony, koło lewego koła zaczęła lecieć niagara piany do mycia szyb , co mi doradzicie w tym kierunku co zrobić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...