-
Postów
53 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Mam podobny problem tylko że po wymianie baterii w pilocie nie otwiera i nie zamyka mi szyb z pilota. Jak zakodować pilot na nowo?
-
ten kod LZ9W/LZ9W tyczy się tylko koloru auta a nie tapicerki.. Dopiero następne zestawienie jak np. N1B/BL to N1B mówi o skórzanej tabicerce siedzeń a to BL to nie wiem jak odczytać To dlaczego na wlepce lest paint no./ interior z angielskiego Kod lakieru/wnetrze i tam np. LZ9W/LZ9W? dlatego że te zestawienia są w tej samej linijce pierwsze LZ9W/LZ9W koloru auta a N1B/BL wnętrze
-
ten kod LZ9W/LZ9W tyczy się tylko koloru auta a nie tapicerki.. Dopiero następne zestawienie jak np. N1B/BL to N1B mówi o skórzanej tapicerce siedzeń a to BL to nie wiem jak odczytać
-
cała konsola od środka jest pokryta jakąś matą jakby wygłuszającą o grubości około15mm jak nie więcej a ten kabelek od tego przycisku ginie gdzieś i bez rozbierania chyba nie da się tam dobrać gdzie go już nie widać
-
jak jeszcze nie była wymieniana to naprawdę klucz musi być porządny.. ja przy wymianie jeden klucz straciłem inne się skrzywiły a ostatecznie śruba do wymiany a nie jest ją łatwo dostać bo ma mały skok gwintu.
-
tomek01 jakie parametry tych instalacji mają być że aż 1000zł więcej niż w moich stronach za BRC
-
to co Ci walnęło to antywybuch (dobrze że ktoś to założył bo rozsadza np. przepływomierz co wiem z autopsji), ja w poprzednich autach miałem ten problem gdy były kable zapłonowe do wymiany (bądź złej jakości) bo były mikro uszkodzenia lub świece zapłonowe do wymiany. Strzelało głównie przy niższych obrotach jak przydusza samochód, falowanie też należało do objawów w/w. Po wymianie ustępowało. Aha tego antywybuchu nie zaklejaj na stałe przy obecnej instalacji by wrazie czego tylko ci tę gumkę zwaliło a nie uszkodziło coś więcej.
-
W schowku "na dokumenty" mam jakiś przycisk zamontowany i kabelek ale nie wiem od czego to może być, ma ktoś jakiś pomysł? http://www.directupload.net/file/d/4099/azfjjc9n_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4099/usjyexrp_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4099/umbwmyji_jpg.htm
-
nagraj filmik i wrzuć
-
to nie ma co grzebać mi pokazuje vag 850 a klimatronik nawet 780-850 (teraz po wymianie)
-
a jakie obroty na rozgrzanym samochodzie i biegu jałowym Ci pokazuje vag lub klimatronik?
-
Aha dzięki. ja ruszałem jedną i druga i obecnie samochód uziemiłem..... kupię dziś drugą i w niej jak się tez nie będzie chciała ustawić to pogrzebię jeszcze...
-
co trzeba przesunąć? http://www.directupload.net/file/d/4085/a9t83raj_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4085/xo6ouost_jpg.htm
-
przepustnica nie daje się zaadaptować czyli chyba wymiana pozostała
-
właśnie na czym to polega? kolega mi mówił że jak się odłączy akumulator i podłączy po jakimś czasie to się adaptacja sama zrobi to prawda?