Skocz do zawartości

Grabi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Grabi

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Radom

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

321 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Grabi

0

Reputacja

  1. Co to jest customowa wersja zdrowia i skąd można ją ściągnąć
  2. Znajomy dał mi całą pompę ABS numery musisz mieć takie same jak na starej pompie co masz w samochodzie cena całej pompy jeszcze nie wiem ile mi krzyknie ale myślę że nie drogo ;P Na alledrogo widziałem całe pompy ABS od ok 150zł nawet koleś z Krakowa cenił 630zł
  3. 200zł wymiana modułu z kodowaniem i już wszystko dobrze
  4. Moduł pompy ABS wymieniony i zgrany z autem zaczynamy testowanie czy pomogło i problem z ABS i z ESP rozwiązany
  5. Zobacz może najpierw włącznik świateł stop przy pedale. Może jak mocno nacisnąłeś coś tam pękło. To jest tylko moje gdybanie
  6. czujnik podmieniony to samo walczymy dalej
  7. Ja spróbuję podjechać do mechanika żeby wymienił mi czujnik w pompie ABS i napiszę co i jak
  8. Panowie ktoś sobie poradził z tym czujnikiem ciśnienia hamowania? Bo mam ten sam problem niestety
  9. niezły modzik a ja ostatnio zamontowałem lampki LED super świecą. A w sobotę będę bawił się silniczkiem centralnego w klapie bo jak się nagrzewa klapa czasami nie chce się otworzyć
  10. Gac3k a nie zastanawiałeś się żeby relingi zamienić na czarne i i listwy na około szyb tak samo na czarne zmienić. Fajnie też by wyglądało ja mam na swoim avancie takie rozwiązanie
  11. Dzięki. Ja kupiłem ostatnio żarówki led i jak najszybciej je wyjmowałem śmierdziało spalenizną w bagażniku niemiłosiernie dziś sobie zamówie
  12. Jak się te lampki LED sprawują? Nie grzeją się za bardzo i nie czuć ich w bagażniku? Bo się zastanawiam nad ich zakupem
  13. U mnie w b6 odkręcasz tylko 2 śruby na torxa od góry i luzujesz 2 śruby z tyłu reflektora i wyciągasz całą lampę. Nie trzeba filtra wyciągać. tylko załatw sobie torxa na przedłużce będzie ci łatwiej odkręcić z tyłu te dwie śrubki
  14. Koledzy potrzebuje małej podpowiedzi. Chcę zmienić lampy z bi-ksenonów na ksenony będę miał jakieś problemy z przełożeniem muszę o czymś pamiętać. dla mnie to czarna magia. Za podpowiedzi dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...